![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#11262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van fundamentalisten gesproken... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 augustus 2011 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11263 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is bovendien geen religieuze uitgever. Het is eerder een zelfhulpgroep voor mensen die voortdurend door homofundamentalisten worden lastiggevallen. Maar dat is allemaal niet waar zekers?! http://pfox.org/default.html Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11265 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Da's geen belediging, ik wil gewoon weten hoe ik me moet opstellen en niemand onnodig kwetsen. Laatst gewijzigd door regenboog : 24 augustus 2011 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11266 |
|
![]() ... veranderde hij snel van onderwerp
![]()
![]() |
#11267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pardon?
Wie begon hier over fundamentalisten? http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11254 Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11269 |
|
![]()
![]() |
#11270 |
Schepen
|
![]() En dan? Hebben jullie nog nooit een christen gezien die agnostisch is? Dat is trouwens de enige eerlijke intellectuele positie. Iets echt 'weten' in deze is louter overtuiging.
En trouwens, waarom zitten we hier weer over bezig? Ah ja, ik ben bang dat ik dit zelf gestart heb door te poneren dat religieuze gevoelens even inherent aanwezig zijn in mens als homoseksuele bij sommigen van ons... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11271 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11272 |
Staatssecretaris
|
![]() Eigenlijk een overbodige topic er is namelijk geen plaats voor homoseksualiteit in de multiculturele samenleving van de (nabije) toekomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11273 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Hetgeen dus onjuist is, zoals reeds aangetoond.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11274 |
Banneling
|
![]() Vervang Paulus zijn "natuur" door "God", en de gelijkenis is treffend.
Pilaarbijterij eerste klas. Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 augustus 2011 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar komt het inderdaad zo'n beetje op neer...
![]() |
![]() |
![]() |
#11276 |
Banneling
|
![]() Te gek, dit debat is al 5 jaar aan de gang? Te veel om te lezen, ik wil alleen maar toevoegen dat ik op 5 jaar nog niet veel heb zien veranderen. Ik krijg zelfs het gevoel dat we nog verder staan dan toen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11277 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De admins weigeren dat te zien want de vrijheid van meningsuiting is hier zo hoog in het vaandel gedragen dat ze zelfs blind zijn voor slowchattten, ruzies en polarisering zowel virtueel als in het echt tussen de mensen wat sommige nog dieper in hun cocoon en/of eigen wereld drijft. Ach ja het forum is een afspiegeling geworden van wat er misgaat in onze wereld en het wordt in weze nog ontkent ook.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, daar zwijgen onze linksen en homo's over.
![]() |
![]() |
![]() |
#11279 | |||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat deze kwestie betreft...Zoveel al gezegd....Natuurlijk zal het niet de enige functie zijn. Maar zijn ze allemaal even belangrijk? Het lijkt het me weinig waarschijnlijk dat de natuur ons met seksualiteit speciaal heeft uitgerust voor 't plezier en om onze samenhorigheid te versterken, en dan er - als bonusje of duwtje in de rug - de voortplaantingsfunctie aan gehangen. Is het omgekeerde niet plausibeler? Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door regenboog : 25 augustus 2011 om 17:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11280 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De ratio zegt ook dat als er geen bewijs pro of contra god is, dat het beter is om niet te geloven. Daar waar gelovigen ronduit dom zijn (ze maken de foute keuze), hebben agnosten niet de ruggegraat om voor de meest logische conclusie uit te komen. |
|
![]() |
![]() |