![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat doen de moslims van hun kant ? Ik weet dat er wel organisaties zijn van moslimas die proberen om het lot van de vrouwen te verbeteren, maar die moeten wel in de schaduw werken om agressieve reacties van geloofsgenoten te voorkomen. Wanneer komt er een islam-cgkr ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ga misschien best maar inslapen redwasp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Breivik zet je naast Dewinter. "Vreemd". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
toen ik deze week het manifest van breivik las, viel het me op hoeveel oorlogstaal hij gemeen heeft met dewinter. ze gebruiken allebei voortdurend metaforen uit de oorlogssfeer. de zionistiche staat israel wordt zowel door dewinter als door breivik de uiterste verdedigingslinie tegen de islamisering genoemd. beiden spreken steeds opnieuw over de slag bij poitiers en die bij wenen. beiden stellen na hun vermelding van die veldslagen steeds opnieuw dat we nu met een derde golf van islamisering zitten. daarna suggeren beiden steeds opnieuw dat we de moslims terug moeten wegjagen. zijn ze dan helemaal gelijk? nee. dewinter en zijn kliek poseerden tijdens de joegoslavische oorlog fier bij de tanks van de kroatiche fascisten, terwijl breivik precies een voorliefde lijkt te hebben voor serviërs. wie durft daar nog beweren dat extreem rechts één monolithisch blok is? ik zou in plaats van dewinter natuurlijk een van de tientallen andere haatzaaiers kunnen noemen die door breivik aangehaald worden, maar ik woon nu eenmaal in belgië. eigen haatzaaiers eerst. vrede, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 30 juli 2011 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe niet hypocriet rooiwesp en keer voor eigen deur, ik raadde je in 'n andere draad al aan om hand in eigen boezem te steken en af te rekenen met terroristen uit eigen rangen die hun inspiratie halen uit jullie gezamenlijk boek, in niet mis te verstane bewoordingen aansporend tot moord en bloedvergieten.
't Partijprogramma van De Winter/VB, Wilders/PVV, uitspraken van Fjordman etc etc. kunnen in de verste verte nog niet tippen aan wat er zoal in jullie moslim-boek staat; kleine greep : Citaat:
Wanhopig probeer je de daden van 'n doorgeslagen massamoordenaar te koppelen aan mensen die anti-islam zijn. Als er iets is wat ik geleerd heb uit jouw schrijfsels, is; dat de strijd tegen islam onverminderd door moet gaan, om voor eens en altijd af te rekenen met 'n totalitaire ideologie die 't leven van mensen bepaalt van geboorte tot dood en zelfs daarna, die mensen onderdrukt en ontmenselijkt, om nog te zwijgen over onderdrukking van de vrouw en homoseksuelen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb ook een bepaalde sympathie voor het Servische volk ontwikkeld. Dit vanwege de schandalige manier waarop de Serviërs onterecht de zwarte piet toegeschoven hebben gekregen tijdens de Joegoslavische oorlogen. Ga je mij nu ook aan Breivik proberen te linken? Hoe hard jij verder ook je best doet om krom te praten wat recht is; de waarheid spreken kan nooit haatzaaien zijn.
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De aanwijzingen voor dat islamitisch terrorisme staan klaar en duidelijk opgetekend 'n 't boek dat jullie allemáál aanhangen en zelfs van die teksten geen afstand nemen. Morele medeverantwoordelijkheid noem ik dat. Citaat:
Als een doorgeslagen iemand 'n aanslag + massamoord pleegt komen de islamieten aandraven met De Winter/VB, Wilders/PVV, Fjordman e.a. islamcritici die de massamoordenaar zouden geïnspireerd hebben, maar kunnen geen enkele tekst voorleggen wáár die massamoord aanbevolen wordt! Tot slot; als islamieten 'n aanslag plegen in 't westen, is onverminderd 't westen schuldig, want 't westen heeft dat over zich afgeroepen, als islamieten aanslagen plegen in hun eigenste contreien is óók 't westen schuldig... Zie je 't verschil? PS; Ik heb geen behoefte aan islamitische 'vrede', islamitische vrede betekent enkel; totale onderwerping aan 'n onzichtbaar wezen verzonnen door 'n oorlogszuchtige karavaanrover. De meeste mensen zijn dat stadium van onzichtbare vriendjes al lang ontgroeid. ...en zeker, tot bloedvergieten aanzettende onzichtbare vriendjes.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 31 juli 2011 om 00:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 31 juli 2011 om 06:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag dat, of mag dat niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
ik heb ook een afkeer van mensen als bin laden en al zawahiri omwille van de manier waarop zij de waarden van de islam verkrachten om ze in te passen in hun retoriek die vooral haat en uitsluiting van niet-moslims als doel heeft. die afkeer wordt alleen sterker wanneer mensen als mohammed atta die haatdragende interpretatie van de islam gaan overnemen om massamoord te verantwoorden. de hoofdtegenstelling is niet deze tussen moslims en niet moslims, maar tussen zij die haat en geweld zaaien en zij die zich inspannen om aan een humane samenleving te werken waarin alle mensen op gelijkwaardige manier kunnen participeren. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() zou dit een katholieke, een proestantse of een islamitische bom zijn?: http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-14352899
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij jij me kan aantonen dat het katholieke geloof vereist dat Noord Ierland onafhankelijk wordt van Engeland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb ook een afkeer van mensen die vrijwel niets anders doen dan het publieke debat te verkrachten door steeds maar weer "haatzaaien" en "tot geweld oproepen" te krijsen, maar dit nergens kunnen aantonen, terwijl hun eigen heilig koranboekje daarentegen aantoonbaar bol staat van haatzaaien en oproepen tot geweld. De hoofdtegenstelling is en blijft die tussen islam enerzijds en beschaving anderzijds. Een humane samenleving is slechts dan mogelijk wanneer er geen islam aanwezig is.
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoe confronterend. Zie ze toch bezig. Ze wringen zich in alle bochten om toch maar te eindigen bij de islam.
|
![]() |
![]() |