![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rode driehoek natuurlijk.
e. gebruikt die afkorting dus dat is wel duidelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Depressies of stemmingsstoornissen bij mannen vertalen zich binnen de lagere sociale echelons van een bevolking voornamelijk eerst in antisociaal gedrag en middelenmisbruik. Dat op zich is al vaak genoeg om een extreem negatieve spiraal (gerechterlijk, internering, collocaties enz.) op te wekken waar men vrijwel niet meer uitraakt, wanneer men het zeer ver heeft laten komen. Vrouwen gaan uithuilen bij vriendinnen/psychiaters/psychologen of zoeken troost in hun moederschap, een goedgelovige peer om op te teren enz... Mannen blijven met hun problemen zitten en zijn ook realistischer en misschien zelfs idealistischer. Dat vertaalt zich meestal in opgekropte emoties en internalisering van problematiek, want maatschappelijk gezien wordt zwakte, falen of ziekte bij mannen veel minder aanvaard en betekent het soms een psychosociale doodsteek wanneer je het daarover met anderen hebt. Velen zijn al zover heen in hun klinische depressie, dat er enorm veel tijd nodig is om dat enigszins gestabiliseerd te krijgen, een soort homeostase van de ziel, waarvoor een kostwinner en toeverlaat van een gezin geen behoorlijke kansen krijgt in de turbomaatschappij van vandaag. Weggegaan, is plaats vergaan. Moeder de vrouw kan nog enigszins thuisblijven en toch nog een vorm van bestemming ervaren. Een man thuis op z'n kont is taboe en overigens zeer nefast voor het gevoel van eigenwaarde. Trixie zwamt graag, is geopinieerd, al klopt er wel geen bal van wat ze uitkraamt. Allez, ga mij ne keer nen boterham smeren kom.. en zet dat pintje ook maar koel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() http://www.geestiggezond.be/achtergrond/cijfers.html
Hieruit zou iemand kunnen concluderen dat mannen gewoon willen beter zijn in alles. ![]()
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik geen zelfmoord gepleegd heb, dan is dat niet zozeer voor mijn kinderen geweest, dan wel onder meer om mijn vrouw geen plezier te doen. Maar ik weet natuurlijk niet, in welke mate mijn voorbeeld te veralgemenen valt. Volgens de cijfers helemaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mannen willen gewoon beter zijn in hun specialiteit. Vrouwen willen alles. Goeie echtgenote, goeie moeder, goeie carrière, goeie minnares, goeie bankrekening. En nu ga ik eens kijken naar je link. Dit vind ik wel interessant: Citaat:
Ik doe drie van de tien. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 augustus 2011 om 13:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gij weet zeker niet hoe contraproductief dat is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 28 augustus 2011 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of dat je de posts van gepatenteerde zuipschuiten hier al gelezen hebt, maar voornamelijk komt daar hun voorliefde voor het geestrijk vocht uit voort, vaak vergezeld van een *buwrps* of een hele waslijst aan spelfouten. Nu, bij jou ben ik er rotsvast van overtuigd dat de belabberde spelling, grammatica en attitudes niet te wijten zijn aan den drank of psychotrope stoffen. Gij zijt gewoon zo met dat IQ van 75 en uw brevet van hygiënisch deskundige. Wederom, gezwam van Josianne. Best wel zielig dat je het onderspit moet delven tegenover iemand die nog niet half zou oud is als jijzelf. De zogenaamde "mature levenservaring" waarop versleten en incompetente senioren zich vaak moeten beroepen, gaat zelfs aan jouw neus voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor je je afvraagt hoe ik aan al die informatie kom, ik ben adviseur inzake jurisprudentie binnen de gezondheidszorg. |
|
![]() |
![]() |