![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11321 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben een beetje omnivoor wat het lezen betreft. Maar waarom wil jij me nu bedanken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11322 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11323 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11324 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hitler did it for the lulz. Ergo zijn holocaust was grappig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11325 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ohnee, je bent de holocaust aan het minimaliseren, wees voorzichtig mijn negationistische vriend.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 augustus 2011 om 17:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen jij zei "Heb veel respect voor deze mensen." in je post #11309 nam ik aan dat je het had over de mensen met die pervasieve ontwikkelingsstoornis, de 'autist' dus. Ergo... de vraag "maar waarom in feite" post #11310 sloeg dus niet over het waarom je die lectuur nu gelezen _alvast leuk te vernemen dat je dat deed_ hebt maar waarom je nu voor deze mensen veel respect zou hebben (dus aangenomen dat het over het onderwerp ipv de auteurs ging ![]() En neem nu nog eens mijn post #11308 ter hande ... en ga naar dat zinnetje bijna onderaan waar het woordje 'we' onderstreept is .... dan zal je euro misschien vallen waarom ik je dan bedankte ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel wollige uitleg om maar niet te moeten zeggen dat hij gelooft in een groots plan van de natuur en zichzelf het privilege toekent dat ook te kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11328 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, VB'er, zo ene ben je.
![]() |
![]() |
![]() |
#11330 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel. Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar ikzelf heb een sterk ontwikkeld gevoel voor humor. Dat is juist de reden waarom ik meteen zie dat deze laag-bij-de-grondse persoonlijke aanval allesbehalve grappig was.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mijn conclusie is juist. We zijn met sekualiteit uitgerust om ons voort te planten en zo te zorgen voor het voortbestaan van onze genen. Met homoseksualiteit is geen voortplanting mogelijk. En zonder voortplanting het einde van alle leven binnen de pakweg 150 jaar. Een nanoseconde op de geografische tijdschaal. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies!
![]() |
![]() |
![]() |
#11334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ineens uw post aan de realiteit aangepast. Het betreft - uiteraard, het bold gedeelte.
![]() |
![]() |
![]() |
#11335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11337 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb het (autistisch zijn dus) me altijd voorgesteld als mezelf (een wiskundig onkundige ![]() Daarom heb ik respect voor diegenen die het wel aankunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oog, splinter, balk,...
![]() |
![]() |
![]() |
#11339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wil zeggen dat we beide trollen zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#11340 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dat soort van gefundeerde argumentatie valt heel het forum achterover van verbazing...
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |