![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11781 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Echt, daar moet ge een bende amateurs voor zijn. U zo naïef bloot geven op internet...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#11782 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit, 't is tijd voor een aperitiefke. Gij iets?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#11784 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zou nogal hypocriet zijn als ze dat niet deed, aangezien ze hier in deze draad met auteursrecht zit te zwaaien als er iemand fragmenten van haar fascistisch forumpje post. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11785 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11786 |
Banneling
|
![]() Ja een mengeling van fruitsapkes naturel
skol Laatst gewijzigd door smosty : 3 mei 2012 om 11:39. |
![]() |
![]() |
#11787 |
Banneling
|
![]() Dat was even schrikken zeker, toen je onder je nick zeikstraal probeerde in te loggen en dat bericht kreeg.
|
![]() |
![]() |
#11788 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens SDX hebben die ze dus nog niet gevonden én hebben ze er twee verkeerden geband... Volgens mij moeten ze iederéén daar gaan bannen,zichzelf inbegrepen om de mol te kunnen vangen... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() zie je wel dat het amateurs zijn. Elke deftige organisatie beschikt over minstens één mollendetector en mollenval.
|
![]() |
![]() |
#11790 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Ik zit er meestal boenk op. Zeker als ze zo herkenbaar zijn als Elbow/Online/Dimensie en Carlgustaaf/Aligator...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#11791 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe zit het met jouw forumpje ondertussen? Nog altijd in "onderhoudsstand"? Dat zal wel wat "onderhoud" vergen, die massale toeloop van politics-leden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#11793 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze maken hun eigen forumpje met krék dezelfde nicknamen om er vervolgens volop te gaan bashen én strijdplannetjes te smeden,dat alléén al is de domheid ten top... En nou zitten ze daar met zijn allen gevangen in hun eigen val ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dat zijn dan de zogenaamde "kenners"...
|
![]() |
![]() |
#11795 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11796 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
simpel en altijd handig om een tegenstander te criminaliseren iK zou zelf zegge, zeer 'blokkig' |
|
![]() |
![]() |
#11797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdorie zeg... En net nu het zo'n overdonderend succes werd...
Wat sneu voor je... ![]()
![]() |
![]() |
#11798 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na mijn vorige bericht, een tijdje geleden: zie ik dat er nu nog slechts 18 berichten in 7 Topics door 8 leden zijn... Het is daar blijkbaar ook maar triest gesteld met de "vrijheid van meningsuiting", hé Anarchistische Fascist Enticer?
|
![]() |
![]() |
#11800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hmm hmmm... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |