Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 29 april 2012, 01:05   #9981
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
als je geen racistische uitspraken doet heb je niets te vrezen.. tja.. waarom dan zo nijdig?

als er hier op dit forum geen racistische/haatzaaiende uitspraken staan, heeft de moderatie ook niets te vrezen.

aan de andere kant, vind ik het wel goed dat het CGKR dit onderzoekt, want naar mijn mening loopt het hier soms wel de spuigaten uit die sommige topics totaal verzieken, en daar doet volgens mij de moderatie te weinig tegen. een goede wake-up call.
Ik bezoek I&I nooit, ik laat de eer aan CGKR
smosty is offline  
Oud 29 april 2012, 01:08   #9982
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Meiske, ik vrees helemaal niks, zelfs al zou mijn hele oeuvre als 'racistisch' bestempeld worden, dan nog bind ik niet in, en zal ik mijn mening blijven verkondigen tot m'n laatste snik, en achter mijn principes blijven staan, want, en let nu goed op; d�*�*r gaat 't niet om!

Als je je hier inschrijft onderschrijf je de forumregels, 't reglement, en daar staat klaar en duidelijk dit;

Begrijp je 't zo'n beetje?

Indien er racistische uitspraken zouden staan heb je 'n hulpmiddel ter beschikking om de moderatie te helpen onoorbare uitspraken te verwijderen, en dat is dat driehoekje links, d�*�*r dient 't voor.

Maar ergens in 1 of ander achterhoekje complotten smeden/didactisch materiaal verzamelen, 'erg onschuldig en naïef' draden openen met 't doel te provoceren/uitspraken uit te lokken is gewoon laagbijdegronds en achterbaks, 'n volwassen persoon onwaardig.

Strijd met open vizier.
Het forumreglent daar houdt ie zich niet mee bezig, verklaarde een bepaalde mod herhaaldelijk en publiekelijk en stoer en fier
smosty is offline  
Oud 29 april 2012, 01:12   #9983
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Waarom is dan het eerste ok en het andere niet ?
Mag de hele bevolking soms niet weten, welke bevolkingsgroep het meeste risico loopt om in de misdaad te verzeilen ?
Tuurlijk wel. Maar dan wel op voorwaarde dat het volledige plaatje gegeven wordt, dus ook belangrijke risicofactoren zoals inkomenscategorie. Zo niet, dan geef je gebrekkige informatie die aanzet tot simplistische conclusies.
Robinus V is offline  
Oud 29 april 2012, 01:13   #9984
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
'Anti-racisten' die zich aan racisme ergeren, kunnen proberen racistische uitingen te weerleggen.
Als ze er niet in slagen kunnen ze via juridische weg de 'racisten' het zwijgen opleggen.

'Racisten' die zich ergeren aan anti-racistisch discours, kunnen dat weerleggen in een discussie.
Als ze er niet in slagen, dan houdt het op.

Voelt niemand hoe scheef deze situatie is?
Racisme is irrationeel, verloren tijd dat te proberen weerleggen.
Racisme is ook ongewenst in democratieën en als dusdanig juridisch te bestrijden. Is het je nu wat duidelijker?

Laatst gewijzigd door smosty : 29 april 2012 om 01:14.
smosty is offline  
Oud 29 april 2012, 01:18   #9985
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
welke bedreiging? ik heb hier niemand iemand zien bedreigen. starten artisjok/alboreto een gerechtelijke procedure op tegen politics.be ofzo? heb ik dat ergens gemist?
.
Ach laat ze toch wat tegen linkiewinkies fulmineren, zolang ze nog de kans hebben, morgens moeten ze weer iets anders opkloppen.
smosty is offline  
Oud 29 april 2012, 01:20   #9986
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
tja ik zie enkel dat ze het CGKR hebben gecontacteerd. als jij dat verwart met een 'bedreiging' of 'gerechtelijke procedure' is dat niet mijn probleem.

heeft het CGKR nu plotseling rechterlijke macht ofzo?
smosty is offline  
Oud 29 april 2012, 01:21   #9987
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
De facto wel, want ze kunnen processen inspannen op kosten van de belastingbetaler.
Eigenzinnig zal blij zijn: op zijn kosten!
smosty is offline  
Oud 29 april 2012, 01:21   #9988
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik ben geen betrokkene. Nergens zie ik staan dat 'suqar_7loe' lid is. Wel zie ik dat bepaalde kornuiten mijn naam tussen de lijst hebben gemoffeld.

En verder, boeit dit gezeik me niet. Linksen en rechtsen: 1 pot nat.
Re: Doelstelling forum
Jokerina op do feb 10, 2011 8:06 pm

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jokerina
Ik veronderstel het laatste. Wisord weet van meer.

Mvg Suqar_7loe
Jokerina ondertekende een van zijn/haar eerste berichten met jouw naam. Mocht jij het niet zijn, zou ik toch proberen uit te zoeken wie daar achter zit.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline  
Oud 29 april 2012, 01:24   #9989
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
SDX
Je moet 't maar kunnen, de Che was er 'n kind bij vergeleken met dit...
Vergelijking zonder benen
smosty is offline  
Oud 29 april 2012, 01:28   #9990
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
1) Wat is er extremistisch aan de mensen die zich daar geregistreerd hebben?

2) Wat is er mis mee dat mensen elkaar om raad vragen, of eventueel zelfs strategieën afspreken?

3) Jij wisselt nooit ideeën uit met mensen met wie je een raakvlak hebt? Waarom gun je dat mensen met een ander gedachtegoed niet?

4) En het is nogal logisch dat een mens probeert om tegen iemand met ander gedachtegoed te 'winnen'. Dat gebeurt in de eerste plaats in discussies, door fout gedachtegoed te becommentariëren. Eigenlijk is het hele doel van dit forum mensen de kans bieden om het gedachtegoed van andersdenkenden te ondermijnen, lijkt me. Jouw platte demagogie maakt geen indruk.
1. Omdat je zo clans krijgt die het forum verzieken en een heksenjacht openen op wie hun opinie niet deelt, zeker niet de doelstelling van een discussieforum.
2. Wanneer u van idee zou willen wisselen , kunt u gewoon deelnemen aan discussies,dan hoeft u geen apart forum op te richten waar u strategie bespreekt tegenover wie uw mening niet deelt.
3. Raakvlakken? Een mooi woord voor achterbaksheid waar u blijkbaar nog trots op bent ook, of en wanneer er raakvlakken zijn, blijkt wel uit discussies, daarvoor hoef je geen strategie te bedenken om dit forum als een Gestapo te controleren op meningen die u niet bevallen, en waar je dan maar als groep discussies lamlegt met getrol en gemanipuleer wat blijkbaar onderling afgesproken werd.
4. Uw obsessie met winnen en daarbij nog een " team vormen" is alles behalve een acceptabel uitgangspunt op een forum, wanneer u het daar om te doen is kunt u gaan voetballen of een partijtje tennis spelen.
Het is de bedoeling je opinie te toetsen aan die van anderen, te argumenteren, je stellingen inhoudelijk te onderbouwen. Blijkbaar heeft u daar een " team" voor nodig?Waarbij je op een apart forum eerst de gezamelijke strategie bespreekt en indien de informatie klopt, ook nog eens citaten van anderen doorgeeft aan instanties boven de hoofden van moderators heen?

Fout gedachtengoed?? Je kunt iemand mening of standpunt fout vinden, maar over ene ander zijn gedachtengoed hoort u zich niet uit te spreken in de zin van goed of fout.
Andersdenkenden te ondermijnen? Richtte u daarom dat clubje op?? Dat is niet de bedoeling op een forum, ongelovelijk dat u dan nog anderen op " platte demagogie " denkt te kunnen wijzen!
alice is offline  
Oud 29 april 2012, 01:28   #9991
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Er is hier de laatste tijd nog niet veel discussie geweest. Slappe cafépraat, ja. Er zijn discussies tussen twee strontzatte boelzoekers die elkaar de kop willen inslaan die gefundeerder zijn dan wat er hier gebeurd.
En zoals iemand het hier zei: teveel meta geworden.
Behalve META gebeurt hier nog nauwelijks iets
smosty is offline  
Oud 29 april 2012, 01:29   #9992
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Tuurlijk wel. Maar dan wel op voorwaarde dat het volledige plaatje gegeven wordt, dus ook belangrijke risicofactoren zoals inkomenscategorie. Zo niet, dan geef je gebrekkige informatie die aanzet tot simplistische conclusies.
Neen, de conclusie is dan dat buiten-Europese armlastigen sneller tot misdaad overgaan, waardoor de autochtone wens naar selectieve immigratie relevant is.
Of wilde u de hele wereld hier huisvesten en van een leefloon voorzien ?
Uw conclusie dat het louter om racisme zou gaan, is dus idd vrij simplistisch.
Diego Raga is offline  
Oud 29 april 2012, 01:31   #9993
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Smakelijk, want dat is lekker.

Waar haal jij je speculaas, laat je die invoeren, want dat kennen ze hier niet.

