Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 2 mei 2012, 07:45   #11141
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is ook nogal wisselvallig.

Ik wacht nog op je uitleg hoe dat vuur werd aangewakkerd.
)
Post 11135 lezen zal je al wat wijzer maken.

Citaat:
Wat gevaarlijker is, is dat hij een clubje volgelingen heeft kunnen opbouwen die bereid zijn hem te helpen in z'n kruistocht naar wraak tegen dit forum en de gebruikers die hij verantwoordelijk acht voor z’n verbanning.
daiwa is offline  
Oud 2 mei 2012, 07:49   #11142
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

los van het eventueel dreigen om naar het CGKR te stappen, geldt in feite de vrijheid van meningsuiting op een ander forum?

maw, als iemand op een ander forum zegt dat een bepaald lid van dit forum een "teef" is, moet dat op dit forum bestraft worden?

Als bepaalde mensen op een ander forum spreken over dit forum, moet dat op dit forum dan bestraft worden?

ik vind 2 x neen. Enkel het dreigen van dit forum aan te klagen, op gelijk welk forum, is voor mij een reden tot verbanning, al de rest niet.
Oud 2 mei 2012, 08:16   #11143
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

*neemt zijn ketel popcorn en zet zich om het spectakel te bekijken*

wat voor zever is dat hier in feite
vrijevlaming is offline  
Oud 2 mei 2012, 08:16   #11144
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Post 11135 lezen zal je al wat wijzer maken.
Dat is de zoveelste 'mening' gebaseerd op lucht.
Wisord was nog niet gebannen toen die private groep opgestart werd.
Wat kan dat dan uit wraak voor zijn ban zijn?

Er worden hier nogal veel conclusies getrokken, gebaseerd op blinde haat.
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 08:20   #11145
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
*neemt zijn ketel popcorn en zet zich om het spectakel te bekijken*

wat voor zever is dat hier in feite
mensen met veel te veel tijd die elkaar proberen het leven zuur te maken door zaken op een forum te zetten.
Oud 2 mei 2012, 08:50   #11146
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Kan je me op heel dit forum op ook maar één leugen betrappen dan?
Citaat:
Ik had het niet specifiek over jou maar meer in het algemeen.
Dat komt wel hypocriet over van iemand die mijn quote vervalste!
Kan je me op heel dit forum op ook maar één leugen betrappen dan?
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 08:50   #11147
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Ik heb vlak nadat de link naar het forum publiek gemaakt werd een volledige rip van het forum gemaakt.
Wel geen slimme zet om die ledenlijst te vervalsen.
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 08:52   #11148
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel geen slimme zet om die ledenlijst te vervalsen.
heeft hij dat dan gedaan?
Oud 2 mei 2012, 09:00   #11149
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
heeft hij dat dan gedaan?
Ja. Vraag het Mkb, of hij de lijst letterlijk kopieerde of niet.
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 09:01   #11150
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
los van het eventueel dreigen om naar het CGKR te stappen, geldt in feite de vrijheid van meningsuiting op een ander forum?

Wanneer een ander forum een tool wordt om de vrije meningsuiting op een ander forum te corrumperen dan moet daar op het getroffen forum op gereageerd worden.
Doen de bevoegden van het getroffen forum dat niet dan zijn zij wegens schuldig verzuim verantwoordelijk voor het beperken, corrumperen, verzieken van de vrijheid van meningsuiting op hun eigen forum.
Oud 2 mei 2012, 09:02   #11151
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Net als sjok willen wij het forum terug proper maken en dan is het ook maar logisch dat zij die volgens het forumreglement een ban verdienen er uit gaan.

Het heeft dus niets te maken met mensen met een andere mening er uit te willen.
Iedereen?
Auteursrecht / Citaatrecht

Het is toegestaan om teksten van anderen over te nemen op het forum. Hierbij dient u echter het auteursrecht te respecteren. Bovendien moet het steeds gaan om een discussie-element. Het forum is geen nieuwssite. Daarom gelden de volgende richtlijnen:

krantenberichten overnemen mag niet tenzij door het plaatsen van een verwijzing naar het oorspronkelijke artikel en het toevoegen van een aanzet tot discussie.
opiniestukken en aanverwanten mogen worden overgenomen aangezien deze een mening bevatten mits toestemming van de auteur(s), anders mag alleen een verwijzing naar het artikel worden geplaatst.
berichten van om het even welk medium mogen niet worden gekopieerd naar dit forum tenzij mits uitdrukkelijke toestemming van de auteur(s).

De Belgische wetgeving zegt het volgende hierover (artikel 21, lid 1 van de Wet betreffende het auteursrecht en de naburige rechten) :
Citaat:
§ 1. Het citeren uit een werk dat op geoorloofde wijze openbaar is gemaakt, ten behoeve van kritiek, polemiek, recensie, onderwijs, of in het kader van wetenschappelijke werkzaamheden, maakt geen inbreuk op het auteursrecht, voor zover zulks geschiedt overeenkomstig de eerlijke beroepsgebruiken en het beoogde doel zulks wettigt.
http://forum.politics.be/misc.php?do=cfrules
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 09:05   #11152
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

maw, als iemand op een ander forum zegt dat een bepaald lid van dit forum een "teef" is, moet dat op dit forum bestraft worden?

Als bepaalde mensen op een ander forum spreken over dit forum, moet dat op dit forum dan bestraft worden?

ik vind 2 x neen. Enkel het dreigen van dit forum aan te klagen, op gelijk welk forum, is voor mij een reden tot verbanning, al de rest niet.
alsof een banneling plots niet meer naar het CGKR kan stappen. Misschien beter de reden van die "démarche" uitzoeken.
Pietje is offline  
Oud 2 mei 2012, 09:06   #11153
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Wanneer een ander forum een tool wordt om de vrije meningsuiting op een ander forum te corrumperen dan moet daar op het getroffen forum op gereageerd worden.
Doen de bevoegden van het getroffen forum dat niet dan zijn zij wegens schuldig verzuim verantwoordelijk voor het beperken, corrumperen, verzieken van de vrijheid van meningsuiting op hun eigen forum.
neen, dat vind ik niet. wat er op een ander forum gebeurt, valt onder de verantwoordelijkheid van dat forum, niet van dit forum. zolang het uiteraard binnen de wet valt of dat er geen gevolgen zijn voor het forum of het werkelijke leven van de leden van het forum.

Als ze op stormfront oproepen om alle linkse leden van politics.be constant uit te dagen op het forum, wel dat ze dan dan doen. ik weet dat het bij mij niet zal lukken.
Oud 2 mei 2012, 09:07   #11154
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
alsof een banneling plots niet meer naar het CGKR kan stappen. Misschien beter de reden van die "démarche" uitzoeken.
dat staat er los van hé, het forumreglement is daarin vrij duidelijk.
Oud 2 mei 2012, 09:09   #11155
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja. Vraag het Mkb, of hij de lijst letterlijk kopieerde of niet.
allé, MKB, heb jij de lijst letterlijk gekopieerd of niet?
Oud 2 mei 2012, 09:09   #11156
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Soit, 't forumreglement is dubbel en dik overtreden, niet eens, maar meerdere malen, niet in 't minst door de onthulling van de dubbelniks, die ze om en om gebruikten, zo blijkt uit de screenshots.
Sedert wanneer is het gebruik van dubbelnicks een overtreding van het forumreglement?
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 09:09   #11157
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat hij zijn definitieve ban pas kreeg nadat hij hier onder een valse nick, sommigen van dat clubje blijkbaar hun specialiteit, hier terug kwam.
Wat is een 'valse nick'?
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 09:12   #11158
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Dat het in feite enkel dient om het verzieken van dit forum te organiseren via verschillende methodes: CGKR, ontsporen van discussie's die hun niet aanstaan, het uitlokken van overtredingen en dan gezamelijk driehoekken, ...
Het uitlokken van overtredingen?
Door posts te melden? Door forummers te negeren? Door weg te blijven uit I&I?
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 09:12   #11159
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
3!
En dan durft sjok gisterenavond nog aan mij vragen waar ik het vuur zie in hun haat forum dat de vete aanwakkert.
Ja,. En ik kreeg nog altijd geen antwoord.
artisjok is offline  
Oud 2 mei 2012, 09:14   #11160
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Al die discussies hier zouden enkel enig nut hebben indien hier door de leiding elke ban gemeld zou worden met vermelding van de redenen en de link naar de overtredingen.
De discussie zou ook duidelijker zijn indien overtredingen zouden blijven staan en duidelijk als overtreding gemarkeerd zouden worden.
Maar is dat nodig?
Het komt er op neer of je de moderatie al dan niet vertrouwd. En indien je dat niet doet... kan je ook niet vertrouwen wat zij als reden zouden opgeven...

Voor mij is de vraag of dit forum de moeite is om er aanwezig op te zijn veel belangrijker.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be