![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() en ze neuten ook dat ze één jaar van hun tijdskrediet moeten inleveren en slechts vier jaar meer overhouden, terwijl men het in de privé met één jaar moet stellen.
Goe bezig, hufters |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kent U de term 'uitgesteld loon' dan niet?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat zoiets als een verondersteld werken?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Staatssecretaris
|
![]() hehe LOL. ik zie de mop wel in. Maar er zijn weldegelijk ambtenaren die werken zenne. Je zal maar in hun plaats zijn en na 20 jaar uitgesteld loon, vaststellen dat ze je ineens nog wat langer gaan laten werken voor datzelfde uitgestelde (maw kleinere) loon om dan je groot pensioen niet te krijgen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 21 december 2011 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We proberen al jaren om uit te leggen dat dat een leugen is.
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is als de knip er niet in wordt gezet, dat de 'prive' geheel wordt uitgezogen. Al dan niet deze of volgende bevolking. Maar goed; als de ambtenaren niet wat langer willen werken, geen lager loon willen en geen lagere pensioenen. Waarop gaan we besparen? Onderwijs? Gezondheidszorg? Zeg het maar.
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu de rest van de massa nog en we gaan er misschien nog komen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Gouverneur
|
![]() ik heb maar weinig begrip voor zulke stakingen. Ik moet ook hele dagen werken voor een gewoon bediendepreeke. Tegen dat ik gepensioneerd ben zal er waarschijnlijk niets meer overschieten om mijn pensioen te betalen. (tegen dan zal men waarschijnlijk moeten werken tot men doodvalt) Dus doe ik nu op eigen houtje aan pensioensparen en hoop dat het voldoende zal zijn tegen dan.
Wat mij dan wel stoort is dat ik zie hoeveel er van mijn preeke verdwijnt in de bodemloze put van de sociale zekerheid. Als ik maar 1/10 daarvan kon investeren in mijn eigen pensioen... Maar staken, nee hoor, er moet nu eenmaal bespaard worden want op deze manier wordt het binnenkort onhoudbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal niet voldoende, lijkt mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat gaat er dus gebeuren? De ouderen gaan toch nog op vervroegd pensioen, maar onder een andere vorm: 50'ers die hun job verliezen, blijven werkloosheidsuitkeringen behouden tot aan hun pensioen (tenzij de werkloosheidsuitkeringen worden beperkt in de tijd, dan mogen ze creperen tot aan hun pensioen...). Anderen zullen tijdens hun actieve loopbaan "ziek worden" en van het ziekenfonds trekken tot aan hun pensioen. Reken uit je winst...
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op geen enkel moment komt de gedachte op van te stoppen met het Belgische circus. Schoon braaf blijven betalen en klagen. Arm Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 december 2011 om 18:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Banneling
|
![]() Ik geraak daar niet : die zeikers van de nmbs staken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als dit niet wordt bijgesteld samen met de uitgaven in de gezondheidszorgen hebben wij binnen 10�* 20 jaar een schuld die hoger is dan 500% van het BNP. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Oproepen tot geweld wordt hier niet getolereerd. Laatst gewijzigd door Akira : 23 december 2011 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |