![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Banneling
|
Citaat:
je moet je terug een mobieltje aanschaffen, en een nieuwe fiets (met zender) zendertjes laten zitten maar je bewust blijven van de controle. je laten volgen en in t oog houden op onschuldige momenten ... en op andere te voet gaan en je mobieltje thuis vergeten. als je dat allemaal respecteert, hou je het wel onder controle. dat en natuurlijk nooit melk drinken, want daarin geven ze onze medicatie ! maar dat ligt voor de hand. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Parlementslid
|
betaal jij soms met de een of andere , al dan niet bank of kredietkaart ????
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
Liever opname van het totale besteedbare bedrag en dan cash betalen, want zo zie ik het geld verdwijnen.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 september 2011 om 18:26. |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Als ik zo eentje zou moeten verbergen zou ik het in de zadelpen steken. Dit is de plaats waar het het minste kans maakt om ontdekt te worden of zal verdrinken. 1 probleem veel zenden zal het zendertje niet meer doen. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://rtl.nl/(/actueel/editienl/)/c...er_scooter.xml Er wordt best veel over dit onderwerp geschreven, zie google... Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 september 2011 om 18:57. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
op die manier is uw privacy min of meer gegarandeerd, ... |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.google.nl/imgres?q=aanslu...w=1680&bih=869 dat wordt dus wel moeilijk hoor. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ik eigenlijk bedoelde is dat ze via uw stroomdraad, allerhande electrische signalen kunnen laten binnenkomen, ... Trouwens via uw settop box ook, terwijl jij naar TV zit te kijken, zitten er een paar geniepigaards bij u binnen te kijken, ... |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik ben tot de conclusie gekomen, diegene die uw fiets volgt, of U bespionneerd, dat moet wel een iemand met veel middelen zijn. Iedereen kan de lotto winnen, nietwaar. Misschien ben ik dat wel, die U wil bespionneren, om uw theorieën te bestendigen, en in mijn naam op te eisen. En vergeef me, ik heb nu een meeting met een aantal van mijn informanten. Wie weet, is het in volle Stasi stijl, met een kapitalisch, maar aziatisch trekje....
|
|
|
|
#35 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Europees Commissaris
|
Deze betreffende geolocator van de website http://www.nieuwslog.nl/wp-content/p...Geolocator.jpg
Lijkt me eerder iets wat men in een dure wagen zou monteren. Niet echt in je 'stalen ros'. |
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Mijn informant is maar een gewone burger en na googelen kwam hij uit op dit plaatje. Maar het lijkt niet alsof men met opsporing bezig is omdat de mensen die opeens opduiken hem altijd uitgebreid zitten aan te staren. Soms lijkt het alsof iemand kaartjes verkoopt aan mensen die hem dan komen bekijken. Het is dus blijkbaar geen opsporing, maar karaktermoord. Iemand een zwaar stempel opdrukken en mensen op hem afsturen om hem aan te staren, en wellicht het vermeende vergrijp verder verspreiden. Aansturen op een soort volksgericht? Dat zien wij ook vaak hier op dit forum gebeuren: de hoofdnazi begint een actie en de rest volgt als kuddedieren. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 september 2011 om 14:12. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() en ik geb nie geen lust mee in fiesen Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 17 september 2011 om 14:04. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banneling
|
|
|