![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Misschien is het mijn R-broeders nog niet opgevallen maar bij de nieuwe Nederlandse AH voedingsketen zitten er de laatste tijd hoofddoeken achter de kassa.
Dit is alvast een trendbreuk. Ik persoonlijk heb zoiets i/d hoofdstad van Vlaanderen nog niet tegengekomen. Het is wettelijk gezien natuurlijk toegelaten dat AH zoiets toelaat. Hoe het bij hun in Ned. gesteld is met de hoofddoekdracht achter de kassa weet ik niet. Maar moeten zij die slechte gewoonte nu per se naar hier importeren. Niet bij een Carr., Delh., Lidl, Aldi, Kruidv., enz. ... zo goed als nergens trouwens zie ik hoofddoeken achter de kassa. Nu gaat men bij AH het eens laten zien hoe het niet moet. Dit is een gevaarlijke tendens, maar misschien verklaart het meteen waarom allo-moslims zich zo thuis schijnen te voelen bij AH. Zij ontmoeten nu tenminste nog soul-sisters achter de kassa. Anderzijds is het zo dat men bij AH bij sommige kassa's (diegene tegen de muur) je voedingswaren zelf in de zakken stopt. Zeer gemakkelijk, als je dat zelf niet meer hoeft te doen. Ik weet niet wat er zou gebeuren moest men met artikels zoals in volgende link(s) aan een kassa verschijnen waar zo'n hoofddoek zit. Misschien eens uittesten dan ? http://www.nujij.nl/gezondheid/mosli...#axzz1wl6SD52J http://ashraf62.wordpress.com/2011/1...exy-for-women/ Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 juni 2012 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islam is helemaal niet vrouwonvriendelijk zeggen velen. Ik heb dat nooit willen geloven maar nu wel! Ik ga me bekeren en een zeer gelovige moslim-man zoeken. Dan kan die voor mij naar de winkel gaan.
Hij moet dan de groentekes kuisen en kleinsnijden en hij moet mijn banaantje voor mij pellen en in schijfjes snijden; Wat een luxe! ![]() Ik moet veel minder boodschappen doen (alleen nog naar de bakker en de beenhouwer) en ik moet veel minder in de keuken staan. Joepie!
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ik wou er dit weekend een opmerking over maken in de AH, maarja ... de zon scheen, dat meisje zag er te happy uit, ik was happy en had geen zin in een scène op een mooie dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() U is dat dus ook opgevallen, ja wie kan er ook naast kijken ... Persoonlijk was ik ook van plan er aan de directie van AH een opmerking over te maken. Maar ik denk dat ze het bewust toelaten om moslim klanten aan te lokken. Feit is en ik val in herhaling dat het een beangstigende trendbreuk is. Stel dat zoiets binnenkort in andere voedings- en andere ketens binnenkort ook schering en inslag word.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan ben jij duidelijk nog nooit in de kruidvat geweest. Want de verkoopsters zijn overwegend gehoofddoekte moslims.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Problemen met een gehoofddoekte dame die jou in perfect Nederlands verder helpt aan de kassa?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nujij.nl/gezondheid/mosli...#axzz1wl6SD52J http://ashraf62.wordpress.com/2011/1...exy-for-women/ Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 juni 2012 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat je je kinderen afschermt tegen je vastgeroeste gewoontes. Je zou wel eens het deksel op je neus kunnen krijgen. Volgens mij heb je geen kinderen. Laatst gewijzigd door Rudy : 5 juni 2012 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Het zijn wel de slechte gewoontes van AH waar ik het over heb en niet mijn slechte of vastgeroeste gewoontes want die heb ik niet. Tenzij de aangeboren hekel aan vastgeroeste gewoontes van moslims die het niet kunnen nalaten van aan iedereen en overal duidelijk te maken dat ze moslim zijn. Visueel terrorisme heet zoiets.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 juni 2012 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik wou haar enkel zeggen hoe sexy haar gezicht was, en hoe opwindend het is om niet te weten welke haarkleur ze heeft. Maar aangezien ik eerder conflictvermijdend ben, zeker tegenover een lachend snoetje op een zonnige dag, heb ik dat niet gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Oh, als het dat maar is. Ik noteer dat jij geen probleem maakt van een gehoofddoekte achter de kassa of vergis ik me?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn inziens ga je nu bij AH omdat je minder duur betaalt. Als je iets hebt tegen hoofddoeken, koop dan ergens anders. Niemand houdt je tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Groot gelijk, Rudy!
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() werkt er eens een allochtone, is ook weer niet goed...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |