![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1821 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1822 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allah is groot en Mohammed is zijn profeet. Dat is ongetwijfeld waar,maar ik heb er persoonlijk geen boodschap aan. Bart De Wever doet momenteel erg zijn best om door te vermageren op Elio Di Rupo te lijken: nu nog een strikje (kan hij bij Siegfried gaan lenen). Dank zij de toevloed van overtuigde racisten enanti-islamisten in zijn "nieuwe" alliantie binnenkort anti-islam & anti-religie propaganda ? Massale infiltratie van N-VA leden in de vrijmzetselaarsloges van anti-religieuze strekking ...
& als dat allemaal niet helpt : herziening van het kiessysteem zodat we Poetingewijs met rondrijdende stemmers de verkiiezingen een aangepaste uitslag kunnen geven. Walen, Moslims, Joden, Negers, Balkanezen en andere vreemdelingen BUITEN! Alle vlamingen aan het werk : anderen geen dopgelden, leeflonen enz.. meer : het buikgevoel aan de macht & de vrouw aan de haard !
![]() |
#1823 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1824 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1825 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet niet van welke aktiviteiten u moet leven, dat is uw eigen zaak, maar het recht van mijn medemensen om naar hun geluk te streven binnen de begrenzingen van de vrijheid van hun medemensen lijkt me belangrijk en geen toogpraat. Ik voer trouwens zelfs redelijke gefundeerde gesprekken met andersdenbkende medemensen van eender welke partij - ikzelf ben absoluut geen partijbeest. Proipaganda en toogpraat vind je hier overigens genoeg.
![]() |
#1826 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1827 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien toch beter het Gewest Brussel zodanig uitbreiden dat er een Vlaamse Meerderheid woont ? Gans Brabant bvb...
![]() |
![]() |
#1828 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach man : het was gewoon een parodie op de steeds weerkerende flauwe argumenten : vindt er gerust eens andere...
![]() |
#1829 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elbow : 7 maart 2012 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1830 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets kwetst meer dan de waarheid zeker? Het valt op dat zelfverklaard weldenkend nooit tegenargumenten heeft, tenzij offtopic gewauwel. Ik kan begrijpen dat zij gepikeerd is, maar het is mijn probleem niet. Niemand verplicht hen heiliger te doen dan de paus, excuus, islamitischer te doen dan de ayatollahs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1831 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is vastgelegd in het arbeidsreglement. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1832 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je religie in het openbaar uiten staat ook in de grondwet. Uiteraard moet iedereen zich, bij het beleven en het uiten van zijn/haar religie, aan de wetten van het Belgische volk houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1833 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze kunnen geen maatpak verplichten om veiligheidsredenen of om hygienische redenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1834 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1835 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zeg niet dat je mensenrechten belangrijker vind..toch niet in cuba,china en N.-korea. en het handvol staten die geregeerd worden door de islam... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1836 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1837 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je dacht toch niet dat ze zich zo zou uitsloven indien er een rage van zwartrokken of megakruisen bij de Hema zou opdruiken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1838 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mij kan het niet schelen of ik bediend word door iemand met of zonder hoofddoek, als ze maar Nederlands praat en beleefd is! Maar ik kan mij wel inbeelden dat sommige mensen erdoor geïntimideerd worden en (even in het midden gelaten of ik dat correct vind of niet) dan kan de baas beslissen of zijn personeel wel of niet een hoofddoek mag dragen / piercings mag hebben / minirokjes mag aanhebben... De discussie is dus ook niet of er al dan niet hoofddoeken gedragen mogen worden in winkel ed, maar of je als baas kan eisen dat de werkneemster deze afzet. En hierover mag zelfs geen discussie zijn vind ik: je kan immers niet zeggen dat het racisme is aangezien de werkneemster als moslima aangenomen wordt, wat in principe al racisme uitsluit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1839 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie overtreedt dan de wetten op godsdienstvrijheid? Sinds wanneer moet men OP DE WERKVLOER zijn religieuze riten kunnen uitvoeren? nooit geweten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1840 |
Banneling
|
![]() ik begrijp nog steeds niet waarom de communisten nu ineens zo'n voorvechters geworden zijn van de religieuze vrijheden...het schuim van hun schuimbekkend getier tegen de katholieken is nog niet eens opgedroogd..
|
![]() |
![]() |