Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 2 mei 2012, 09:30   #11161
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

ni dieu, ni maître
harde klappen voor iedereen

Laat iedereen ne keer zijn goesting doen, zeg. Welcome to the jungle
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 2 mei 2012, 09:36   #11162
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik denk niet dat je hier met teef, gevaarlijk type, trut, racistische teef ongestraft wegkomt.
Wel met 'leugenkampioen', (het schijnt dat het nochtans niet toegestaan is om iemand leugenaar te noemen) 'eerste klas borderliner', 'Uberdrol', 'Artisjokaanse trollen-aars te likken', 'halalracisten zoals artisjok', 'zijn jij, sjok en filosoof zelf de allerergste racisten' (het schijnt dat het niet toegestaan is om iemand 'racist' te noemen), 'gebruik je halve hersencel', 'U bent een wandelende grap', 'U bent echt wel een kalf', 'Alles OK ginds in de bovenkamer?','Aan het hengelen naar de Oscar van bekrompenheid en dhimmitude zeker?, 'dat chaotisch brein', 'rancuneus geval', 'Je hebt in ieder geval voldoende hersenschade opgelopen', ....

Wens je nog wat voorbeelden?
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 09:38   #11163
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
De link naar het forum is publiek, je kan registreren zonder uitnodiging (tot voor kort toch), je kan het forum daarna lezen zonder enige interventie van bestaande leden. Wat is daar precies privé aan?
De link naar het forum was niet publiek.

Wanneer iemand mij de gegevens geeft zodat ik toegang heb tot je account op dit forum, zijn je PM's dan publiek goed?
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 09:49   #11164
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
zever, u kletst uit uw nek
u kunt dit wel schrijven, maar iedereen kan op dit forum nalezen dat u sneller kan liegen dan uw schaduw
geloofwaardigheid nul (0)
Geef me één post waar ik lieg.
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 09:59   #11165
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Geef me één post waar ik lieg.

Dat is gelijk Ronald Janssens of Dutroux die uitroept: "Geef mij één foto of beeld waarop ik iemand vermoord"...

Ik verbaas er mij dagelijks over hoe lelijk en potsierljk een totale absentie van waarden en normen wel niet is...

Ik weet het: het zijn woorden in de wind maar kijk bijvoorbeeld eens naar Superstaaf.
Een man met een missie.
Een Belgicist uit één stuk.
Vele mijner ideologiegenoten zijn het helemaal niet met hem eens.
Communautair staan we neus tegen neus.

Maar kijk eens met wat en waardigheid, humor, intelligentie, degelijkheid, eruditie en belezenheid die man/vrouw zijn/haar punten scoort.
Forumgenot van de hoogste graad.

Het zou een ongelooflijke belediging zijn om het sycofantenkrapuul met die talentgozer te vergelijken.
Maar ik wil maar enkel aangeven dat men gerust meningsverschillen kan hebben, ja zelfs diametrale tegenstellingen in opvattingen alleraard, maar dat men daardoor allerminst zijn notie van waarden en normen hoeft te begraven.

Het zal geen enkele indruk maken op het sycofantenkrapuul maar: schaam u!

Laatst gewijzigd door Fieseler : 2 mei 2012 om 10:03.
Fieseler is offline  
Oud 2 mei 2012, 10:00   #11166
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Al die discussies hier zouden enkel enig nut hebben indien hier door de leiding elke ban gemeld zou worden met vermelding van de redenen en de link naar de overtredingen.
De discussie zou ook duidelijker zijn indien overtredingen zouden blijven staan en duidelijk als overtreding gemarkeerd zouden worden.
Maar is dat nodig?
Het komt er op neer of je de moderatie al dan niet vertrouwd. En indien je dat niet doet... kan je ook niet vertrouwen wat zij als reden zouden opgeven...

Voor mij is de vraag of dit forum de moeite is om er aanwezig op te zijn veel belangrijker.
Mij lijkt het ook interessant om te weten wie en waarvoor geband werd. Waarvoor is natuurlijk uitgebreider want dan moet men telkens de strafpunten vermelden.

Ten tijde van het linkse schrikbeleid kreeg ik zelfs 5 strafpunten voor racisme omdat ik vond dat L'Oreal zeker en vast blondines op shampoo voor blondines mocht zetten. Sindsdien ben ik bijgeleerd en ga ik ervan uit dat ze er een negerin met geblondeerd haar op moeten zetten. Of ze op cosmetische producten voor een glanzende zwarte huid dan ook een blanke trees met afrokapsel moeten zetten is me nog niet duidelijk geworden.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 mei 2012 om 10:02.
Cynara Cardunculus is offline  
Oud 2 mei 2012, 10:02   #11167
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Mij lijkt het ook interessant om te weten wie en waarvoor geband werd. Waarvoor is natuurlijk uitgebreider want dan moet men telkens de strafpunten vermelden.

