![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik begrijp het niet, sorry ![]() U spreekt een compleet andere taal... Een patatboer, is dat een boer die aardappelen verkoopt dan? Grapje natuurlijk ![]()
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 7 juli 2011 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Edoch en helaas, u gaat dezelfde weg op als schoolmeester Quercus. En dat is een glibberig bergpad waar vermeende taalverbeteraars nogal eens kunnen van afdonderen. En dus, vooraleer mensen te wijzen op taalfouten, moet u eerst zelf de taal beheersen. En helaas, daar bent u niet altijd toe in staat. Een paar pareltjes van uw hand, vlug bij mekaar gehaspeld. Niet: Citaat:
"Volgens elke internationaal erkende definitie van genocide voldoet de Palestijnse kwestie er aan"? Niet Citaat:
Misschien heeft dat wel te maken met dat gekende stoorzenders niet of nauwelijks actief in dat topic zijn, zodat er rustig ontopic gediscussieerd kan worden zonder de storende werking van bijvoorbeeld eindeloze herhalingen van steeds dezelfde vragen van personen die zelf geen mening (durven) hebben, …. Niet: Citaat:
Ik kan me best in een aantal standpunten van de PVV vinden, maar het verbieden van boeken is daar niet bij. Integendeel, ik zag het liefst dat de koran, samen met 'Mein Kampf' en 'Das Kapital', in het onderwijs aan bod kwamen als voorbeelden van tot welke onmenselijkheden totalitair gedachtegoed kan leiden. Niet: Citaat:
Nogal logisch dat er aan het oostfront nooit weerstanders of joden aangekomen zijn, de meeste joden en weerstanders bleven namelijk in meer westelijk gelegen arbeids- en uitroeiingskampen steken. (ik geef u Oostfront cadeau) En zo gaat het maar door. Enfin, Ik zal hier maar stoppen. En om een lang verhaal kort te maken: u schrijft fouten aan de lopende band. En dus wijsneus, verbeter de taalwereld door zelf zonder fouten te schrijven. U hebt hier zo te zien dus nog een zeer lange weg te gaan. Laatst gewijzigd door system : 7 juli 2011 om 19:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Edoch en helaas, u gaat dezelfde weg op als schoolmeester Quercus. En dat is een glibberig bergpad waar vermeende taalverbeteraars nogal eens kunnen van afdonderen. En dus, vooraleer mensen te wijzen op taalfouten, moet u eerst zelf de taal beheersen. En helaas, daar bent u niet altijd toe in staat. Een paar pareltjes van uw hand, vlug bij mekaar gehaspeld. Niet: Citaat: Citaat:
"Volgens elke internationaal erkende definitie van genocide voldoet de Palestijnse kwestie er aan"? Niet: Citaat:
Misschien heeft dat wel te maken met dat gekende stoorzenders niet of nauwelijks actief in dat topic zijn, zodat er rustig ontopic gediscussieerd kan worden zonder de storende werking van bijvoorbeeld eindeloze herhalingen van steeds dezelfde vragen van personen die zelf geen mening (durven) hebben, …. Niet: Citaat:
Ik kan me best in een aantal standpunten van de PVV vinden, maar het verbieden van boeken is daar niet bij. Integendeel, ik zag het liefst dat de koran, samen met 'Mein Kampf' en 'Das Kapital', in het onderwijs aan bod kwamen als voorbeelden van tot welke onmenselijkheden totalitair gedachtegoed kan leiden. Niet: Citaat:
Nogal logisch dat er aan het oostfront nooit weerstanders of joden aangekomen zijn, de meeste joden en weerstanders bleven namelijk in meer westelijk gelegen arbeids- en uitroeiingskampen steken. (ik geef uOostfront cadeau) En zo gaat het maar door. Enfin, Ik zal hier maar stoppen. En om een lang verhaal kort te maken: u schrijft fouten aan de lopende band. En dus wijsneus, verbeter de taalwereld door zelf zonder fouten te schrijven. U hebt hier zo te zien dus nog een zeer lange weg te gaan Laatst gewijzigd door system : 7 juli 2011 om 20:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dammit! Shoot them!
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar goed, dat zijn pietluttigheden vergeleken met een kemel van een voorzetselfout natuurlijk. Wat betreft het trema op de tweede i in uitroeiingskampen heb je gelijk. Bij een dubbele i hoeft er geen trema gebruikt te worden. 'das kapital' en 'mein kampf' heb ik overigens bewust met kleine letters geschreven. Zulke kwalijke boeken verdienen m.i. geen hoofdletters. 'koran', 'bijbel' en 'thora' schrijf ik ook allemaal met kleine letters om dezelfde reden.
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens hebt u niet te beslissen of Mein Kampf nu ja dan neen met een hoofdletter wordt geschreven. U hebt zich te houden aan de spellingsregels van een taal. En zeker wanneer u de pretentie hebt anderen op hun taalfouten te wijzen. Laatst gewijzigd door system : 7 juli 2011 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#253 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ga maar in Olland wonen hè, als het daar beter is. Of ga in in de Walen wat boomschors vreten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Gouverneur
|
![]() Waarom verdenk je mij van francofonie , en waar ligt Olland precies?
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 7 juli 2011 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#257 |
Gouverneur
|
![]()
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 7 juli 2011 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Gouverneur