Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Wat vindt u van racistisch politiegeweld?
Ik ben geschokt. We moeten dringend het racisme in onze samenleving en bij de politie bestrijden. 8 40,00%
Ik vind dit kunnen. Het zal waarschijnlijk toch wel overdreven zijn, en je moet toch op een of andere manier vreemdelingen afschrikken. 11 55,00%
Ik ben onverschillig. 1 5,00%
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2012, 13:02   #61
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wie doet er mee met de Aansluitingspartij?
Aanwezig!
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 13:17   #62
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is geen stellingname, maar een poll, beste Alice. En ja, er zullen ook incidenten zijn waarbij de politie onrechtvaardig wordt behandeld.

Deze poll gaat echter over het racistisch politiegeweld vermeld in MO-Magazine. Ben je hierdoor geschokt? Of denk je eerder dat het allemaal overdreven is en zoals forummer Macchiavelli zegt "als ze het kunnen navertellen heeft men niet hard genoeg geslagen"?
In plaats van zeer selectief te citeren en zaken uit hun context te halen, zou je beter reageren op de originele post:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Beste Kallikles,

De grapjas in mij zegt dat zolang ze het nog kunnen navertellen, de politie niet hard genoeg geslagen heeft.

En de observante neutrale toeschouwer in mij zegt dat die zielige verhalen afkomstig zijn uit, en weergegeven zijn in een krantje van en voor de inmiddels welbekende extreemlinkse hoek en hun allochtone cliënten. Voorts noteer ik ook dat het artikel slechts anecdotisch materiaal bevat en op geen enkele wijze gedocumenteerd wordt. We moeten het dus doen met de uitspraken van lieden van bepaalde extreemlinkse pressiegroepen en hun allochtone cliënteel die in het verleden al meer dan eens bewezen hebben dat ze liegen zodra ze hun lippen in beweging zetten.
Oud 2 juni 2012, 13:19   #63
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk er al een tijdje over na, in België een politieke partij op te richten die de aansluiting bij Duitsland bepleit. Magnette heeft het aangedurft om dit officieel te bepleiten; toen kreeg hij natuurlijk het hele land over zich heen en deed hij het af als een grap.

Wie doet er mee met de Aansluitingspartij?
Zolang ik zonder Duits te kennen nog kan rondkomen heb je mijn stem.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 13:21   #64
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Zolang ik zonder Duits te kennen nog kan rondkomen heb je mijn stem.
Het plan is dit:

Zoals de kennis van het Engels bij de mensen van jonge en middelbare leeftijd in onze streken spontaan aanwezig is (de vaak slechte lessen Engels in het middelbaar dragen hier weinig tot niet bij), is het de bedoeling dat een gelijkaardige strategie wordt omarmd voor een langzame invoering van de Duitse taal, door te richten op Duitstalige cultuurdragers.

Laatst gewijzigd door Восход-1 : 2 juni 2012 om 13:22.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 14:18   #65
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
't Wordt helemaal niet in 'alle geheimhouding' gesmeed, als je ook maar ìets van islam zou weten, wist je dat 't open en bloot wordt gepromoot, dat dit 't ultieme doel is van islam, hoe onderling verdeeld de verscheidene sekten ook mogen zijn, maar dìt is wel 'n gezamenlijk doel, op z'n minst 1 ding waar niet hypocriet over gedaan wordt.
Net zoals de joden vroeger hetzelfde plannen? Het valt me op hoezeer u dezelfde onzin verkondigt als wat in boeken als de "Protocollen van de Wijzen van Zion" staat, het door de tsaristische geheime dienst gefabriceerde boekje over het plan van de zionistische wereldoverheersing dat de mede basis vormde voor het antisemitisme. U zegt exact hetzelfde maar vervangt het woord jood door moslim.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 14:18   #66
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
U hebt dus moslimvrienden of hebt gelezen wat sommige moslims op fora zitten schrijven. Of de imam om de hoek of westerse islamapologeten zoals een linda bogaert die een nieuw onschadelijke soort islam op de wereld trachten te zetten eentje waar ook abou jahjah (de afgod van weldenkend links) voor waarschuwde,de euroislam.
Welnu, wat doen moslims die gruwen van de gedachte dat hun grote voorbeeld om volgen, 'profeet' mohammed, een 9 jarig kind penetreerde ?
Het gewoonweg ontkennen. Zeggen dat diegenen die dit beweren leugenaars zijn. Als je dan afkomt met bewijzen uit hun eigenste bronteksten dan zijn ze volgens hen onbetrouwbaar of het is een slechte vertaling. Aischa was 18 zal de ene zeggen. De andere zal je iets anders wijsmaken. Hebben ontkenners al ooit de waarheid verteld of bedriegen zij niet alleen anderen maar ook zichzelf ? Zo heb je ook 'moslims' die andere zaken ontkennen Nahed Selim schreef er een mooi stukje over.

De feiten ontkennen zal ze niet veranderen
Nahed Selim http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/nieuw...randeren.dhtml

Niet alleen 'moslims' met enig moreel besef bedriegen alzo zichzelf maar ook westerse islamapologeten die liever luisteren naar 'moslims' die de feiten ontkennen dan te luisteren naar moslims die ze niet ontkennen.

exmoslim: Wanneer je in het algemeen aan moslims om informatie vraagt over de Islam zal men je een aantal onschuldige boekjes in de hand stoppen om aan te tonen hoe mooi de Islam wel is. Deze boekjes zijn zonder meer leugenachtig en zelfs teksten geschreven door het "Centrum voor de Islam in Europa", verbonden aan de Universiteit van Gent zijn gewoon een verdraaiing van de "echte Islam"
http://exmoslim.org/getuigenissen%20...il%202008.html
Vreemd dat de meerderheid van de moslims zelf lijkt de geloven in de vredevolle "verdraaide" of "nep" Islam...

Oud 2 juni 2012, 14:19   #67
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Elke godsdienst kan, mag, en zal op die manier belachelijk gemaakt worden.
Een denk- en leef-systeem dat op imaginaire vrienden gebaseerd is, kan niet anders dan ridicuul zijn.
Uiteraard. Mijn punt is dat islam niet "belachelijker" is dan eender welke andere godsdienst.

Oud 2 juni 2012, 16:22   #68
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Uiteraard. Mijn punt is dat islam niet "belachelijker" is dan eender welke andere godsdienst.
welke andere religie omvat ieder menselijk aspect van het bestaan, inbegrepen sociale en politieke structuur? Welke religie eist onderwerping van zijn gelovigen aan de meest belachelijke regelgeving, tot wc bezoek toe?
Er is dus wel degelijk nuancering in belachelijk zijn, maar volgens u niet?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 17:58   #69
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
tot wc bezoek toe?

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 22:38   #70
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net zoals de joden vroeger hetzelfde plannen? Het valt me op hoezeer u dezelfde onzin verkondigt als wat in boeken als de "Protocollen van de Wijzen van Zion" staat, het door de tsaristische geheime dienst gefabriceerde boekje over het plan van de zionistische wereldoverheersing dat de mede basis vormde voor het antisemitisme. U zegt exact hetzelfde maar vervangt het woord jood door moslim.
Ik heb 't woord 'moslim' niet eens genoemd, je ijlt.

Lees eens wat islamitische geschriften, overal verkrijgbaar, geen 'nep' zoals de 'protocollen'.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 08:44   #71
E. Migrant
Banneling

Standaard

Makak(k)en, zijn dat geen Noord-Afrikaanse apen?
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 09:00   #72
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk goed onder je bed alvorens je gaat slapen, want vannacht komt Artisjok je besnijden.
Kunnen we u ook aanraden.
Ge weet maar nooit of er een racistische politieagent onder zit.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 09:09   #73
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Elke godsdienst kan, mag, en zal op die manier belachelijk gemaakt worden.
Een denk- en leef-systeem dat op imaginaire vrienden gebaseerd is, kan niet anders dan ridicuul zijn.
En wordt gelukkig ook regelmatig gedaan.
Ik moet dan de eerste Bolsjewiek nog tegenkomen die daar verontwaardigd over is.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2012, 09:12   #74
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemd dat de meerderheid van de moslims zelf lijkt de geloven in de vredevolle "verdraaide" of "nep" Islam...
Vandaar dat ze de islam van profeet mohammed steeds aan de macht helpen zodra ze daar de kans toe krijgen. (Mali, Egypte, Soedan, Lybie, Tsjetsjenie enz enz enz)
Oud 7 juni 2012, 23:26   #75
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Nu Mali genoemd wordt: in het veroverde noorden is voetballen en kijken naar voetballen door de lokale versie van Taliban verboden.
Rebels controlling northern Mali say the playing of football is a religious taboo and must be prohibited for the sake of spiritual sanity in the region
http://www.goal.com/en-india/news/14...ng-of-football

En hier een filmpje van een Bangla Desh taxi chauffeur in Arabië die bevestigt tegen een meester dat hij een makaak is. (Engels ondertiteld)

http://www.youtube.com/watch?v=H2bRL...layer_embedded
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2012, 23:50   #76
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Nu Mali genoemd wordt: in het veroverde noorden is voetballen en kijken naar voetballen door de lokale versie van Taliban verboden.
Rebels controlling northern Mali say the playing of football is a religious taboo and must be prohibited for the sake of spiritual sanity in the region
http://www.goal.com/en-india/news/14...ng-of-football

En hier een filmpje van een Bangla Desh taxi chauffeur in Arabië die bevestigt tegen een meester dat hij een makaak is. (Engels ondertiteld)

http://www.youtube.com/watch?v=H2bRL...layer_embedded
Oh dolletjes, die verduiveld vvredelievende ideologie toch!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 01:40   #77
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste forummers,

In MO-magazine ben ik op volgende reeks incidenten met racistisch politiegeweld gestoten:
http://www.mo.be/artikel/zeg-dat-je-...-ik-sla-harder

Wat is uw mening hierover?
Mijn mening hierover, na het lezen van het volledige artikel (wat de meesten vast en zeker niet gedaan hebben, want niet één lijkt het te hebben opgemerkt) is dat het allemaal wel wat genuanceerder is dan "racistisch geweld".

Thomas Devos van Jeugd en Stad (JES) doet straathoekwerk in Molenbeek: ‘De eerste keer denk je dat de jongeren overdrijven of liegen, maar de twintigste keer gaan je ogen open. Dit soort geweld gebeurt dikwijls.’ Devos weet niet in hoever racisme een rol speelt. ‘Soms hoor ik dat Marokkaanse agenten de ergste geweldplegers zijn. Je kunt zeker niet zeggen dat alle agenten racisten zijn. Een bevraging leert dat jongeren meer waardering hebben voor de wijkagenten dan voor de interventieploegen.’

Ik denk dat het probleem eerder bij het machismo van de doorsnee flik ligt.

Twee voorbeelden waar zeker geen racisme in meespeelt, maar die de ego's van de gemiddelde agent wel ergens situeren:

Een vriend rijdt enkele jaren geleden door een straat waar er een wielerwedstrijd moet passeren.
De seingever laat hem die straat inrijden zonder hem tegen te houden. Er is duidelijk oogcontact geweest.
Even verderop is er een kruispunt waar er een agent staat. Het jonge, hitsige vat vol testosteron begint meteen als een gek te gesticuleren en te fluiten dat mijn vriend onmiddellijk naar de kant moet. Er wordt daarbij ook wat afgevloekt door de man.
Mijn vriend draait zijn raampje open en probeert de man duidelijk te maken dat hij niet kon weten dat hij niet door mocht.
Deze wordt daardoor nog opgefokter en schreeuwt en gesticuleert met nog meer kracht.
Hij moet onmiddellijk naar de kant.
Iedereen in de auto, mezelf inclusief, vraagt zich af wat de man geslikt heeft.
Hij is ronduit onbeschoft, en heeft geen enkele reden om zich zo te gedragen.
Mijn vriend draait en remt kort op het kruispunt, waarbij zijn banden iets piepen.
Hij stapt uit, terwijl de agent hem vraagt wat er scheelt.
Het piepen van de banden werkt als een rode lap op een stier.
De agent loopt op hem af, terwijl mijn vriend samen met ons een eetgelegenheid binnen gaat. Mijn vriend zegt hem dat er niks scheelt, de agent blijft hem achterna lopen en blijft hem uitdagend vragen wat zijn probleem is.
Zijn vriendin vraagt de agent om "het alsjeblieft te laten".
Deze duwt haar botweg opzij, gaat achter mijn vriend binnen en eist zijn paspoort.
Twee dagen later wordt hij uitgenodigd op het commissariaat.
Hij krijgt de keuze, een proces of een boete van bijna 500 euro wegens weerspannigheid, roekeloos rijgedrag én als kers op de slagroomtaart smaad aan de politie. Hij besluit te betalen.

Enkele weken terug zie ik in het centrum van Roeselare in een dreef met bomen een combi met zwaailichten. Het is donker, maar als ik dichterbij kom merk ik duidelijk dat er een agent een jonge kerel met fors geweld tegen een auto smijt (da's het juiste woord), terwijl een tweede ernaast staat.
De ene agent, type buitensmijter dancing, snauwt de jongeman, die blijkbaar van het noordafrikaanse type is, toe:
"Waarom ik dat doe"? (gaat volgens mij over het feit dat hij zo hard tegen die auto werd geduwd).
"Omdat ik van de politie ben, en omdat ik dat mag."
"En als ik je iets zeg, dan heb je naar mij te luisteren, daarom!"
Terwijl hij hem in de combi duwt, moet ik me écht bedwingen om niet tussenbeide te komen en de agent er op te wijzen dat hij dat juist niet mag omdat ie van de politie is, maar ik zwijg. Ik merk ook duidelijk dat de tweede agent, een tengere, schuchtere jongeman, mogelijk een stagiair, zich niet comfortabel voelt bij de situatie. Hij kijkt me verveeld aan, bij sommige mensen zie je het gewoon aan hun houding dat ze zich niet op hun gemak voelen, en zeker bij het soort in uniform dat er juist heel mannelijk zou moeten uitzien.
De combi vertrekt, en de vriend van de jongeman, een autochtoon, rijdt braafjes met zijn BMW achter. Hij stond schuin opzij geparkeerd naast de stoep.
Dan pas daagt het bij me op dat de persoon in de combi waarschijnlijk gewoon zijn behoefte moest doen, en daarbij één van de bomen als doelwit had gekozen.
Waarschijnlijk passeerde net dan de combi, en begon de miserie.
Die nacht werd Roeselare gered van een wildplasser die zich luidop durfde af te vragen waarom hij zo brutaal werd bejegend.
"Daarom" dus.

Twee simpele voorbeelden die volgens mij bewijzen dat er een structureel probleem aanwezig is bij een groot deel van onze politiemensen die, eens ze zonder enige vorm van controle van bovenaf, op straat rondlopen, zich gedragen alsof ze zelf boven elke wet staan.

Racisme kan één van de vele gevolgen zijn van die houding, maar is zeker niet het hoofddoel.

Het hoofddoel is tonen dat ze "de man" zijn.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 17 juni 2012 om 01:42.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2012, 22:13   #78
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Mijn mening hierover, na het lezen van het volledige artikel (wat de meesten vast en zeker niet gedaan hebben, want niet één lijkt het te hebben opgemerkt) is dat het allemaal wel wat genuanceerder is dan "racistisch geweld".

Thomas Devos van Jeugd en Stad (JES) doet straathoekwerk in Molenbeek: ‘De eerste keer denk je dat de jongeren overdrijven of liegen, maar de twintigste keer gaan je ogen open. Dit soort geweld gebeurt dikwijls.’ Devos weet niet in hoever racisme een rol speelt. ‘Soms hoor ik dat Marokkaanse agenten de ergste geweldplegers zijn. Je kunt zeker niet zeggen dat alle agenten racisten zijn. Een bevraging leert dat jongeren meer waardering hebben voor de wijkagenten dan voor de interventieploegen.’

Ik denk dat het probleem eerder bij het machismo van de doorsnee flik ligt.

Twee voorbeelden waar zeker geen racisme in meespeelt, maar die de ego's van de gemiddelde agent wel ergens situeren:

Een vriend rijdt enkele jaren geleden door een straat waar er een wielerwedstrijd moet passeren.
De seingever laat hem die straat inrijden zonder hem tegen te houden. Er is duidelijk oogcontact geweest.
Even verderop is er een kruispunt waar er een agent staat. Het jonge, hitsige vat vol testosteron begint meteen als een gek te gesticuleren en te fluiten dat mijn vriend onmiddellijk naar de kant moet. Er wordt daarbij ook wat afgevloekt door de man.
Mijn vriend draait zijn raampje open en probeert de man duidelijk te maken dat hij niet kon weten dat hij niet door mocht.
Deze wordt daardoor nog opgefokter en schreeuwt en gesticuleert met nog meer kracht.
Hij moet onmiddellijk naar de kant.
Iedereen in de auto, mezelf inclusief, vraagt zich af wat de man geslikt heeft.
Hij is ronduit onbeschoft, en heeft geen enkele reden om zich zo te gedragen.
Mijn vriend draait en remt kort op het kruispunt, waarbij zijn banden iets piepen.
Hij stapt uit, terwijl de agent hem vraagt wat er scheelt.
Het piepen van de banden werkt als een rode lap op een stier.
De agent loopt op hem af, terwijl mijn vriend samen met ons een eetgelegenheid binnen gaat. Mijn vriend zegt hem dat er niks scheelt, de agent blijft hem achterna lopen en blijft hem uitdagend vragen wat zijn probleem is.
Zijn vriendin vraagt de agent om "het alsjeblieft te laten".
Deze duwt haar botweg opzij, gaat achter mijn vriend binnen en eist zijn paspoort.
Twee dagen later wordt hij uitgenodigd op het commissariaat.
Hij krijgt de keuze, een proces of een boete van bijna 500 euro wegens weerspannigheid, roekeloos rijgedrag én als kers op de slagroomtaart smaad aan de politie. Hij besluit te betalen.

Enkele weken terug zie ik in het centrum van Roeselare in een dreef met bomen een combi met zwaailichten. Het is donker, maar als ik dichterbij kom merk ik duidelijk dat er een agent een jonge kerel met fors geweld tegen een auto smijt (da's het juiste woord), terwijl een tweede ernaast staat.
De ene agent, type buitensmijter dancing, snauwt de jongeman, die blijkbaar van het noordafrikaanse type is, toe:
"Waarom ik dat doe"? (gaat volgens mij over het feit dat hij zo hard tegen die auto werd geduwd).
"Omdat ik van de politie ben, en omdat ik dat mag."
"En als ik je iets zeg, dan heb je naar mij te luisteren, daarom!"
Terwijl hij hem in de combi duwt, moet ik me écht bedwingen om niet tussenbeide te komen en de agent er op te wijzen dat hij dat juist niet mag omdat ie van de politie is, maar ik zwijg. Ik merk ook duidelijk dat de tweede agent, een tengere, schuchtere jongeman, mogelijk een stagiair, zich niet comfortabel voelt bij de situatie. Hij kijkt me verveeld aan, bij sommige mensen zie je het gewoon aan hun houding dat ze zich niet op hun gemak voelen, en zeker bij het soort in uniform dat er juist heel mannelijk zou moeten uitzien.
De combi vertrekt, en de vriend van de jongeman, een autochtoon, rijdt braafjes met zijn BMW achter. Hij stond schuin opzij geparkeerd naast de stoep.
Dan pas daagt het bij me op dat de persoon in de combi waarschijnlijk gewoon zijn behoefte moest doen, en daarbij één van de bomen als doelwit had gekozen.
Waarschijnlijk passeerde net dan de combi, en begon de miserie.
Die nacht werd Roeselare gered van een wildplasser die zich luidop durfde af te vragen waarom hij zo brutaal werd bejegend.
"Daarom" dus.

Twee simpele voorbeelden die volgens mij bewijzen dat er een structureel probleem aanwezig is bij een groot deel van onze politiemensen die, eens ze zonder enige vorm van controle van bovenaf, op straat rondlopen, zich gedragen alsof ze zelf boven elke wet staan.

Racisme kan één van de vele gevolgen zijn van die houding, maar is zeker niet het hoofddoel.

Het hoofddoel is tonen dat ze "de man" zijn.
Het bewijs dat er goede agenten zijn, maar ook simplistische zielen die niet slaagden in iets in het leven en dus uit fustratie flik werden (ik België kan je namelij veel te makkelijk agent worden).
Oud 27 juni 2012, 00:40   #79
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar zo zou je toch immigranten kunnen afschrikken, of nakomelingen van immigranten op de vlucht kunnen doen slaan?
Een beetje op uw kop gevallen zeker ? Er is meer en veel meer nodig om immigranten af te schrikken, niemand slaat hier op de vlucht. Ik bedoel dus dat geweld in het geheel geen enkele immigrant zal afschrikken. En als die migranten moslims zijn geloof ik dat ze nog eerder naar hier komen. Ze zijn van nature vechtlustig (onlangs nog bewezen in Molenbeek dat ze aangezogen worden door geweld).
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2012, 14:36   #80
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Een beetje op uw kop gevallen zeker ? Er is meer en veel meer nodig om immigranten af te schrikken, niemand slaat hier op de vlucht. Ik bedoel dus dat geweld in het geheel geen enkele immigrant zal afschrikken. En als die migranten moslims zijn geloof ik dat ze nog eerder naar hier komen. Ze zijn van nature vechtlustig (onlangs nog bewezen in Molenbeek dat ze aangezogen worden door geweld).
Hoe krijg je ze dan wel weg als met geweld niet lukt?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be