![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politie bellen.
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() 't Is hier intussen weeral ge-escaleerd zenne. Pfff. Ik kan hier niet alles zeggen maar het gaat van kwaad naar erger. Eergisteravond werd de 3-jarige vermist. Zegt de moeder: oh ja, ik heb hem al uuuren niet meer gezien. De laatste keer dat ik hem zag was hij met stenen naar een auto aan't gooien. (WTF).(Blijkt voor haar heel normaal te zijn). Daarop vraag ik haar of ze de politie reeds verwittigd heeft. Haar antwoord: "Oei, ni aan gedacht".
![]() ![]() Daarop heeft mijn buurvrouw vanop haar GSM de politie verwittigd. 5 minuutjes later komt het oudste kind ons zeggen dat "alles ok" is want: zijn broertje ligt gewoon in bed te slapen. ????? Mijn conclusie dus: kind kruipt ongemerkt in bedje. Mèt kleren aan dus; 3-jarige heeft nog niet 't besef om zich eerst te gaan wassen en pyama aan te doen. Ouders doen de moeite niet om eerst in hun eigen woning alle vertrekken te controleren. Ze hebben ook niet de neiging om actie te ondernemen (politie bellen). Is dat niet triestig? De lokale politie is heel goed op de hoogte van dat "Flodder-gezin". Toch wordt er niks ondernomen. Enfin; ik ga ook proberen het mij niet meer aan te trekken. Ik heb mijn kleinkindje een hele week te logeren. Ik sluit die niet op maar ga zeker om de 15 minuten kijken wat hij aan't doen is als hij hier met de buurkinderen op't pleintje zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die dertienjarige die tegen mijn deur stond te pissen, zou dat echt nooit meer riskeren, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk moesten ze zo'n mensen gewoon stereliseren, maar ik zal wel weer een facist zijn zeker als ik dat zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat de band met de moeder moet doorbroken worden, zeker niet , misschien kan ze zelf mee opgevangen worden in een soort instelling in dergelijke gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach wat, laat die kinderen toch spelen.
En wie heeft er nog nooit stenen geworpen naar auto's, kom nu. Heeft er niemand ooit eens een steen door de venster geworpen misschien? Of wat banden platgestoken? Een brandje gesticht? Wat willen jullie eigenlijk? Dat iedereen bediende wordt?
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als op het einde maar alles goed is, dat is het voornaamste. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar zijn familie dan weer extra.
Dat zal het natuurlijke evenwicht zijn zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alhoewel, waar vind men een 'top'politieker die zulks op Wereldsmaat zou aankunnen maar vooral: durven? That's the question, my dear!? Oh big U pardon: Das is der frage mein lieber freund? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In het geval van Trixie blijkt duidelijk dat de moeder niet eens beseft dat ze iets verkeerd doet. Wat doe je met zo een mensen, kinderen verbieden of niet ? Ik vind dat iedereen een kans moet krijgen, maar hoe het komt dat deze moeder maar liefst 6 kinderen kan krijgen zonder dat er ooit werd ingegrepen gaat mijn verstand te boven. De politie kon nu ook gemakkelijk jeugdbescherming inlichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2 Er zijn koppels die slechts 1 kind hebben ,en het totaal niet opvoeden of er zich iets van aantrekken. En er zijn koppels die 6 of meer kids hebben ,en die het wel perfect doen . Het aantal kinderen dat een gezin heeft doet hier niks terzake. Wel heb ik het moeilijk met het feit dat de politie hier idd niet ingrijpt. Volgens Trixie staat dit gezin bij de politie gekend als probleemgezin. Hoe ver gaan ze het laten gaan voor ze ingrijpen? Tot er een kind echt vermist is? Er eentje omver gereden is op straat? Of tot er een van die kids ergens in de buurt een huis in de fik steekt? Die kinderen wegnemen bij hun moeder is wel het laatste wat ik zou willen, maar kan de politie dan niemand van de een of andere sociale dienst langs sturen ? Die ouders iets of wat begeleiden ofzo? En waarom doet de school van die kinderen niks? Want ik kan mij niet voorstellen dat die niet in de gaten hebben dat er daar thuis het een en ander mank loopt in de opvoeding.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal wel weer zo'n marginaal alternativo holebikoppel zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |