Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2012, 13:49   #521
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Er staan anders nog een paar interessante vragen over Moor die gaan naar de essentie en die niets met bashen te maken hebben.

Eigenlijk staak je de discussie niet, je ontwijkt ze.

Maar goed, dat is jouw keuze.
Zo wacht ik nog steeds op antwoorden op vragen die ik stelde op zijn historische claims dat hij maakte...
Oud 14 mei 2012, 17:02   #522
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik geloof dus dat Moor niet liegt hier op het forum of toch z'n eigen uitspraken zelf gelooft want hierop durft hij niet antwoorden, want hoe geloofwaardig is een geloof als enkel de meisjes die strikt moeten naleven.
Ja maar het is hier een discussieforum. En we moeten over die dingen kunnen discussiëren. Ook op de scherpte van de snee.

Hetgeen de Moor doet, is meer dan waarschijnlijk 'fout'. Hij doet natuurlijk wat hij wilt, maar indien hij wegvlucht omdat hij zijn gelijk niet kan halen, dan is het 'fout'. En als hij weggaat omdat hij niet inziet dat de huidige islam -voorlopig- niet past in een Westerse samenleving, dan is hij evenzeer 'fout' bezig.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 mei 2012 om 17:06.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2012, 21:15   #523
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Omdat ik een Moslim Belg ben van Marokkaanse origine geboren en getogen, belastingbetalend, consumerend, de economie helpend, blanco dossier, eigen job, eigen appartementje, ik leef goed,

Ik ben hier geboren in een land dat Godsdienst van Vrijheid GARANDEERT

Een democratie dat "diversiteit en afwisseling" prijst

Of wil je dat we allemaal OP ELKAAR lijken?
Tja, Moor, je lokt bepaalde logische reacties ook wel uit, en dan doet het er niet toe dat je braaf je belastingen betaalt en een leuke kerel bent om een praatje mee te maken enz. Wat ertoe doet, voor de reacties die je op een posting krijgt, is de inhoud van die posting. En ik zie dat zo:

Als mijn buurman niet ophoudt de loftrompet van de Noordpool te steken, alle dagen zegt dat er niets gaat boven rauw robbenvet en slapen in iglo's; als hij niet kan zwijgen over de zoetheid van sneeuw en ijs, ja, dan vraag ik hem toch waarom hij niet bij de Eskimo's zit?

Ik heb veel communistische 68'ers gekend, maar daarvan is er toen ook geen eentje naar de Sovjetunie geëmigreerd. Die kregen hetzelfde te horen als jij. En ik vind dat terecht.
Oud 15 mei 2012, 19:21   #524
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Er staan anders nog een paar interessante vragen over Moor die gaan naar de essentie en die niets met bashen te maken hebben.

Eigenlijk staak je de discussie niet, je ontwijkt ze.

Maar goed, dat is jouw keuze.
Ik ontwijk ze helemaal niet, ik staak ze, HALLO, ik heb ook een leven hé,
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 19:24   #525
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Tja, Moor, je lokt bepaalde logische reacties ook wel uit, en dan doet het er niet toe dat je braaf je belastingen betaalt en een leuke kerel bent om een praatje mee te maken enz. Wat ertoe doet, voor de reacties die je op een posting krijgt, is de inhoud van die posting. En ik zie dat zo:

Als mijn buurman niet ophoudt de loftrompet van de Noordpool te steken, alle dagen zegt dat er niets gaat boven rauw robbenvet en slapen in iglo's; als hij niet kan zwijgen over de zoetheid van sneeuw en ijs, ja, dan vraag ik hem toch waarom hij niet bij de Eskimo's zit?

Ik heb veel communistische 68'ers gekend, maar daarvan is er toen ook geen eentje naar de Sovjetunie geëmigreerd. Die kregen hetzelfde te horen als jij. En ik vind dat terecht.
Ik heb nooit de "loftrompet gestoken" van iets of wat dan ook, iemand heeft hier een topic geplaatst over Islam, wat ik doe is enkel "reageren" en antwoorden op mensen die niets anders dan onwaarheden en slechtheden verspreiden over Islam

Maar jij bent gewoon een simpele bezoeker van deze website, knoop het goed in je kop: IK ZAL NOOIT VERHUIZEN NAAR EEN ISLAMITISCHE LAND en MIJN KINDEREN OOK NIET EN HUN KINDEREN OOK NIET

Blijkbaar heb je geen kennis van de Belgische grondwet: VRIJHEID VAN GODSDIENST als je daar niet tegen kunt verhuis dan naar een ander land

De Islam is ZOET mmmmm lekker de mekker
Oud 15 mei 2012, 19:27   #526
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ja maar het is hier een discussieforum. En we moeten over die dingen kunnen discussiëren. Ook op de scherpte van de snee.

Hetgeen de Moor doet, is meer dan waarschijnlijk 'fout'. Hij doet natuurlijk wat hij wilt, maar indien hij wegvlucht omdat hij zijn gelijk niet kan halen, dan is het 'fout'. En als hij weggaat omdat hij niet inziet dat de huidige islam -voorlopig- niet past in een Westerse samenleving, dan is hij evenzeer 'fout' bezig.

De Islam heeft al ondertussen 60 jaar land bewezen dat het wel past in Belgie, omdat je hebt hier een goed functionerende en sterke Moslimgemeenschap die bepalend is voor de macht,

Ik vlucht niet weg: deze discussie is eindeloos, ik plaats reacties over islam en dezen worden afgestempeld als "taqiyya en leugens" wat verwacht je dan?

Verder is deze forum zeer vermoeiend, en ik heb ook persoonlijke verplichtingen zoals werk, familie, enz...

De Islam is compatibel met de Belgische grondwet

Allah zegt in de Koran dat hij voor elk probleem twee oplossingen heeft gemaakt.
Oud 15 mei 2012, 19:30   #527
JeeBee
Minister-President

JeeBee's schermafbeelding

Standaard

Ja Moor, vermits je blijkbaar de discussie toch niet staakt maar doorboomt over de vrijheid van godsdienst HIER, een item waar je blijkbaar erg veel belang aan hecht, ben ik zo vrij mijn openstaande vraag daaromtrent opnieuw te stellen.

Waarom kan de islam niet wat hier vanzelfsprekend is: alle mensen welk ook hun overtuiging is evenwaardig behandelen?

Citaat:

Gelukkig.

Kan je één (1) land opnoemen waar de islam sinds 14 eeuwen de dienst uitmaakt waar ALLE mensen, welke hun gezindte is dezelfde bescherming genieten.

En wanneer je dat niet kan - en je zal dat niet kunnen - is er dan, heel misschien, toch niet iets mis met de islam?

Of met jou: je beroept je op de bescherming van de wetten in een niet-moslimland terwijl de islam diezelfde bescherming in andere landen niet kan en niet wil bieden. Ik vind dat je dus een kromme redenering voert: een tijger die in eigen staart bijt.

En bij uitbreiding, wat de islam elders niet kan bieden: wie garandeert mij dat vredelievende salafisten mij dat wel hier zouden kunnen bieden eens ze het hier voor het zeggen zouden krijgen?

Laatst gewijzigd door JeeBee : 15 mei 2012 om 19:30.
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 19:37   #528
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
De Islam heeft al ondertussen 60 jaar land bewezen dat het wel past in Belgie, omdat je hebt hier een goed functionerende en sterke Moslimgemeenschap die bepalend is voor de macht.
En dat wordt elke dag opnieuw bewezen.
Citaat:
Ik vlucht niet weg: deze discussie is eindeloos, ik plaats reacties over islam en dezen worden afgestempeld als "taqiyya en leugens" wat verwacht je dan?
Taqiya is het liegen tegen niet moslims om de islam een competitief voordeel te bezorgen.
Citaat:
Verder is deze forum zeer vermoeiend, en ik heb ook persoonlijke verplichtingen zoals werk, familie, enz...
Daar kan ik U in volgen. Misschien eens overwegen op een uitkering te gaan leven en uw tijd dan te gebruiken om meer mensen tot de Islam te bekeren.
Citaat:
De Islam is compatibel met de Belgische grondwet
Toch niet. Godsdienstvrijheid bestaat niet binnen de islam. Gelijke behandeling tussen man en vrouw bestaat niet. Slavernij en krijgsbuit zijn goed beschreven en goedgekeurd.
Al dan niet in toegewijde koranhoofdstukken.

