![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig hé, selectief quoten! De rest is voor u weer niet de moeite om op te antwoorden, zeker?
![]() |
#5185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt daar de tijd voor, ik niet. Er zijn andere dingen in het leven : een feestje, een vergadering, een cursus, boodschappen, bezoekjes, een receptie, een kerkdienst, lezen, TV-kijken, vrijwilligerswerk, en ja (vervelend genoeg) het huishouden. Dus moet u af en toe maar leren wachten op een antwoord. Of ook eens een keertje iets anders doen behalve uren aan een stuk fora afschuimen.
![]() |
![]() |
#5187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat mijn aanwezigheid hier betreft : controleert u mij???????????? Schaamt u zich niet! Ik probeer één keer - dikwijls twee keer per dag - aan mijn PC zitten maar de tijdspanne is te kort om hier heel dat forum te lezen want zoals gezegd : ik heb een leven buiten dit forum, dat lijkt u wel te ontbreken!
![]() |
![]() |
#5188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Durft u dat? Of bent u bang ruzie te krijgen van die fameuze islamitische kennissen/familieleden?
![]() |
![]() |
#5189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie niet 100 % voor de islam is, is er in uw ogen 100 % tegen!
![]() |
![]() |
#5190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus mogen wij ook lonen achterhouden en de gastarbeiders verbieden terug te keren naar hun thuisland? Hebt u eigenlijk de moeite gedaan om die post over Qatar te lezen? Ik zou graag uw antwoord op ieder aangehaald punt in die post kennen. 'k Ben echt nieuwsgierig!
![]() |
![]() |
#5191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5192 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was al aan het uitloggen toen ik bedacht dat ik dat misschien even aan u kon laten weten. Dat bespaart u opzoekingswerk ivm de controle! Dus ik ga mij nu omkleden omdat ik weg moet en zal voor 5 uur deze namiddag niet terug zijn. 't Is maar dat u het weet ... ![]()
![]() |
![]() |
#5194 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
andere moslimlanden doen er total niet toe, ik toon enkel aan dat jouw 'stelling': Citaat:
als je al vindt dat door een enkele inbreuk op de mensenrechten het al 'abominabel' gesteld is. dat zijn 100% van de landen 'abominabel' omdat er geen enkel land zonder inbreuk is.
![]() |
![]() |
#5195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
toen ik 4 of 5 was deed ik dat spelletje ook: 'al wat je zegt ben je zelf'. ben jij nog niet voorbij die periode?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 16 april 2012 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om nog niet te spreken van de 'immigratiepolitiek!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In èlk islamitisch land zijn mensen- en vooral vrouwenrechten abominabel, jij komt dat dan 'corrigeren' door te stellen dat er ook 'n 'paar' �*ndere landen zijn waar die rechten abominabel zijn? In islamitische landen wordt de doodstraf vaak uitgesproken voor trivialiteiten zoals; overspel, ontucht, zelfs 't slachtoffer van verkrachting, homoseksuele handelingen, en jij komt dat dan 'corrigeren' door te stellen dat er ook 'n paar westerse landen zijn waar de doodstraf nog toegepast wordt...voor zware misdaden, zoals moord, roofoverval & moord? Kèn jìj 't verschil wel tussen 'corrigeren' en 'goedpraten'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ontstaan als vervolgde minderheid, een soort van puberteit d.m.v. rigoureuze wreedaardigheden na 1000 jaar (de middeleeuwen), verlichting een paar eeuwen later en het langzaam uitdoven na 2000 jaar.... Islam zit nu dus in de duistere middeleeuwen (alhoewel, hebben die ooit al iets anders gekend?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5200 |
Minister-President
|
![]() ga ergens anders zeveren. geen enkele daarvan is een inbreuk op een mensenrecht.