Ik haal de mijne bij de Appie Hein, ingevoerd uit Nl., maar kan toch niet op tegen de Belgische, dus laat ik m'n broer er meebrengen voor me, ofwel neem ik 'n voorraadje mee terug als ik in Belziek geweest ben.
Nou jullie kunnen misschien nog verder een dagje of zo aan speculaas doen, dan gaat het doosje dicht. Ikzelf ben verslingerd op veelgranen-galletas, die moet ik dus niet invoeren.
smosty is offline  
Oud 29 april 2012, 01:34   #9994
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik anders wel, dat is echt 'n mod naar m'n hart, geen kapsones & daadkrachtig!
Maar volledig ernaast
smosty is offline  
Oud 29 april 2012, 01:34   #9995
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
als je geen racistische uitspraken doet heb je niets te vrezen.. tja.. waarom dan zo nijdig?

als er hier op dit forum geen racistische/haatzaaiende uitspraken staan, heeft de moderatie ook niets te vrezen.

aan de andere kant, vind ik het wel goed dat het CGKR dit onderzoekt, want naar mijn mening loopt het hier soms wel de spuigaten uit die sommige topics totaal verzieken, en daar doet volgens mij de moderatie te weinig tegen. een goede wake-up call.
Wie of wat denkt u nu eigenlijk te zijn? U vind vast wel dat rode driehoekje, daar kunt u terecht met klachten en indien u ongelijk krijgt is dat eind van het verhaal.
Gezamelijk afspreken met als doelstelling medeforummers te verklikken aan externe instanties omwille van jacht op racisten met als doelstelling dit forum te ondermijnen zegt wel iets over uw opvattingen, met vrees hebben de hier geplaatste reacties niets te maken, hopelijk laat de moderatie dit soort praktijken niet zomaar passeren.
U heeft zichzelf eigenlijk totaal onmogelijk gemaakt op dit forum!
alice is offline  
Oud 29 april 2012, 01:36   #9996
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Speculaas bijvoorbeeld!

Doen!
Zorg dat er altijd een heleboel taken op je wachten (en geniet ervan, ze te laten wachten)
smosty is offline  
Oud 29 april 2012, 01:37   #9997
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
1. Omdat je zo clans krijgt die het forum verzieken en een heksenjacht openen op wie hun opinie niet deelt, zeker niet de doelstelling van een discussieforum.
2. Wanneer u van idee zou willen wisselen , kunt u gewoon deelnemen aan discussies,dan hoeft u geen apart forum op te richten waar u strategie bespreekt tegenover wie uw mening niet deelt.
3. Raakvlakken? Een mooi woord voor achterbaksheid waar u blijkbaar nog trots op bent ook, of en wanneer er raakvlakken zijn, blijkt wel uit discussies, daarvoor hoef je geen strategie te bedenken om dit forum als een Gestapo te controleren op meningen die u niet bevallen, en waar je dan maar als groep discussies lamlegt met getrol en gemanipuleer wat blijkbaar onderling afgesproken werd.
4. Uw obsessie met winnen en daarbij nog een " team vormen" is alles behalve een acceptabel uitgangspunt op een forum, wanneer u het daar om te doen is kunt u gaan voetballen of een partijtje tennis spelen.
Het is de bedoeling je opinie te toetsen aan die van anderen, te argumenteren, je stellingen inhoudelijk te onderbouwen. Blijkbaar heeft u daar een " team" voor nodig?Waarbij je op een apart forum eerst de gezamelijke strategie bespreekt en indien de informatie klopt, ook nog eens citaten van anderen doorgeeft aan instanties boven de hoofden van moderators heen?
Met andere woorden: enkel hier op dit forum mogen wij over politiek praten? Dat slaat toch werkelijk nergens op.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Fout gedachtengoed?? Je kunt iemand mening of standpunt fout vinden, maar over ene ander zijn gedachtengoed hoort u zich niet uit te spreken in de zin van goed of fout.
Andersdenkenden te ondermijnen? Richtte u daarom dat clubje op?? Dat is niet de bedoeling op een forum, ongelovelijk dat u dan nog anderen op " platte demagogie " denkt te kunnen wijzen!
Vanuit het eigen standpunt is het andere gedachtegoed steeds het foute gedachtegoed. Ik bedoelde niet meer en niet minder dan dat. Vanuit elk standpunt bekeken, zijn andere ideeën 'fout'.
Robinus V is offline  
Oud 29 april 2012, 01:40   #9998
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smosty Bekijk bericht
Het is Eigenzinnig die begonnen is met de forumnick van deze moderator te verklappen, waarna hij haar ook bij herhaling met varkenstaltermen en benamingen uit de dierenwerled behandeld heeft. Een forumleiding zichzelf respecteert, laat dat niet toe. Ik heb dat nu al zeker vier keer aangeklaagd.
En in welke zin is uw bijdrage relevant voor mijn stellingname?
alice is offline  
Oud 29 april 2012, 01:41   #9999
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Petanque is populair in jou leeftijdscategorie.
Kan best zijn, heb ik ook al gemerkt, maar ik ren, zwem, doe aikido en body building, met petanque begin ik wel eens in mijn rusthuisfaze.
smosty is offline  
Oud 29 april 2012, 01:42   #10000
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Mensen als jou kunnen we missen binnen de oemmah.
Laat ik het anders stellen, niet iedereen wil onderworpen aan religieuze dogma's hun leven inrichten.Dat u daarvoor kiest moet u weten, maar ik zal dat nooit doen.
alice is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be