![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en nogmaals: beredeneer uw uitgaven. Je kunt een TV kopen omdat je een nodig hebt, je kunt een TV kopen omdat het een nieuw model flat screen is. Echtwaar ik heb sinds 4 maand een flatscreen, waar denk ik bij mijn vrienden en collega's ik zowat bij de laatste ben, en in feite kon ik financieel allang (zeg maar 15jaar ) een flatscreen gekocht hebben
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 13 februari 2012 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#823 |
Banneling
|
![]() Het leven is - meestal - niet eerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Werd "stoken met hout" al gezegd als tip om goedkoop te leven? Momenteel snijden een pak mensen takken van bomen (eiken, wilgen,...) die mensen vragen niet liever dan iemand die dat hout van hen overneemt want ze kunnen er niks mee doen. Als je een wagen kan bemachtigen een beetje benzine en een kettingzaag kan je een pak hout krijgen voor de prijs van die benzine en die kettingzaag. In vergelijking met je mazout dus voor niks in feite... Het is wel belangrijk dit in de winter te doen want dan snijden de mensen hun takken en dan kan je dat hout ook heel de zomer laten drogen om te stoken volgende winter.
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#828 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hoerenlopers zijn viezerds
knappe mannen hoeven niet betalen voor seks de echte vraag is dus of ge u wilt laten bestijgen door een lelijkaard ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door koe de poing : 13 februari 2012 om 19:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lukt soms wel, denk ik. als het lief van uw vriendin dan toch per toeval zijn ding bij u komt zoeken, dan is die ook meestal wel vragende partij om het geheim te houden ![]()
![]() |
![]() |
#831 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar enfin, nog zo'n stigma: begin eens een nieuwe relatie aan 35jaar dan 10 jaar later, dat je effe gaat opbiechten aan uw kersverse echtgenoot dat je 5 jaar elke dag voor wat bij te verdienen mammen gepijpt hebt, en dat je daardoor effe een paar geslachtsziektes overgehouden hebt om maar een beetje door te fantaseren. ALe ik ga haar niet aanklappen om als een nonneke te leven, maar ze heeft toch meer hersenen in haar kop dan 2IQ om effe een job te gaan doen bij de spoorweg , al die daar rondlopen hebben minder hersenen dan groentje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je moet daarom geen geslachtsziekte hebben opgelopen. natuurlijk, als je uit volle overtuiging in de prostitutie bent gestapt, dan zoek je je best ook een partner die daarmee om kan, anders pas je gewoon niet bij elkaar. Als het niet uit volle overtuiging is, dan heb je later een probleem. Of je gaat leuke mannen mis lopen, of je gaat je hele leven met zo'n geheim moeten rondlopen. Maar ik kan me nu moeilijk voorstellen dat groentje-18 nu echt in de prostitutie zou gaan.
![]() |
![]() |
#833 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat scoort blijkbaar ook goed, het was geen officiële job maar het toont inzet, werklust enzovoort. (wat ik precies deed heb ik wel wat opgesmukt op die cv ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#834 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn altijd mogelijkheden, en het klinkt dwaas, maar waar een wil is, is een weg. In het begin moet je leren om overbodige dingen te laten vallen. Het ging hier in dit topic over een flatscreen tv: wel, ik heb er nog altijd geen. Ik heb een oudere crt staan en die werkt nog voortreffelijk. Waarom zou ik iets anders kopen als het nog werkt? Dat is de ziekte van de tijd: om de tien maanden een nieuwe telefoon, om de achtien maanden een andere televisie, om de vier jaar een nieuwe auto, ... Ik doe daar gewoon niet aan mee, ook al zou het misschien wel lukken. Gevolg? Ik zit financieel beter bij kas van velen van mijn leeftijdsgenoten die samen de rekeningen betalen, maar alleen dan En ik ga regelmatig nog eens op weekend of op reis en pik nog regelmatig optredens of festivals mee. Waar de wil is.... Het enige wat een mens echt niet mag doen is zijn kop laten hangen en berusten. Ik word daar zo ziek van als ik dat zie! Ze mogen mij morgen alles afpakken, ik ga mij kapotwerken en binnen een jaar of vier vijf sta ik terug waar ik stond. Niets komt vanzelf, en ook niet rap. Alles heeft zijn tijd nodig. Maar vooral wilskracht. Zonder wilskracht geraak je nergens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#835 |
Banneling
|
![]() dat klopt. In bedrijven willen ze mensen zien die kunnen en willen werken. Of dat nu vrijwilligerswerk of betaald werk was, dat doet er niet zoveel toe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#836 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onlangs iemand leren kennen. Diplomaatje gehaald, zaakje gestart op basis van dat diploma. Wat stomme investeringen gedaan (jong en onbezonnen), op de fles gegaan, achtergebleven met een enorme schuldenberg. Vervolgens niet bij de pakken blijven zitten, verschillende dingetjes uitgeprobeerd waarvoor hij niet eens een diploma nodig had (wel gezond verstand en de wil om nieuwe dingen te leren). Eén ervan was bingo, dat is nu een zeer bloeiend bedrijf, schuldenberg was in een paar jaar opgekuisd, en hij heeft een schoon huis en geld voor alle luxe die hij zou willen... en hij is niet in de prostitutie gegaan. 't zou niks voor mij zijn (ik hou me klaarblijkelijk toch altijd liever bezig met dingen die geen geld opbrengen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al goed dat je zelf aangeeft dat het niets voor jou is (dat het niet de norm is).
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 14 februari 2012 om 04:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#839 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe pijp je mammen precies?
![]() |
![]() |
#840 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed lombas, als je al mijn tikfouten nog eens sublibidaal gaat analyseren gaan we heel ver geraken.
![]() |
![]() |
![]() |