![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2061 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zal voor morgen zijn JeeBee. Onze L. intusen 14 jaar, is thuis gekomen van Ittre, waar hij als marinekadet meedeed met de "nationale fasten". Mijn aandacht gaat nu eventjes naar hem.
Bovendien zit ik heel erg verveeld met het feit dat de batterijen van mijn toetsenbord bijna leeg zijn en meer bezig ben met schrijffouten te corrrigeren, dan wat anders. Groetjes, Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 april 2012 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2062 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U poneert dat als wijsheid, maar ik kan het helemaal niet delen, temeer daar er geen enkele onderbouw gegeven wordt waarom dit nu juist wijsheid zou inhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2063 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2064 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2065 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moraal beschouw ik trouwens niet als voorwerp voor een democratie. Stelen kan in mijn ogen morgen niet legitiem worden omdat een of andere meerderheid het goed zou keuren bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2066 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Fortuna favet fortibus Laatst gewijzigd door JeeBee : 30 april 2012 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2067 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2068 |
Minister-President
|
![]() Dan zal ik daar iets wezenlijk tegenover plaatsen (in plaats van een 'feit' als de spreuk 'ken jezelf' -what is there in a word)
Lees er de Apology van Socrates er eens op na zoals opgeschreven door Plato. Ik lees even voor: de enige échte wijsheid is te weten dat je niets weet. Dank je wel Socrates. Wat u zegt over de oude Griekse filosofie stelt NIETS voor. (U zegt dan ook niets.) Alleen het opschrift boven een tempel van onbekende afkomst.
Fortuna favet fortibus Laatst gewijzigd door JeeBee : 30 april 2012 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2069 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2070 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Apology van Socrates, zijn verdediging in het aanschijn van de dood - hij zou zijn proces verliezen en sterven - omvat misschien wel zijn geestelijk testament. Ik herhaal: de enige échte wijsheid is te weten dat je niets weet U stelde dat de basis van de wijsheid volgens de oude Grieken in de zelfkennis ligt. Bij gebrek aan bewijzen probeert u de tegenpartij voor grapjas uit te maken. Ik herhaal: ondanks uw levensvisie straalt u weinig christelijke deugden uit in uw handelen.
Fortuna favet fortibus Laatst gewijzigd door JeeBee : 30 april 2012 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2071 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2072 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat u ervan maakt, valt er evenwel niet uit af te leiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2073 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, niemand dwingt jou om die dingen te accepteren. Jouw vrouw/dochten hoeft dat niet te ondergaan. De keuze is er. Jouw strekking wilt die vrije keuze afnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2074 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2075 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hebt u ondertussen een verwijzing gelezen? Ik alleen een 'striemende aanklacht' dat ik niets in mijn mars heb. Zonder meer. Maar ik heb wel Plato en Socrates geciteerd. Nu ja, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.
![]() |
![]() |
#2076 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat klopt. Niemand staat boven het leven van iemand anders. Bijgevolg heeft niemand het recht te oordelen over dood en leven van het leven in de moederschoot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2077 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeerde daarentegen: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2072 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2078 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die testen tonen enkel en alleen aan dat reclame iets doet in het brein van mensen, maar niet wat mensen er nu werkelijk mee gaan doen. Zo vind ik de reclames van de Albert Hein altijd grappig dus denk dat als ze mij onder een scanner leggen en een reclame van de Albert Hein laten zien, dat dat veel invloed heeft op mijn positieve emoties. Maar al met al heb ik nog nooit boodschappen gedaan bij de Albert Hein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2079 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2080 |