![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies wat ik bedoel dus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat iemand voor mij zit of staat is alvast voldoende 'bewijs dat hij/zij geboren is'. Overigens ben ik het wat dit specifieke probleem betreft volmondig met Alboreto en u eens: fraudeurs moeten aangepakt worden, en de huidkleur, het geslacht, de leeftijd, de aangehangen ideologie, ... spelen daarbij niet de minste rol. Dat we er beter aan doen niet nog méér fraudeurs op onze nek te halen, lijkt me ook geen punt van discussie.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet enkel moet je dus een geboortebewijs hebben, maar tevens moet je kunnen bewijzen dat je nog leeft. Mensen die per ongeluk uit de lijsten werden geschrapt hebben daar een serieus probleem mee. Zelf moet ik ook jaarlijks het bewijs binnenleveren dat ik nog leef. Ooit kreeg ik daarvoor van het gemeentepersoneel een ongedateerd bewijs mee.... ik had het moeten inkaderen! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 maart 2012 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15484 |
Banneling
|
![]() Zonder verblijfsvergunning hebben zij geen recht op werkloosheidsuitkering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat vreemdelingen dat soms niet (meer) hebben, sommigen gooien alles weg, om hier om het even wat te komen vertellen ivm het land waar ze vandaan komen! Ze beweren dan uit een land te komen waar oorlog is enz. Ze worden door bepaalde lieden wijs gemaakt wat ze moeten vertellen om meer kans te maken... En er zullen nog wel gebieden zijn op de wereld waar ze zelf van een deel bewoners het bestaan niet afweten wegens nooit aangegeven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vers van den bakker... voor lieden zoals Arti en co die menen dat dat volgens onze wetgeving niet mogelijk is...
Verdere commentaar overbodig wegens al tientallen keren opgedist! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De fraudemechanismen zijn niet bij te houden, doe de moeite maar niet om ergens iets te vinden waarin ze nog niet kunnen frauderen (en alsof er dus niets aan de hand is), het is het algemene plaatje dat telt! Laatst gewijzigd door andev : 5 maart 2012 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pakt men ze toch bij hun kraag uiteindelijk, dan kan er nog altijd een tv-programma af met lieden zoals Devilder en co die moet aantonen hoe zielig het toch allemaal is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als men het in België niet kan controleren, hoe zou men het met C4 tjes uit het buitenland wél kunnen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We verzuipen vandaag precies in de verrijkingsberichten...
Kommentaar opnieuw overbodig, staat meer ten dienste van diegenen alhier die nooit van iets weten en/of alles proberen te ontkennen... Citaat:
Er zijn er die, wanneer ze door de mand vallen in één gemeente, het gewoon in een andere gemeente nog eens overdoen! Onlangs las ik dat er ondertussen al één vreemde gangster naar zijn gevangenis in zijn land werd gestuurd. Eén! Na al de praatjes die men daarover reeds had verkocht! De rest had nog geen goesting om te vertrekken en hun land kan ze ook missen. Laatst gewijzigd door andev : 5 maart 2012 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan levenslang aan de uitkeringen en het kindergeld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik gedaan.
feit blijft dat je dat duidelijk insinueeerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#15493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120303_029
Normaal zou de kans klein zijn...maar ja...Anderlecht...jongeren...hoe een toeval moet het niet zijn indien het WEEER allochtonen jongeren zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#15494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrije Vlaming en Filosoof zijn grote fans van die cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15497 | |
Banneling
|
![]() Tof volk toch hé die ingevoerde uitkeringstrekkers van Spa en Groen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15498 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
GvA schreef een vernietigend raport over de manier waarop het spionnencentrum homofobie aanpakt. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 5 maart 2012 om 13:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |