![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is een spijtige zaak wanneer mensen zich onttrekken aan de gemeenschap. Gelukkig zijn er nog bedrijven die hun sociale verantwoordelijkheid opnemen.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 28 augustus 2011 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw drogreden kan ik niet plaatsen, wie stelde in vraag of en bedrijf wel een meerwaarde heeft door zich te vestigen? Ik help even; Arti En wie gaf ergumentatie dat dit inderdaad zo is, voor bijvoorbeeld de lokale economie? Alice En wie komt dan met de drogreden " dus jij begint het te begrijpen"? Alboretoke! Zo we zijn er! We kunnen ons weer richten op het onderwerp, zonder drogreden op de weg! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder winst is er geen tewerkstelling. Misschien kunnen we binnenkort de buurten met moskees beginnen te belagen, de auto's van de moskeegangers te vandalizeren, de moskeegangers zèlf te overvallen, en dan eisen dat de moskee minstens twintig vlaamse buurtbewoners moet aanwerven om "de overlast" te verminderen? Want dat zit je hier nu al heel de tijd te bepleiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie dat je zlef het verschil wel ziet en bovendien zelf positieve discriminatie goedpraat? Ik ben al blij dat te kunnen vaststellen. Al moet je nu je ogen nog even opentrekken en nagaan wie het slachtoffer is van de positieve discriminatie en wie daar voordeel in heeft. Je zal dan zien dat het eveneens voor en nadelen geeft, in mijn ogen zit er dan langs de 2 kanten minder tot veel minder gewicht in de schaal. Het grootste gewicht ligt namelijk in de subsidies die de grote bedrijven krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Nope.
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is de sociale verantwoordelijkheid die bedrijven moeten opnemen? Kun je dat eens onderbouwen, in welke zin is een bedrijf a sociaal wanneer het ervoor kiest werk te geven aan de beste kandidaat voor een functie, ongeacht wie dit is of waar iemand woont? In welke zin houdt sociale verantwoordelijkheid in dat je positief moet discrimineren? Onderbouw eens met sterke argumenten! ![]() Ik wacht nog! Laatst gewijzigd door alice : 28 augustus 2011 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
|
![]() Citaat:
Gij ging daarover in discussie. Citaat:
We kunnen ons weer richten op het onderwerp, zonder drogreden op de weg! ![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
het is een goede manier om voor een verankering te zorgen. Er zijn inderdaad, zoals ge al aangaf nog andere mogelijkheden zoals lokale aankopen.
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar racisten kiezen eerder voor segregatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien kun je wel argumenteren waarom positieve discriminatie overlast zou verminderen, want daar ben je ook van overtuigd, ik lees graag of je dat dan wel begrepen hebt... Ik werk voor en groot bedrijf waar je met je redenering over subsidies naartoe wilt... nog verder je moeras in? Laat ik je toch even helpen, dus je denkt dat subsidie gelijk is aan positieve discriminatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() zoals het verschil tussen dhimmies en volgelingen van de juiste profeet? Extra belastingen voor andersdenkenden? verplichte aparte kledingcode? of wat bedoel je nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef Citaat:
2 Weet jij eigenlijk wat het woord "bovenal" betekent? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wees op de meerwaarde voor de lokale economie waarop u met uw drogreden kwam aandraven " dat ik iets begreep"..niet dus maar wel Arti werd iets duidelijk gemaakt, ik wacht trouwens nog op een toelichting van u, komt dat nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom stel je dan dat dit nodig is omdat andere sociale verantwoordelijkheid ontlopen wordt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want hij betaalt een vergoeding... dat weet u helemaal niet, u zegt maar wat en verkoopt dat als feit.. een halve waarheid dus waarvan u een hele leugen maakt, kunnen we nu verder gaan met de discussie of krijgen we het gekend patroon, dit wordt het onderwerp waarbij u alle aandacht opeist..dan haak ik af, daar stop ik geen tijd in!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij hebt nog altijd niet door dat "zich aanpassen" gewoon "zich eenzijdig aan de middeleeuwse totalitaire ideologie onderwerpen" betekent wanneer de islam erbij betrokken is. De islam zelf zal zich voor geen millimeter aanpassen. Dat heeft de geschiedenis inmiddels al honderden malen aangetoond. Nu ja, van mij mag jij voor de islam blijven kruipen en buigen hoor. Sommige mensen hebben nu eenmaal last van een slavenmentaliteit, gekoppeld aan utopisch wensdenken. Slaap lekker want het ontwaken uit je roze multiculturele droom zal hard voor je blijken te zijn.
![]() |
![]() |
#138 |
Minister
|
![]() Uit de antwoorden van de linkse mensen in dit topic, concludeer ik dat zij van die wijk één grote sociale werkplaats willen maken om de lieve vrede maar te bewaren, want wie rellen en overlast veroorzaken, moeten volgens de linkse dogmatici hier worden beloond.
Dat het net dit soort jarenlang gevoerd beleid van overlastgevers pamperen is geweest dat voor rellen en een breed scala van andere overlast en ciminaliteit heeft gezorgd, wordt gemakshalve maar vergeten. Meer van hetzelfde luidt het devies. Een kind kan nog zien dat dat nooit zal gaan helpen.
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker een werkgever in Brussel; die vindt anders geen kandidaten. Die leugen, maakte jij er van. Lees nog eens aandachtig wat ik schreef en wat jij er van maakte. (Keer 1 post terug) Ja graag terug naar de discussie. In de hoop dat jij niet weer naast de kwestie begint. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er zullen eeuwen moeten voorbijgaan om, deze evolutie achterstand bij te werken. ![]() |
|
![]() |
![]() |