Citaat:
Allah zegt in de Koran dat hij voor elk probleem twee oplossingen heeft gemaakt.
Allah heeft me gezegd dat mijn scheten niet stinken.
Oud 15 mei 2012, 19:38   #529
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ja Moor, vermits je blijkbaar de discussie toch niet staakt maar doorboomt over de vrijheid van godsdienst HIER, een item waar je blijkbaar erg veel belang aan hecht, ben ik zo vrij mijn openstaande vraag daaromtrent opnieuw te stellen.

Waarom kan de islam niet wat hier vanzelfsprekend is: alle mensen welk ook hun overtuiging is evenwaardig behandelen?
Ten eerst

wat heb ik nu te maken met verdomme andere Arabische en Moslimlanden die die gesteund werden gedurende jaren door het Westen

De Islam is KLAAR EN DUIDELIJK, historische minderheden worden volgens de "Islam" en niet volgens de Moslims gegarandeerd van hun bescherming

Je kan niet de daden van Moslims gaan wijten aan de Islam

De Islam een ander ding en de Moslims zijn een ander ding

Natuurlijk heeft de Islam een bepaalde invoed op de Moslims, maar ik hoef me niet te verantwoorden voor de wandaden van andere Moslims in andere landen, verdomme,

De Islam GARANDEERT de bescherming van de Christene en Joden, maar niet van de atheisten in een Islamitisch land

Tot slot blijf ik erbij, volgens mijn opinie, volgens mijn mening, volgens mijn recht om de mening te uiten vind ik dat de Islam beter is dan het Christendom, beter dan het Jodendom, beter dan het Atheisme, ik blijf erbij de Islam is HOOGSTE GODSDIENST
Oud 15 mei 2012, 19:39   #530
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat ik een Moslim Belg ben van Marokkaanse origine geboren en getogen, belastingbetalend, consumerend, de economie helpend, blanco dossier, eigen job, eigen appartementje, ik leef goed,

Ik ben hier geboren in een land dat Godsdienst van Vrijheid GARANDEERT

Een democratie dat "diversiteit en afwisseling" prijst

Of wil je dat we allemaal OP ELKAAR lijken?
Goed gezien van Moor.

Laat al die zeikerds maar kankeren op de islam. Ze zijn onwillig om er zich tegen te verweren. Ze verdienen niets anders dan geïslamiseerd te worden.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 19:43   #531
JeeBee
Minister-President

JeeBee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ten eerst

wat heb ik nu te maken met verdomme andere Arabische en Moslimlanden die die gesteund werden gedurende jaren door het Westen

De Islam is KLAAR EN DUIDELIJK, historische minderheden worden volgens de "Islam" en niet volgens de Moslims gegarandeerd van hun bescherming

Natuurlijk heeft de Islam een bepaalde invoed op de Moslims, maar ik hoef me niet te verantwoorden voor de wandaden van andere Moslims in andere landen, verdomme,

De Islam GARANDEERT de bescherming van de Christene en Joden, maar niet van de atheisten in een Islamitisch land

Tot slot blijf ik erbij, volgens mijn opinie, volgens mijn mening, volgens mijn recht om de mening te uiten vind ik dat de Islam beter is dan het Christendom, beter dan het Jodendom, beter dan het Atheisme, ik blijf erbij de Islam is HOOGSTE GODSDIENST
Dat laatste mag je zeker Moor.

Maar ik haal toch een zin uit je betoog: De Islam is KLAAR EN DUIDELIJK, historische minderheden worden volgens de "Islam" en niet volgens de Moslims gegarandeerd van hun bescherming

Klaar een duidelijk.

We hebben daar wel een betere naam voor: APARTHEID.
Oud 15 mei 2012, 19:44   #532
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Conclusie is dus dat 't makkelijker mohamedaan spelen is in ònze westerse landen, beschermd door ònze wetten.

Hoe zoet die vrijheden...
Europa en andere westerse landen zijn paradijzen voor de islam:
- open samenleving
- democratie
- vrijheid van hersenspoeling
- centrum voor islamisering
- ontelbare sociale voordelen voor "anderslenende" medemensen

etc. etc.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 19:46   #533
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ten eerst
U hebt daar weinig mee te maken. Maar dat is nochtans een deel van het probleem. De Slechte PR voor de Islam.
Citaat:
Net zoals het betalen van bescehrmgeld aan de lokale maffia uw zaak een brandverzekering bezorgt, gaat de Islam Yizah eisen van dhimmis.
Citaat:
Dus alle criminelen die beweren hun misdaad gedaan te hebben in naam van Allah/God/jaweh/Visnoe of welke god dan ook zijn eigenlijk handlangers van de duivel?
Citaat:
Yep, de Islam is een onveranderlijke godsdienst uit de 7de eeuw. Helaas zijn we nu in de 21ste eeuw. Leer ermee leven.

Citaat:
Dat moet U zeker niet. Helaas is dat dus weerom een voorbeeld van slechte PR.
Citaat:
Gewoon afpersen tot de dhimis bekeren. Yizah.
En wat moeten de atheisten en meergodenaanbidders dan volgens de onschendbare woorden van de Profeet?
Citaat:
Hier een pilleke.
En de hoogste godsdienst is die godsdienst die anderen in hun eer laat.
Oud 15 mei 2012, 19:47   #534
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En dat wordt elke dag opnieuw bewezen.

Dat word elke dag bewezen, t'is niet omdat een Moslim een diefstal heeft gepleegd zoals eender welke crimineel dat je dan gaat zeggen: ja den Islam hé, want je hebt ook criminele autochtonen gaande van fraudeurs tot pedofielen

Taqiya is het liegen tegen niet moslims om de islam een competitief voordeel te bezorgen.

Taqiya is een concept day gebruikt wordt door de Shietische Moslims, verder kan je als Moslim niet liegen, verder heb je op internet alle boeken, je hebt de Koran, je hebt de hadiths, je hebt lezingen en uitspraken van geleerden, elke niet-Moslim kan als hij de wil heeft kan kennis vergaren over de Islam en kan zelf uitvissen of de Islam de waarheid is of niet, jullie hoeven mij niet te geloven, ga zelf op zoekn, trek er op uit, ga naar en Moskee, ga naar een Islamitisch land, praat met een imam, of ga naar de bibliotheek, dan kan je zelf op een objectieve manier een oordeel vellen, jullie hoeven mijn woorden niet tot waarheid te nemen, DE ISLAM IS EEN TRANSPARANTE GODSDIENST ALLES STAAT OP INTERNET

Daar kan ik U in volgen. Misschien eens overwegen op een uitkering te gaan leven en uw tijd dan te gebruiken om meer mensen tot de Islam te bekeren.

hahaha grapjas, neen dank u

Toch niet. Godsdienstvrijheid bestaat niet binnen de islam. Gelijke behandeling tussen man en vrouw bestaat niet. Slavernij en krijgsbuit zijn goed beschreven en goedgekeurd.
Al dan niet in toegewijde koranhoofdstukken.

Godsienstvrijheid bestaat wel binnen de Islam, in Syrie, Jordanie, Palestina, Irak had je zeer veel Christenen, maar door de foute interpretatie en verkeerde praktijk van de Islam werden deze arme Christenen weggejaagd, wist je dat zelfs binnen het Palestijns verzet, dat er Christenen waren?

Je zegt slavernij en krijgsbuit hahahaha grapjas? Probeer wat door te spoelen naar 2011 en niet naar 800 of zo, waar wordt nu nog binnen de Islamwereld nog slavernij gedaan of krijgsbuit WAAR?????

Allah heeft me gezegd dat mijn scheten niet stinken.

Hahah grapjs wat ik daarmee bedoel: Allah heeft voor elke probleem twee oplossingen geboden daarmee bedoel ik: als je bijvoorbeeld geen hoofddoek kunt dragen op je werk dan heb je twee keuzes: ofwel verder werken zonder hoofddoek ofwel niet werken maar dan behou je je hoofddoek

Laatst gewijzigd door Moor : 15 mei 2012 om 20:07.
Oud 15 mei 2012, 19:55   #535
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
U hebt daar weinig mee te maken. Maar dat is nochtans een deel van het probleem. De Slechte PR voor de Islam.

Dat is geen deel van het probleem: er is ook geen probleem volgens mij, wij hoeven ook geen PR te doen het probleem ligt in uw hoofd

Net zoals het betalen van bescehrmgeld aan de lokale maffia uw zaak een brandverzekering bezorgt, gaat de Islam Yizah eisen van dhimmis.

De Christenen en Joden moesten Jizyah betalen maar de Moslims moesten ook belastingen betalen zoals jij en ik nu ook belastingen dienen te betalen of vind je dat de Belgische overheid ons afperst?De Christenen die in het Midden-Oosten leven, de Christenen die in Noord-Afrika betalen geen Jizyah meer, wanneer ga je begrijpen dat je geen honderd jaar geleden dat je Miljoenen Joden had die in Marokko leefden en die goed behandeld werden terwijl jullie Europeanen de Joden vergasten en naar Auschwitz stuurden

Dus alle criminelen die beweren hun misdaad gedaan te hebben in naam van Allah/God/jaweh/Visnoe of welke god dan ook zijn eigenlijk handlangers van de duivel?

Ja dat zijn handlangers van de Duivel, dat zijn volgens de Grote Salafistische Geleerden honden van de hel, het zijn criminelen en hopelijk zullen wij verlost worden van terrorisme want deze terroristen zijn een kleine minderheid waar de overgrote meerderheid van de Moslims zich niet voor hoeven te verantwoorden

Yep, de Islam is een onveranderlijke godsdienst uit de 7de eeuw. Helaas zijn we nu in de 21ste eeuw. Leer ermee leven.

Dat moet U zeker niet. Helaas is dat dus weerom een voorbeeld van slechte PR.

Gewoon afpersen tot de dhimis bekeren. Yizah.
En wat moeten de atheisten en meergodenaanbidders dan volgens de onschendbare woorden van de Profeet?

Hier een pilleke.
En de hoogste godsdienst is die godsdienst die anderen in hun eer laat.
Oud 15 mei 2012, 20:18   #536
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor
Dat is geen deel van het probleem: er is ook geen probleem volgens mij, wij hoeven ook geen PR te doen het probleem ligt in uw hoofd
Yep, omdat ik geen moslim ben, en ook geen Dhimmi, ben ik dus maar gek?

Citaat:
De Christenen en Joden moesten Jizyah betalen maar de Moslims moesten ook belastingen betalen zoals jij en ik nu ook belastingen dienen te betalen of vind je dat de Belgische overheid ons afperst?
Yizah is geen belasting, maar een afkoopsom.
Het is hetzelfde zijn als iemand een extra tax opleggen omdat die blauwe ogen heeft.

En ja, de Belgische overheid perst ons die belastingen af. Wat gebeurt er als U uw belastingen niet betaald? Dan word de have en goed van uw gezin afgepakt. En als ge niet gewillig meewerkt, nog een paar jaar vrijheidsberoving erboven op.

Citaat:
De Christenen die in het Midden-Oosten leven, de Christenen die in Noord-Afrika betalen geen Jizyah meer
Neen, de overheden daar zijn wel beter PR gericht dan U. Daar regelt men het wel via "voorzieningen voor het eigen volk". Vraag dat maar aan de inwoners van de rijke oliestaten. En dan eens aan de ingehuurde werklui/diensmeisjes/au pairs.
Citaat:
Wanneer ga je begrijpen dat je geen honderd jaar geleden dat je Miljoenen Joden had die in Marokko leefden en die goed behandeld werden
Bewijzen op tafel kameraad.
1) Marokko bestaat als land nog niet zo heel lang. In de huidige vorm pas sinds 1956.

2) Miljoenen joden in Marokko. In 1900 waren er 3.8 miljoen inwoners in de streek die nu Marokko genoemd is. Was dit stukje Ex-Ottomaans rijk dan meer dan de helft Joods?

Citaat:
Terwijl jullie Europeanen de Joden vergasten en naar Auschwitz stuurden
Net zoals U geen verantwoordelijkheid neemt voor de gruwelijkheden , die perfect in de koran beschreven staan, gepleegd door andere moslims, moet ik geen schuldgevoelens hebben over de idioterien van een extreem links regime.

Citaat:
Ja dat zijn handlangers van de Duivel, dat zijn volgens de Grote Salafistische Geleerden honden van de hel, het zijn criminelen en hopelijk zullen wij verlost worden van terrorisme want deze terroristen zijn een kleine minderheid waar de overgrote meerderheid van de Moslims zich niet voor hoeven te verantwoorden
Het is al een misdaad geen moslim te zijn. Het is al een misdaad als moslima geen zin in seks te hebben. Veel duivelsaanbidders dus.
Hoe durft U nog te leven in deze verderfelijke streek, zo vol van satanisten en dergelijke... Ik moet U wel bewonderen, zo'n moedig en godsvruchtig man... De helden uit het oude testament kijken welwillend naar U op.

Laatst gewijzigd door maddox : 15 mei 2012 om 20:20.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2012, 20:26   #537
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor
Je zegt slavernij en krijgsbuit hahahaha grapjas? Probeer wat door te spoelen naar 2011 en niet naar 800 of zo, waar wordt nu nog binnen de Islamwereld nog slavernij gedaan of krijgsbuit WAAR?????
U ontkent het bestaan van de reeks versen die samen de Soera An-anfal vormen? Nochtans een stukje Koran. Zelfs geen Hadiths.
Neen, de directe woorden van Mohammed, gedicteerd aan de profeet door de aartsengel Gabriël in opdracht van Allah.
Onveranderlijke waarheid, opgeschreven in de perfect interpreteerbare, onveranderlijke koran.

En wat betreft slavernij binnen de Islamitische landen. Hoe dikwijls komen er geen bewijzen boven dat "niet moslim werknemers" van Moslim werkgevers a la Saoudi's niet beter behandeld worden dan Ome Tom.

Gut ja, zelfs al handelen die gore klootzakken perfect volgens de 7de eeuwse koran, in de 21ste eeuw veroodeeld Ivoren Toren Moslim Moor hen tot het statuut van duivelaanbidders.
Oud 15 mei 2012, 20:32   #538
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
U ontkent het bestaan van de reeks versen die samen de Soera An-anfal vormen? Nochtans een stukje Koran. Zelfs geen Hadiths.
Neen, de directe woorden van Mohammed, gedicteerd aan de profeet door de aartsengel Gabriël in opdracht van Allah.
Onveranderlijke waarheid, opgeschreven in de perfect interpreteerbare, onveranderlijke koran.

En wat betreft slavernij binnen de Islamitische landen. Hoe dikwijls komen er geen bewijzen boven dat "niet moslim werknemers" van Moslim werkgevers a la Saoudi's niet beter behandeld worden dan Ome Tom.

Gut ja, zelfs al handelen die gore klootzakken perfect volgens de 7de eeuwse koran, in de 21ste eeuw veroodeeld Ivoren Toren Moslim Moor hen tot het statuut van duivelaanbidders.
Het klopt wel dat sommige rijke Saoudi's niet-Moslims tewerkstellen aan zeer lage prijzen, maar wat heeft de Islam daarmee te maken?

Zoals het gebeurt in elke ontwikkelingsland, zoals China, India, Brazilie enzo...

T'is niet omdat die Saoudie die mensen tewerkstellen tegen een hongerloon dat het dan te maken heeft met de Islam?

Hoe zit het met de vele Belgen en Europeanen die in Dubai en Saoudie Arabie werken en tonnen geld verdienen?

Hoe zit het met Eric Gerets die met handen en voeten wordt gedragen in Marokko en die gewoon behandeld wordt als de "Tweede koning van Marokko"?????????

Wat betreft de soera al anfal en de hadiths die ontken ik niet, maar ga jij nu de Koran "interpreteren" ? Ben je een geleerde? Waar worden momenteel nog dze verzen en hadiths gepraktizeerd? Waar????

Laatst gewijzigd door Moor : 15 mei 2012 om 20:33.
Oud 15 mei 2012, 21:47   #539
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit de "loftrompet gestoken" van iets of wat dan ook, iemand heeft hier een topic geplaatst over Islam, wat ik doe is enkel "reageren" en antwoorden op mensen die niets anders dan onwaarheden en slechtheden verspreiden over Islam
Dus de koran en andere islamitische boekskes staan vol met leugens ?

http://www.youtube.com/watch?v=5o1FPkWWV2s

exmoslim: Na deze boeken gelezen te hebben, ben ik geen moslim meer. Er bestaat geen grotere belediging, voor Mohammed als profeet en voor de Islam als ideologie, dan de Koran en de originele bronnen van de Islam: boeken geschreven door moslims voor moslims. Daarom roepen websites die de Islam bestrijden iedereen op om de Islam te bestuderen uit deze originele bronnen.

Wat daarin te lezen staat is te gek voor woorden. Veel dingen die we in de 21ste eeuw als immoreel beschouwen, is voor Mohammed en de moslims toegelaten.

Wat mij vooral stoorde is het volgende:

Lees hier verder
http://www.exmoslim.org/getuigenisse...il%202008.html
Oud 15 mei 2012, 21:49   #540
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het klopt wel dat sommige rijke Saoudi's niet-Moslims tewerkstellen aan zeer lage prijzen, maar wat heeft de Islam daarmee te maken?
Wat doet de islam om dit te voorkomen ?:

http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=9K1U2HNP

Citaat:
T'is niet omdat die Saoudie die mensen tewerkstellen tegen een hongerloon dat het dan te maken heeft met de Islam?
Waarom laat de islam dit toe ?

Citaat:
Hoe zit het met de vele Belgen en Europeanen die in Dubai en Saoudie Arabie werken en tonnen geld verdienen?
Die gaan in groepjes van 6 �* 9 man s' avonds moslima's gangbangen en late wandelaars in mekaar trappen.
De Dubaise kranten staan er alle dagen vol van.

Nee, serieus, blijkbaar werken die vele westerlingen daar en zijn dus niemand tot last en zelfs een aanwinst voor dat land.
Waarom zit dat daar niet tsjokvol met islamitische werknemers ?
Zal ook nikske met de islam te maken hebben...

Citaat:
Hoe zit het met Eric Gerets die met handen en voeten wordt gedragen in Marokko en die gewoon behandeld wordt als de "Tweede koning van Marokko"?????????
Zit die nu daar ?
is dat omdat ze daar geen goei trainers van eigen bodem hebben ?
Dat zal dan wsl ook niks te maken hebben met de islam.

Ach, in Turkije was El Sympatico bijna als god, dus Eric De Tweede heeft nog iets te bewijzen, eh.

Citaat:
Wat betreft de soera al anfal en de hadiths die ontken ik niet, maar ga jij nu de Koran "interpreteren" ? Ben je een geleerde? Waar worden momenteel nog dze verzen en hadiths gepraktizeerd? Waar????
Zelfs zonder de koran te lezen, laat staan op welke wijze dan ook te interpreteren, zie ik zo ook wel de regressieve grondslag van die koranvoorschriften, daar slechts gewoon te kijken naar de intenties, de (verplichte) handelingen en de gevolgen der daden van de gehoorzame volgelingen ervan die, bij alles wat ze doen, hun moslimschap zo goed mogelijk proberen te belijden.

En die doen me huiveren.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be