![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Misschien een idee om allemaal samen valse meldingen te doen? Dan zijn ze bezig en kunnen ze niet met andere onzin uitpakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat is daar illegaal aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Melden moet je doen bij de juiste overheidsdienst..op voorwaarde dat die je meldingen ernstig neemt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wat jij vindt van het cgkr intresseert ons geen zier. het gaat hier over de verderfelijkheden van het blok. vertel ons liever, wat je van dat illigaal meldpunt vindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() IK begrijp het niet. Illegalen melden zich doorgaans zelf al bij de overheid voor hun regularisatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe moet een gewone mens weten dat iemand illegaal is of niet? (los van de vraag of een mens überhaupt illegaal kan zijn)
verklikkers en heksenjagers gaan zich amuseren
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 10 april 2012 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik meld niks op een site van een politieke partij...is dat ook een antwoord ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() timing valt goed samen met de bevriezing van de gasprijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat toch met die verklikkersmentaliteit van de Vlamingen?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 april 2012 om 12:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tuurlijk, praktisch haalt zo'n meldpunt niets uit.
Voor sommige mensen is het misschien een tussenstap voor diegene die niet rechtstreeks naar de politie durven gaan, uit angst voor vergelding, VB heeft laten weten alle klachten door te sturen naar de bevoegde overheidsinstanties.
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() Grappig. Een tijdje geleden liep hier een thread over het verklikken van fraudeurs. De meerderheid was hierover laaiend positief.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=169109 Hier gaat het over een analoog voorstel, maar m.b.t. een andere thema. En niemand is ervoor te vinden? Beide zijn nochtans even illegaal... Waar ligt het verschil? ![]() P.S. Ik ben contra, het is en blijft een middeleeuwse gedachte Laatst gewijzigd door andy.v : 10 april 2012 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Schitterend, het werd tijd dat er eens iets aan deze problematiek gedaan werd!!
Zijn er mensen uit Aalst of nabije omgeving die actief willen meehelpen? Stuur dan een privéberichtje!! |
![]() |
![]() |