![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is uw KK? | |||
0 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,82% |
1<KK<10 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,82% |
11<KK<20 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,65% |
21<KK<30 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,76% |
31<KK<40 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 14,71% |
41<KK<50 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
51<KK<60 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,82% |
61<KK<70 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
71<KK<80 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
meer |
![]() ![]() ![]() |
7 | 20,59% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Met openbaar vervoer idem: ik moet tussen mijn werkuren door verplaatsingen maken. Soms naar waar de tijd bleef stille staan; in een godverlaten boeregat dus. Daar rijden geen bussen en trams se. En heb echt geen zin om km's te voet te gaan. Ik heb ook nog een huishouden te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik zit aan 30 KK, vaste kosten +/- 850. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anderzijds; wanneer je de poll hier bekijkt en ziet hoevelen er meer dan 75kk hebben... Maar ik klaag ni hoor. Luxe is aan mij niet besteed. Ik ben tevreden met mijn oud wagentje van 11j oud, mijn oud TV-toestelletje van niet veel jonger en een goedkope GSM. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Info bij Groentje -18 hierboven voor hoge KK's bij gewone werkmensen (die geen lageloners zijn zoals ik zes jaar was) Tussen haakjes, hoe kan jij je KK afzonderlijk uitrekenen? Je hebt een goedkope vent want hij leeft veganistisch. Daardoor ligt JOUW KK kunstmatig hoog... ![]() Of leef je "gescheiden van KK"?? ![]() Ge moet niet antwoorden, 't zijn iedereens zaken niet... Laatst gewijzigd door eno2 : 5 september 2011 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik geef toe dat dit ingewikkelde problemen zijn die aan een fiscalist moeten toevertrouwd worden. Ik wordt hier daarvoor niet betaald. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Ik geef hem geen praat, al jaren niet meer, dus zeg ik het tegen jou:
Er wordt altijd overal gepraat over KK, maar niemand zegt ooit wat dat eigenlijk is. Ik heb hier een eerste eenvoudige concrete uitwerking gemaakt. En natuurlijk ben ik nieuwsgierig, ja, om te vergelijken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb gewoon alle kosten die ik me kon inbeelden afgetrokken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() Ongeacht de detail juistheid van deze enquête is het toch een voldoende indicatie over uit wat soort van "bevolking" de leden hier op het forum zijn. Of toch wat betreft diegene die hier 1. überhaupt eerlijk zijn in de enquête of tov zichzelf of 2. die willen antwoorden in het algemeen. Eventueel zou je nog deze gegevens kunnen extrapoleren maar dan daalt de juistheid ook weer een trapje meer.
Soit echter wat eenvoudig vast te stellen is is dat vandaag de dag het alsmaar meer en meer duidelijker wordt dat er minder koopkracht is en dat men elke euro in meerdere stukjes bijt om er te raken. Of beter vaak om de schijn hoog te houden dat er niets aan de hand is om die zieke sociale ladder van status en standing te verwezenlijken waar gek genoeg net helemaal geen sociale voeling is met elkaar.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En als jij vindt dat mijn KK hoog ligt...amai. Ik leef redelijk sober hoor. Moet wel uitkijken wat ik doe om alles te kunnen betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat ik jouw KK laag noemde ! en dat je zuiniger moet leven zei ik alleen maar ironisch omdat dat je vaste kosten verlaagt en dus je KK verhoogt. Ik ben de Opa van vijf (daar blijft het wel bij) Laatst gewijzigd door eno2 : 5 september 2011 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |