![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Roland Duchâtelet heeft standard Luik volledig overgekocht tussen de 40 en 50 miljoen €
Naar het schijnt zou zijn voetbalvriend Leterme mee aan de onderhandelingen hebben deelgenomen. Niet toevallig dat de voetbalclub nog grote schulden had aan de stad Luik en dat de Stad Luik deze gelden broodnodig hadden. Wat moeten we nu concluderen Die 50.000.000€ gaan niet als belastingsgeld naar de staat maar naar de voetbalclub Standard Luik betaald zijn schulden af aan de Stad. Zowel Duchâtelet als Leterme (tussenpersoon) sponsoren een Stad IN WALLONIE. De nieuwe trend voor illegale belastingontduiking is ingezet en dan nog door VLAAMS Politici Ja watte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De Vivante baas van STVV
gaat voortaan met Standard Luik in zee. Defour en Witsel, hou vuur in het spel of 't basisinkomen stijft straks uw pree ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af of jij ooit nog even nadenkt voor je op die verzendknop duwt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 24 juni 2011 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() Luik redden gaat een pak meer dan 50 miljoen kosten ze... de Walen krijgen al decennia miljarden en het helpt amper...
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan jij dan op een of andere manier zien of ik een broek aanheb of niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het altijd gevaarlijk en eigenlijk niet verantwoord gevonden dat een club afhangt van één man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bv: Een Rijke Chinees ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() U vergeet dat het stadion en zijn verbouwingswerken eigendom zijn van een vennootschap met als eigenaar ... de partner van Duchâtelet. Wees maar gerust dat STVV geen cent tekort zal komen. Ik denk dat er een gezonde symbiose tussen STVV en Standard zit aan te komen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Wie denk je dat er baas is van Lierse of nog beter van Vitesse Arnhem, Chelsea en nog enkele andere Engelse topclubs? Googel maar eens.
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Duchatelet blijft alles betalen heeft hij beloofd. Geen probleem dus.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hij heeft de aandelen en als hij die morgen aan mij geeft is standard van mij. dan verkoop ik defour, witsel en carcela en ga ik rentenieren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |