![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn anders genoeg 16 en 17 jarigen meisjes die een oudere vriend hebben. In de volksmond bekend als een normale relatie en niet als pedofilie. Pedofilie is in de volksmond met kinderen jonger dan 14 jaar.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
=> gezag uitoefenen over slachtoffer tussen 16 en 18 : 10 - 15 jaar => gezag uitoefenen over slachtoffer minder dan 16 jaar : 12 - 15 jaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Vanaf 16 jaar kunnen ze poepen met wie dat ze willen. Daar misbruik van maken is gewoon verkrachting.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Btw Waarom drijf je die leeftijd al meteen op ? En zolang geen klacht -> geen probleem Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door praha : 19 juni 2012 om 22:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeugdbeweging... gezag. Mmmm, alwie een tijdje heeft meegedraaid in een jeugdbeweging weet dat men niet in termen van gezag tegenover elkaar staat. De leiding wordt gezien als de "oudere jongens (of meisjes)", maar voor het overige is de jonge jeugd, zeker tegenwoordig, even vrijpostig tegenover de leiding als onder elkaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar je inderdaad zéér vrijpostig met om kon tot op een zekere grens Moest dit niet zo zijn dan was er ook geen sprake van een leiding me dunkt Maakt al niet veel uit ....het zal als 'gezag' aanzien worden in een rechtbank |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen wil ik gewoon even wijzen op het feit dat mogelijke intieme gedragingen tussen leiding en leden niet noodzakelijk in een relatie van macht staat. Komt daar nog bij dat meisjes van pakweg veertien, vijftien er vaak flink ouder uitzien en ook een neiging hebben jongens op te zoeken die ouder zijn. Allemaal zaken die we moeten meenemen in de redenering (en die trouwens ook de rechtbank overweegt), wat evenwel niet betekent dat ik op enerlei wijze het zou goedkeuren. Laat dat laatste duidelijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus laat dat calimero gehuil maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je dat klopt ! gebeurt met regelmaat van de klok zolang het niet gaat over al te oud en mét goedkeuring ( ouders, etc ) Btw je weet dat zo'n klacht ook kan komen van een derde ? Ik ken zo'n gevalleke Citaat:
Geen idee...waarschijnlijk omdat men nu massaal uit den biecht klapt Citaat:
Allez ja... 't zal wel van situatie tot situatie afhangen en van omgeving tot omgeving Citaat:
In die zin kán de volksmond natuurlijk nooit verkeerd zijn ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter info:
Capiau was godsdienstleraar voordat hij bij de BRT aan de slag ging. 'Toevallig' toch weeral een geval uit de pedo-katholiek-religieuze sfeer...
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 juni 2012 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Ik bedoelde eerder de vrijpostigheid van de leiding naar de jongeren toe die welafgebakende grenzen moet hebben. Vrijpostigheid die in bed eindigt vooral. Of ze nu 14, 15 of juist zestien geworden zijn.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ik er weet van hebben, dan pak ik ze ook aan. Dat ben ik als vader immers mijn kinderen verschuldigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() t'Moest weer eens lukken.