Ten tijde van het linkse schrikbeleid kreeg ik zelfs 5 strafpunten voor racisme omdat ik vond dat L'Oreal zeker en vast blondines op shampoo voor blondines mocht zetten. Sindsdien ben ik bijgeleerd en ga ik ervan uit dat ze een negerin met geblondeerd haar op moeten zetten.
Indien dit een correcte weergave zou zijn krijg je nu weer 5 banpunten.
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 10:03   #11168
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Indien dit een correcte weergave zou zijn krijg je nu weer 5 banpunten.
bedankt voor de waarschuwing. Ik heb het ondertussen verduidelijkt.
Cynara Cardunculus is offline  
Oud 2 mei 2012, 10:04   #11169
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
bedankt voor de waarschuwing. Ik heb het ondertussen verduidelijkt.
Te laat.
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 10:06   #11170
Another Jack
Banneling

Standaard

Het ziet er naar uit dat er niemand geband wordt.

Storm in een glas water?
Another Jack is offline  
Oud 2 mei 2012, 10:33   #11171
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
och? heb je gedrukt?
Neen. Want ik weet dat je niet correct weergeeft.
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 10:39   #11172
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
allé, MKB, heb jij de lijst letterlijk gekopieerd of niet?
Ze bedoelt dat ik tussen haakjes achter 'Jokerina' heb toegevoegd dat dit suqar_7loe is, wat duidelijk blijkt uit de posts op dat forumpje.
mkb is offline  
Oud 2 mei 2012, 10:41   #11173
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
De link naar het forum was niet publiek.
Ik heb hem nochtans op een publieke website gevonden, nl. hier.

Citaat:
Wanneer iemand mij de gegevens geeft zodat ik toegang heb tot je account op dit forum, zijn je PM's dan publiek goed?
Ja.
mkb is offline  
Oud 2 mei 2012, 10:47   #11174
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Ikzelf heb op dat forum geen conversaties gevoerd. Erbuiten, met mensen van dat forum, echter wel. Die screenshots geven een wel heel vertekend beeld van het geheel.
Dat is dan ook de bedoeling.
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 10:50   #11175
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ok, context is belangrijk, maar wat is dan die context?

werden op dat forum dergelijke geheime zaken besproken, dat je daarover hier niets kunt zeggen, of kan je de context wat beter uitleggen?
Oud 2 mei 2012, 11:00   #11176
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

En dan verwijt de 'schijnheilige' wisordclan leden op dit forum dat ze schelden en beledigen..op hun forum staan wel de meest gortige beschrijvingen van politics.be leden.

Pure leugens over hun 'lidmaatschap' al -tig keer weerlegd..
De troltandem blijft gewoon gecoordineerde nuanceringen op dit forum posten...

Onduiken van bans,uitlenen van dubbelnicks en eigen nicks, hypocriete ontkenningen over het bestaan van een clan of clubje...

Misschien zaken die niet expliciet in het forumreglement staan, maar voldoende om deze groep niet langer als een integere betrouwbare gesprekspartner te beschouwen..een cordon sanitair lijkt me een perfecte oplossing, kunnen ze hun amuseren in hun eigen 'clublokaal'...met wat te bashen..
Eigenzinnig is offline  
Oud 2 mei 2012, 11:02   #11177
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
En dan verwijt de 'schijnheilige' wisordclan leden op dit forum dat ze schelden en beledigen..op hun forum staan wel de meest gortige beschrijvingen van politics.be leden.

Onduiken van bans,uitlenen van dubbelnicks en eigen nicks, hypocriete ontkenningen over het bestaan van een clan of clubje...

Misschien zaken die niet expliciet in het forumreglement staan, maar voldoende om deze groep niet langer als een integere betrouwbare gesprekspartner te beschouwen..een cordon sanitair lijkt me een perfecte oplossing, kunnen ze hun amuseren in hun eigen 'clublokaal'...met wat te bashen..
tiens, dus een cordon sanitair is een legitiem middel?
Oud 2 mei 2012, 11:04   #11178
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Als er sprake is van een vertekend beeld (quod non), dan moet je bij wisord gaan klagen. Hij heeft immers het forum afgesloten zodat men niet meer zelf kan gaan kijken en oordelen.
mkb is offline  
Oud 2 mei 2012, 11:06   #11179
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht

Als ge dat voor uzelf hebt vastgesteld, is dat toch meer dan voldoende? Legt gij gerust een cordon sanitair rond dat groepke.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 2 mei 2012, 11:07   #11180
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ok, context is belangrijk, maar wat is dan die context?

werden op dat forum dergelijke geheime zaken besproken, dat je daarover hier niets kunt zeggen, of kan je de context wat beter uitleggen?
Ik kan hier niet vrijuit spreken omdat ik wel eerbied heb voor het private aspect.

De context : Een communicatiemiddel. Zoals e-mail en PM. Maar die zijn te omslachtig en 'Privé-berichten zijn persoonlijk maar de moderatie behoudt zich het recht voor deze in te zien indien daar een gegronde reden voor is en in te grijpen indien nodig.'
Het doel : Het bestrijden van racisme. (zoals Raf en Robinus V hier al verteld hebben, maar dat wordt genegeerd en verworpen wegens past niet in het kraam)
artisjok is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be