![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah Albrecht vat het aan...
Citaat:
klopt ? Citaat:
Het gaat over prostitutie Dat het vaak vrouwen zijn waar de mannen dan klanten zijn wil ik best geloven. En van die weinig toegevoegde waarde ? Is dat dan voor de rest bij de diensten verlening ook niet zo ? Citaat:
Citaat:
...en bovendien totaal niet vergelijkbaar tenzij het zou gaan over mensen die zich tegen betaling willen laten neersteken. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Met de draadvoerder heb ik trouwens niets vandoen vanwege herhaalde grofheden en persoonlijke aanvallen.
Bekijk het verder maar onder elkaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bepaalde vormen van prostitutie zijn strafbaar, oa een aantal vormen die door de draadopener naar voor geschoven worden. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Ik sluit af met mijn eerste bericht:
Hoerenlopen strafbaar maken. Zoals in Zweden. De consumptiekant dichtknijpen lijkt me hier ook het beste. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het beste voor wie, voor wat? Op welke manier?
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() Waarom?
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 september 2011 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( dat geldt algemeen wat betreft wetgeving ed ) Als bv het consumeren van alcohol perfect legaal is ( wat ook is ) maar ik hou jou vervolgens de wet op de openbare dronkenschap, rijden onder invloed, ed voor ga jij dan evenzeer stellen dat slechts bepaalde vormen van het consumeren van alcohol legaal zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, toch, zelfs voor woningen met ingebouwde championkwekerij, stromend water langs de muur en zeer goed geventileerd dicht bij de natuur krotten.
En als sommigen dat bekostigen door sexuele diensten te verlenen, is het niet aan U om dat te veroordelen. U mag wel de verhuurder , die mensen miserie bezorgt bestempelen als een schoft. Maar da's een heel andere discusie. En dat sommigen die inkomsten door hun neus of aderen trekken, is ook niet aan U om te veroordelen. "Gene condoom, geen probleem, da's €30 extra" is wel een probleem. 1) de dienstverlener heeft dat blijkbaar in't verleden nog gedaan 2) de klant zou beter moeten weten. Maar is het aan U en mij de stommiteiten van een ander te veroordelen? Hetgeen wel zo is, zulke stommiteiten zouden niet ten laste moeten komen van de maatschappij. Wat wel te veroordelen valt, is misbruiken. "Gij zondige hoer, nu kom ik €300 te kort om mijne pimpbak af te betalen, en da's allemaal uw schuld.Mokt da ge nog 5 klanten afwerkt, of ge krijgt hier een rammeling waar uw overgrootmoeder nog blauw plekken van krijgt." is daar een voorbeeld van.
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Buiten u is iedereen in deze thread het erover eens dat dit niet de oplossing is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||||
Banneling
|
![]() Waarom?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prostitutie volledig legaliseren. Tippelen wel verbieden.
Zelfstandigenstatuut opdringen en verplichte medische onderzoeken.
![]() |
![]() |
#118 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ethiek en moraal persoonlijke keuzes zijn, al dan niet opgedrongen binnen een samenleving, maar desalnietemin, persoonlijke beleving.
Citaat:
En objectificatie... al eens gekeken hoe Abramistische godsdiensten staan tegenover vrouwen? Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 september 2011 om 11:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||
Banneling
|
![]() Ik heb het over seksisme, niet over seks.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maddox, jouw haat is echt zielig...jij bent minstens even erg als een fundamentalistisch gelovige. Jij bent net hetzelfde als zo'n baptist die met bordjes als "God hates fags" rondloopt. Laatst gewijzigd door Albrecht : 4 september 2011 om 11:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |