![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je doet me denken aan Lilian Helder van de PVV: http://www.youtube.com/watch?v=R9cNsK0s9WQ |
|
![]() |
![]() |
#10182 |
Europees Commissaris
|
![]() Er waren (volgens de Admin) twee mollen, en ze zouden verbannen zijn. Dus ik vrees dat we het nu niet meer kunnen achterhalen...
#10183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn de forumleden El Pirato en zeikstraal. Die bestonden nog niet toen de lekken begonnen eind februari.
#10184 |
Banneling
|
![]() En quotes vervalsen ook.
Maar het ging hier over. http://forum.politics.be/showthread....52#post6102152 Pericles ziet daar geen enkele inbreuk op het reglement. Daarom vroeg ik hem : Sedert wanneer is gescheld, persoonlijke aanvallen en aanzetten tot ruzie geen inbreuk op het forumreglement meer? |
![]() |
![]() |
#10185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga me daar zeker niet registreren maar natuurlijk heb ik wel even op de link geklikt. Ik vind het logo van dit forum bijzonder veelzeggend! Al die mannen met gebalde vuisten en hun geweren in de lucht! Een vredelievend forum kan dat niet zijn, dat is zo klaar als een klontje.
#10186 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar zie je dat El Pirato en zeikstraal zijn verbannen?
#10187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer in te loggen met je eigen nick maar een verkeerd wachtwoord. Je krijgt het volgende bericht: "Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven. Klik hier om het nogmaals te proberen. Klik hier om terug te keren naar de Index"
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 april 2012 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
#10189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duiven melken brengt rust. |
|
![]() |
![]() |
#10191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nietwaar dinges&dinges&dinges&dinges&dinges&dinges&dinges&d inges&dinges&dinges&dinges&dinges&dinges&dinges&di nges&dinges&dinges&dinges&dinges& Laatst gewijzigd door smosty : 29 april 2012 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
#10193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb goed onderbouwt wat verbanden zijn, maar overleg eens met je clubje hoe je denkt te kunnen " winnen" want volgens mij kun je best wat hulp gebruiken om je " statements" enige bodem te geven. Beschuldigingen?? Mens toch... Cijfers?? Mag registratie op basis van origine?? En zo zijn we weer vertrokken voor overloos gezemel, ik bedank daarvoor, dus laten we bij het onderwerp blijven, uw clubje en hoe we nu verder moeten! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook niet wanneer Alboreto knipt, plakt en vervolgens net doet of wat zijn samenraapsel is, jou standpunt weergeeft! Daar heb ik hem vaak op aangesproken! Dus volgende keer driehoekje?
|
![]() |
![]() |
#10196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10197 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hebt noppes onderbouwd. Ofwel ben je lui, ofwel is het onmogelijk om uw beweringen te onderbouwen omdat ze niet kloppen. Waarschijnlijk allebei. Het is niet voor niets dat mensen die sterk tegen immigratie zijn in de statistieken veel vaker laag opgeleid zijn. Laatst gewijzigd door Robinus V : 29 april 2012 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
#10198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#10199 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Binnen de kortste keren geef je dan 'meer kansen' aan autochtone werknemers en ben je ook 'de racist', die je hier staat uit te spuwen. Of had je al een bedrijf ? Anders moet je zelf al een slinkse uitvreter zijn, om in die achterhaalde den-baas-is-ne-smeerlapretoriek mee te gaan. Citaat:
Hierboven schrijf je net dat werkgevers discrimineren. Zijn dat dan ook allemaal laag opgeleiden ? Man man, niet voor niets dat mensen die sterk pro-immigratie zijn, als wereldvreemde parvenue's rondwaren. |
||
![]() |
![]() |
#10200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kent er al iemand de dubbelnick van Artisjok ?
|
![]() |