![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed opgemerkt!
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Lulkoek. Als moslima verkies ik een ongelovige Rudy liever dan een idiote moslim a la Aboe Imraan en consoorten.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k ben benieuwd hoe een hoofddoekje zou reageren als ik mijn voorraad voor een BBQ ga inslaan.
Liters drank met alcohol, gemarineerde speklappen per kilo, gemengde worsten, niet hallal steak etc etc. De fallussymbolische groenten en fruit, tja, dat komt er ook bij. Eneuh, Suqar_7Loe, het kruidvat verkoopt alleen maar non-food producten en een klein beetje snoep/frisdrank. Weinig kans op Haram spul nietwaar.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Als moslim verdediger of moslim (ik hoef dat zeker niet te weten), zou je toch eens de Koran moeten bestuderen. In het algemeen kun je zeggen dat volgens de islam en Mohammed een ongelovige (atheist) veel verwerpelijker is dan een gelovige (van welke religie ook). Verwar ongelovige ook niet met atheist. Wat jij dus verkiest druist volledig in tegen de islamleer. Dus als verdediger van moslims sla je de bal volledig mis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit in tegenstelling tot bv atheisten die gelovigen of andersgelovigen aanvallen, en die ik beschouw als gevaarlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 juni 2012 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() misschien was het wel google-university?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Dat zeg jij dan wel. In elk geval is islamwetenschappen studeren als moslima hetzelfde als studeren met een vooringenomenheid. Er kan en is natuurlijk niets mis met de islam volgens jou. Hoe kan je nou noch neutraal zijn. Kijk liever wat Etienne Vermeersch zegt over de islam "Iedereen die kritiek uitoefent op de islam wordt beschuldigd van islamofobie. Ik oefen al heel mijn leven kritiek uit op de katholieke kerk. Men heeft mij nog nooit van christianofobie beschuldigd."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh Sugar. De meeste christenen, en zeker de katholieken , kennen hun eigen geloofsgeschiedenis niet. Je mag het niet verwachten. Van geen enkele gelovige. De meeste gelovigen en afvalligen kennen niet meer dan de culturele geplogendheden. Forumleden als profeet of effect zijn dus oftewel wereldvreemde dwazen of ostentatieve militanten.
Laatst gewijzigd door Rudy : 5 juni 2012 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste protest = nie meeer naarAH gaan indien je nie akkooordgaat !!
Anti-protest = klagne bij directie AH !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() In mijn post #26 had ik nochthans duidelijk gesteld dat ik dat niet hoefde te weten. Maar identiek hetzelfde als met heel die hoofddoeken-obsessie kunnen jullie het als moslims blijkbaar niet laten om jullie geloofsovertuiging onder de mensen hun neus te schuiven. En inderdaad zijn jullie het volgens de koran zelfs verplicht om te trachten iedereen met jullie achterlijke geloofsovertuiging op te zadelen. Wie dan dat islamgeloof wil verlaten word beloond met de doodstraf. Zijn jullie nog normaal ? Op de islam mag geen kritiek uitgeoefend worden. Hoe kun je die dan nog studeren met zo'n vooringenomenheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Ik mijd elk bedrijf dat de klanten ongevraagd met behoofddoekten e.d. in contact laat komen. Die verliezen mij onmiddellijk als klant.
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Leuke term die "behoofddoekten", maar ik denk toch dat ik in afwachting toch eens een briefje of E-mail ga schrijven naar AH. Wie weet is het zo'n HEMA geval waar ze niet zo makkelijk van af geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet. Spreek dus voor jezelf, ook al spreek ik iemand aan met suikerklontje of suikerkontje of zo. Heb jij daar last van misschien ? En nu een ernstig antwoord aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Vraagje aan degenen die het schandalig vinden dat een privé-bedrijf moslima's toelaat met een hoofddoek te komen werken:
Als jullie morgen juweeltjes voor jullie vrouw / lief / man gaan kopen in Antwerpen, en de joodse verkoper draagt een keppeltje, gaan jullie dan ook tegen zijn baas klagen? |
![]() |
![]() |