![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Britse "Raymond Ceulemans".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wie van den biljart?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mohventtoh, Serge Reding was de Gaston Roelandts van het gewichtheffen, en Ceulemans is dus de Reding van de biljart.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie is dan Ronnie dingskes?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee. Ook een biljarter zeker ? Tenzij het een gewichtheffer of loper is. Of misschien wel een klootschieter. Dat is pas een mooie sport.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() kersvers wereldkampioen.
The rocket! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Familie met Gilbert?
http://www.youtube.com/watch?v=EoxSHYfwXeA |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Leuke finale en zo'n lekker ding als scheidsrechter
![]() Zelf zou ik graag wat meer biljart willen spelen, al heb ik mij vrij recent een tapbiljart (golfbiljart) aangeschaft voor mijn zolder. Maar ik zou eventueel nog een carambole tafel willen. Speelt hier iemand biljart?
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 7 mei 2012 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 biljard , stort opmijn reknr: 069-696969-69 , aub
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
trickshots doen. De zuiverste en moeilijkste vorm van biljart is carambole volgens mij. En uiteraard heeft snooker ook terecht heel wat prestige. Pool is voor mij dan weer de gemakkelijkste en meest inhoudsloze vorm van biljart. Weinig tactiek, grote pockets en op amateurniveau zijn er veel mensen die puur op geluk spelen. Ik heb al vaak gezien dat een bal eigenlijk aanvankelijk gemist werd maar door de kracht ervan in de diagonaal overstaande pocket verdwijnt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Klopt. Ik vind het trouwens jammer dat biljart zo weinig media-aandacht krijgt. Het koppelt tactiek aan techniek. Ik speel nu al een half jaar biljart en ik kan nog steeds niet picqueren of masseren en ook de trekstoot lukt me maar "half".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, geef mij maar nine ball in plaats van eight ball. The Rocket is zelf trouwens eens de eight ball toer opgegaan maar dat werd niet zo een succes. Ik heb de indruk dat het tactische en technische aspect van pool hier wat onderschat wordt omwille van het cafeniveau dat we kennen. http://www.internationalpooltour.com...an_Ronnie.aspx.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 8 mei 2012 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |