![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5121 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5122 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De media, die nochtans "voorbeeldig neutraal" zijn als het aankomt op berichtgeving ivm de acties van de "moslims" over de hele wereld.
|
|
|
#5124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 april 2012 om 13:52. |
|
|
|
|
|
|
#5125 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5126 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5127 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Die bestaan ook. Helaas.
|
|
|
|
|
#5128 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier een directe bron, van een zelfverklaarde moslima die ik als gematigd beschouwde.
|
|
|
#5129 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5130 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Beschouwde?
|
|
|
|
|
#5131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoofddoeken staan voor de onderwerping van vrouwen, en is dus een statement, dat je zelf de verantwoordelijkheid opneemt voor seksueel mannelijk gedrag, door ze niet meer te dragen, verander je het denken van mannen over het onderscheid dat gemaakt wordt tussen goede en " slechte" vrouwen, tussen eerbaarheid en hoeren.Moslima's kunnen daar zelf mee beginnen. Openbaar? Wanneer je naar de bakker gaat kun je gerust een hoofdoek dragen, maar wanneer je jezelf in functie, dus in het kader van werk in openbare ruimtes begeeft, of als student tijdens schooluren of activiteiten, niet. |
|
|
|
|
|
|
#5132 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb het niet helemaal gezien, want ik krijg daar - excuse my french - ter plekke spetterende diarree van. Ook leuk was de commentaar op het meldpunt voor illegaliteit, vergezeld van een leuk opzwepend Mexicaans liedje (over illegalen weliswaar), want van zuid amerikaanse illegalen, d�*�*r hebben we toch wel het meeste last van zeker. en toen kreeg ik er nog braakneigingen bij. Ik kan echt niet overleven in die EUSSR-propaganda sfeer. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 april 2012 om 15:24. |
|
|
|
|
|
|
#5133 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Uw kinderen mogen afgerammeld worden in scholen zodat ze het ziekenhuis in moeten en niemand kan er iets aan doen. Zie ook mijn link naar het programma van Vranckx. Zie ook onderstaande link betreffende het onderwerp homoseksualiteit in Senegal : http://www.gaybelgium.be/content/Eky...VqXYIKzj.shtml In Senegal is er geen sprake van dat homoseksualiteit gelegaliseerd zou worden. Dat heeft de Senegalese minister van Buitenlandse zaken verklaard. Op homoseksuele praktijken staat in Senegal tot vijf jaar cel.Officieel zeggen ze niet dat homoseksualiteit verboden is, ze verbieden "tegennatuurlijke handelingen" waarmee ze dus gewoon homoseksualiteit bedoelen Dus een gevaarlijk land voor kinderen, vrouwen en homo's. Maar volgens u heeft de overheid geen verantwoordelijkheid hiervoor want de doodstraf is er afgeschaft. PS: het woord "fretten" ken ik enkel als meervoud van een fret. Geen idee wat u bedoelt met beter fretten ...
|
|
|
|
#5134 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
http://www.deredactie.be/permalink/1.1272005 Citaat:
Manu Chao is de zoon van een Spaans journalist die moest vluchten onder Franco. Het liedje gaat niet over uitsluitend Zuid-Amerikaanse illegalen, maar over illegalen in het algemeen. Te beluisteren via deze link. http://www.youtube.com/watch?v=wTJMkS9ZQAU Ik geef je ook graag de tekst. Solo voy con mi pena Sola va mi condena Correr es mi destino Para burlar la ley Perdido en el corazon De la grande Babylon Me dicen el clandestino Por no llevar papel Pa' una ciudad del norte Yo me fui a trabajar Mi vida la deje Entre Ceuta y Gibraltar Soy una raya en el mar Fantasma en la ciudad Mi vida va prohibida Dice la autoridad Solo voy con mi pena Sola va mi condena Correr es mi destino Por no llevar papel Perdido en el corazn De la grande Babylon Me dicen el clandestino Yo soy el quiebra ley Mano Negra clandestina Peruano clandestino Africano clandestino Marijuana illegal Solo voy con mi pena Sola va mi condena Correr es mi destino Para burlar la ley Perdido en el corazn De la grande Babylon Me dicen el clandestino Por no llevar papel Argelino, Clandestino! Nigeriano, Clandestino! Boliviano, Clandestino! Mano Negra, Ilegal! |
|||
|
|
|
|
|
#5135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5136 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5137 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5138 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Je gaf zelf een artikel over een leerkracht die daarvoor vervolgd en veroordeeld werd. Citaat:
Je vroeg een land waar de doodstraf en lijfstraffen zijn afgeschaft. Je kan gewoon niet toegeven dat Senegal zo'n land is. Citaat:
1 ` fret - ten (frette, h. gefret) , fret` te - ren («Frans) (fretteerde, h. gefretteerd) jagen met een 1 fret 2 ` fret - ten Zuid-Nederlands I (frette, h. gefret) 1 gulzig of veel eten, vreten; schrokken, schransen; opeten, verslinden; 2 van kaarten of dominostenen bijnemen, opnemen; 3 het spel ... Gevonden op http://www.woorden.org/woord/fretten fretten in "over iets fretten" komt ven "hertefretten" aan het hart vreten. Heb je er nu een gedacht van wat het betekent? |
|||
|
|
|
|
|
#5139 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Deze draad gaat over de hoofddoek. |