![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Grapjas, ik wist niet dat boeffers zo een geraffineerde moppen konden tappen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat daarom ineens geen fascistische uitspraak meer? En wilt ge aub uw "boeffer"-opmerkingen laten als ge zelf niet het lef hebt uw beroepsbezigheden hier te posten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pol en soc opleidingen zijn niet meer wat ze waren precies... Djeez, nu dat racisme is uitgemolken gaan we andere woordjes met een ww2-klankje rondzwieren... Het is erg geworden met de linkerzijde hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw polensoc-racisme-linkerzijde blabla gaan daar niets aan veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die blabla in uw ogen, je zou er beter eens over nadenken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik antwoordde dat het hier niet beter is, en zie: we zijn en weer over bezig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Ik zou het niet weten, heb de vent nooit ontmoet. Ik weet wel dat hij eikels als volgelingen heeft, maar dat hebben er wel meer. Hij heeft echter ook niet-eikels als volgelingen, en die verdienen het niet om het slachtoffer te worden van een haatcampagne, ongeacht de hoeveelheid haat die het eikel-gedeelte zelf richting de westerlingen slingert (en waar uiteraard ook niemand het slachtoffer van dient te worden). Daar zijn de niet-eikels tenslotte niet verantwoordelijk voor.
Ik heb niks tegen streng zijn, wel iets voor rechtvaardig zijn, voor iedereen die het verdient.
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 4 juli 2011 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() Ja, maar veel minder. Het neonazisme is namelijk een stroming die vrijwel geheel draait om het ophemelen van de vernietiging van andere rassen. Het is zeker waar dat er binnen de Islam een stroming is die hier vergelijkbaar mee is (en feitelijk zelfs erger, want ze gaan vaker tot actie over), maar er is een hele grote groep die niet hiermee vergelijkbaar is. neonazisme is mede door een relatief gebrek aan geschiedenis, de terechte slechte naam en te grote geografische spreiding (geen geconcentreerde (ja, ja) nazidorpen of -landen) een stroming met alleen een "harde kern". Zelfs als je het kind van twee neonazi's bent zul je al vroeg in je leven een hoop mensen tegenkomen die je ideeën tegenspreken, en bovendien is er geen vreedzamere variant van het neonazisme om naar af te zakken, dus zullen deze mensen er eerder voor kiezen om er geheel uit te stappen, vaker dan het kind van twee talibanstrijders in de bergen van Pakistan. Maar feitelijk zit ik natuurlijk naast het onderwerp te lullen, want die Taliban strijders zijn niet de mensen waar ik het over heb, ik heb het over al die moslims waar stiekem best mee te leven valt, met een beetje goede wil van alle kanten.
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mijn beroepsbezigheden gaan jou echter niet aan. Dat heeft ook niets met lef hebben te maken, dat doet gewoon niet terzake. On topic : waarom zou een Oostfronter verdedigen " fascistisch " zijn ? Waren Oostfronters fascisten misschien ? De meesten waren gelovige katolieken en anticommunisten, als ik het wel heb, dikwijls geronseld door meneer pastoor. Gemiddelde leeftijd 18 jaar...Gelieve a.u.b. de zaken in hun context te zien, niet door een 21 ste eeuwse politiek correcte bril. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#198 |
Minister
|
![]() Het echte probleem is dat zij meer kinderen maken dan wij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Minister
|
![]() Gisteren nog op de speeltuin. Ik schrok me rot! De Belgen waren in de minderheid, en je hoorde constant Arabisch geroep dat ze onderling naar mekaar riepen.
We hadden niet echt overlast, ze speelde netjes zoals de andere kinderen. Maar voor in de regio waar ik woon was het wel ff schrikken. Ik herinner mijn reactie nog naartoe mijn vriendin: We gaan nog sneller moeten verhuizen dan gedacht. Op twee jaar tijd zijn ze wel fel toegenomen alhier. De speeltuin benadrukte me dat gisteren. Maarja, anders was ik altijd bezig met kluiten verdienen. Nu kom ik nog eens buiten, dat ik dat mocht zien was wel ff schrikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
Stadscommando's moeten knieschoten gaan uitdelen, veelplegers en hun families moeten in ghetto's zonder sociale voorzieningen komen te wonen, of anders opgepakt en opgesloten worden zonder aanklacht of rechterlijke toetsing. Zomaar een greep uit wat die heerlijke partij tegen de moslms graag voor onze vrijheid wil doen. De droomwereld van de PVV is er een waarin elke burger haar overheid moet vrezen, en er niks aan heeft. Verbieden, daar is de PVV goed in, net als het CDA trouwens. Dat is wat conservatieven en authoritairen nou eenmaal graag doen... Maar goed, ik dwaal af, ik ben het topic naar mijn eigen stokpaardje aan het leiden, en ik vind het altijd al zo irritant als anderen dat doen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 5 juli 2011 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |