Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2012, 20:15   #21
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
werkt er eens een allochtone, is ook weer niet goed...
Goed opgemerkt!
Oud 5 juni 2012, 20:17   #22
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Zwakke reactie. Zeer zwak, bange Vlaming.
Ik hoop dat ge U vlug bekeert want anders zult ge op een dag ook bang zijn. Ongelovig is ongelovig en of dat nu een pro-moslim fanaat is of niet maakt voor die moslims geen bal uit.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 20:18   #23
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik hoop dat ge U vlug bekeert want anders zult ge op een dag ook bang zijn. Ongelovig is ongelovig en of dat nu een pro-moslim fanaat is of niet maakt voor die moslims geen bal uit.
Lulkoek. Als moslima verkies ik een ongelovige Rudy liever dan een idiote moslim a la Aboe Imraan en consoorten.
Oud 5 juni 2012, 20:23   #24
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zijn wel de slechte gewoontes van AH waar ik het over heb en niet mijn slechte of vastgeroeste gewoontes want die heb ik niet. Tenzij de aangeboren hekel aan vastgeroeste gewoontes van moslims die het niet kunnen nalaten van aan iedereen en overal duidelijk te maken dat ze moslim zijn. Visueel terrorisme heet zoiets.
Leef dan als een kluizenaar, zoals je avatar weerspiegelt. Je argumentarie is die van een sukkel die niet weet wat in de wereld gebeurt, denkt op een eiland te wonen, maar niet weet wat in syrie gebeurt. Slaap verder, hopelijk wordt je kroost niet met je gedachtengang besmet.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 20:29   #25
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

'k ben benieuwd hoe een hoofddoekje zou reageren als ik mijn voorraad voor een BBQ ga inslaan.

Liters drank met alcohol, gemarineerde speklappen per kilo, gemengde worsten, niet hallal steak etc etc.
De fallussymbolische groenten en fruit, tja, dat komt er ook bij.

Eneuh, Suqar_7Loe, het kruidvat verkoopt alleen maar non-food producten en een klein beetje snoep/frisdrank. Weinig kans op Haram spul nietwaar.
Oud 5 juni 2012, 20:31   #26
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Lulkoek. Als moslima verkies ik een ongelovige Rudy liever dan een idiote moslim a la Aboe Imraan en consoorten.
Als moslim verdediger of moslim (ik hoef dat zeker niet te weten), zou je toch eens de Koran moeten bestuderen. In het algemeen kun je zeggen dat volgens de islam en Mohammed een ongelovige (atheist) veel verwerpelijker is dan een gelovige (van welke religie ook). Verwar ongelovige ook niet met atheist. Wat jij dus verkiest druist volledig in tegen de islamleer. Dus als verdediger van moslims sla je de bal volledig mis.
Oud 5 juni 2012, 20:43   #27
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Als moslim verdediger of moslim (ik hoef dat zeker niet te weten), zou je toch eens de Koran moeten bestuderen. In het algemeen kun je zeggen dat volgens de islam en Mohammed een ongelovige (atheist) veel verwerpelijker is dan een gelovige (van welke religie ook). Verwar ongelovige ook niet met atheist. Wat jij dus verkiest druist volledig in tegen de islamleer. Dus als verdediger van moslims sla je de bal volledig mis.
Als moslima die jarenlang islamwetenschappen heeft gestudeerd ben ik het beste geplaatst om mijn mening over de islam en de koran te uiten. Jouw mening daarentegen is gebaseerd op lucht!
Oud 5 juni 2012, 20:46   #28
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor alle duidelijkheid. Ik ben vrijzinnig. Wat betekent dat ik geen gelovige ben, maar wel andermans overtuiging respecteer. In de hoop dat mij vrijzinnigheid ook wordt gerespecteerd.
Dit in tegenstelling tot bv atheisten die gelovigen of andersgelovigen aanvallen, en die ik beschouw als gevaarlijk.
Oud 5 juni 2012, 20:47   #29
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Leef dan als een kluizenaar, zoals je avatar weerspiegelt. Je argumentarie is die van een sukkel die niet weet wat in de wereld gebeurt, denkt op een eiland te wonen, maar niet weet wat in syrie gebeurt. Slaap verder, hopelijk wordt je kroost niet met je gedachtengang besmet.
Hoe mijn avatar kan weerspiegelen dat ik mogelijk als een kluizenaar leef vraag ik me ook af. En wat heel deze topic met gebeurtenissen in Syrie heeft te maken vraag ik me ook nog eens af.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 juni 2012 om 20:48.
Oud 5 juni 2012, 20:49   #30
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als moslima die jarenlang islamwetenschappen heeft gestudeerd ben ik het beste geplaatst om mijn mening over de islam en de koran te uiten. Jouw mening daarentegen is gebaseerd op lucht!
misschien was het wel google-university?
Oud 5 juni 2012, 20:53   #31
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
'k ben benieuwd hoe een hoofddoekje zou reageren als ik mijn voorraad voor een BBQ ga inslaan.

Liters drank met alcohol, gemarineerde speklappen per kilo, gemengde worsten, niet hallal steak etc etc.
De fallussymbolische groenten en fruit, tja, dat komt er ook bij.
Jij zou verwachten dat een kassierster -iemand die dagelijks met deze producten in aanraking komt- hierop speciaal reageert?
Oud 5 juni 2012, 20:57   #32
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zeg jij dan wel. In elk geval is islamwetenschappen studeren als moslima hetzelfde als studeren met een vooringenomenheid. Er kan en is natuurlijk niets mis met de islam volgens jou. Hoe kan je nou noch neutraal zijn. Kijk liever wat Etienne Vermeersch zegt over de islam "Iedereen die kritiek uitoefent op de islam wordt beschuldigd van islamofobie. Ik oefen al heel mijn leven kritiek uit op de katholieke kerk. Men heeft mij nog nooit van christianofobie beschuldigd."
Oud 5 juni 2012, 20:57   #33
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh Sugar. De meeste christenen, en zeker de katholieken , kennen hun eigen geloofsgeschiedenis niet. Je mag het niet verwachten. Van geen enkele gelovige. De meeste gelovigen en afvalligen kennen niet meer dan de culturele geplogendheden. Forumleden als profeet of effect zijn dus oftewel wereldvreemde dwazen of ostentatieve militanten.

Laatst gewijzigd door Rudy : 5 juni 2012 om 20:59.
Oud 5 juni 2012, 21:00   #34
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Beste protest = nie meeer naarAH gaan indien je nie akkooordgaat !!
Anti-protest = klagne bij directie AH !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2012, 21:08   #35
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
In mijn post #26 had ik nochthans duidelijk gesteld dat ik dat niet hoefde te weten. Maar identiek hetzelfde als met heel die hoofddoeken-obsessie kunnen jullie het als moslims blijkbaar niet laten om jullie geloofsovertuiging onder de mensen hun neus te schuiven. En inderdaad zijn jullie het volgens de koran zelfs verplicht om te trachten iedereen met jullie achterlijke geloofsovertuiging op te zadelen. Wie dan dat islamgeloof wil verlaten word beloond met de doodstraf. Zijn jullie nog normaal ? Op de islam mag geen kritiek uitgeoefend worden. Hoe kun je die dan nog studeren met zo'n vooringenomenheid.
Oud 5 juni 2012, 21:08   #36
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Ik mijd elk bedrijf dat de klanten ongevraagd met behoofddoekten e.d. in contact laat komen. Die verliezen mij onmiddellijk als klant.
Oud 5 juni 2012, 21:12   #37
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh Sugar. De meeste christenen, en zeker de katholieken , kennen hun eigen geloofsgeschiedenis niet. Je mag het niet verwachten. Van geen enkele gelovige. De meeste gelovigen en afvalligen kennen niet meer dan de culturele geplogendheden. Forumleden als profeet of effect zijn dus oftewel wereldvreemde dwazen of ostentatieve militanten.
Je moet wel eens leren de namen van je vriendjes of vriendinnen goed te spellen. Het is niet Sugar maar Suqar. Trouwens dat die moslimtante niet van suiker is had je allang moeten door hebben.
Oud 5 juni 2012, 21:15   #38
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Ik mijd elk bedrijf dat de klanten ongevraagd met behoofddoekten e.d. in contact laat komen. Die verliezen mij onmiddellijk als klant.
Leuke term die "behoofddoekten", maar ik denk toch dat ik in afwachting toch eens een briefje of E-mail ga schrijven naar AH. Wie weet is het zo'n HEMA geval waar ze niet zo makkelijk van af geraken.
Oud 5 juni 2012, 21:34   #39
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je moet wel eens leren de namen van je vriendjes of vriendinnen goed te spellen. Het is niet Sugar maar Suqar. Trouwens dat die moslimtante niet van suiker is had je allang moeten door hebben.
Bij jij de vader of voogd van sugar of suqar ?
Ik denk het niet. Spreek dus voor jezelf, ook al spreek ik iemand aan met suikerklontje of suikerkontje of zo. Heb jij daar last van misschien ?
En nu een ernstig antwoord aub.
Oud 5 juni 2012, 21:36   #40
Scorpio
Minister-President

Standaard

Vraagje aan degenen die het schandalig vinden dat een privé-bedrijf moslima's toelaat met een hoofddoek te komen werken:

Als jullie morgen juweeltjes voor jullie vrouw / lief / man gaan kopen in Antwerpen, en de joodse verkoper draagt een keppeltje, gaan jullie dan ook tegen zijn baas klagen?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be