![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar geen panique, uwe blauwe bevlogene zal ongetwijfeld rustig kunnen rentenieren in zijn Toscaanse villa in migrantenvrij gebied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Marokkaanse poetsvrouw van mijn tante wist te vertellen (dat hoorde ze van haar zoon die op school gaat) dat de Marokkanen Nederland bevrijd hebben van de Duitsers waarna ze het land zijn gaan opbouwen. En nu worden ze met de nek aangekeken. Zo ondankbaar die ongelovigen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() ![]() AAARGHHH!!! DE INVASIE IS BEGONNEN!! WE WORDEN OVERROMPELD DOOR MOSLIMS EN ALLOCHTONEN!! DEZE FOTO IS ER EEN BEWIJS VAN!! HET IS TE LAAT VOOR GENT, ZE ZIJN AL VEROVERD DOOR DE MOSLIMS!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder denk ik dan dat hier de zaken nog niet erg genoeg zijn want de frank blijkt nog niet helemaal gevallen te zijn. Het is hier ook moeilijk want niet teveel mensen kunnen zelfstandig denken. Teveel mensen bezwijken nog steeds onder die dikke mantel der liefde die door media en politieke partijen wordt uitgespreid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je ook maar iets van demografie weet, dan weet je ook dat dat een tikkende tijdbom is. Tel daarbij op de agressieve tribale culturen die zij met zich meebrengen en bovenal de onmenselijke totalitaire islamitische ideologie, en zie daar; alle ingrediënten voor een catastrofaal recept zijn in de ketel gedaan. Laat dat een aantal jaar lekker koken en trekken en dan gaat het onvermijdelijke gebeuren, dan gaat het stuiven en hard ook.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Durf jij openlijk 'racist, rot op naar je eigen land' te roepen naar 'n groep mohamedanen/marokkanen? Nee, hier dus wèl! Ik denk dat je je vergist als je meent dat de zaken nog niet erg genoeg zijn in België en omstreken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Extreem gevaarlijk rechts teert op de goedgelovigheid van zwakzinnigen en boezemt die sukkelaars angst in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Echter, die trend wordt ook merkbaar in de rest van Europa, waar mensen zich beginnen af te vragen waar in feite de baten zijn in die ongewenste immigratiegolven. Over de last en de kosten ervan weten we genoeg. Nu de crisis zich overal laat gelden, zullen deze beelden gemeengoed worden, totdat… |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Zeer laag bij de grondse opmerking en met een beledigende ondertoon nog op de koop toe, aan wie ze gericht is, en aan iemand die mogelijk een 5x hogere levenswijsheid in pacht heeft dan de jouwe.
Overigens zie je er wel een beetje uit als een verschrikt jong vogeltje, dat nu wild om zich heen slaat in deze pas ontdekte boze wereld. Ik zou toch wat minder wild om me heen slaan. Heb je die bek van mij in mijn avatar gezien ? ![]() Bang van wat kritiek op de multicul ? Daarom heb ik opgemerkt dat jou opmerkingen zich meestal tot enkele lijntjes beperken ? Moedig toch ! Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 19 juli 2012 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van kritiek merk ik uitermate niets, het rijkt niet verder dan steeds hetzelfde oeverloos gezeik dat geen indruk maakt. Ge kunt u beter nuttig maken, door de files te gaan oplossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Nog zone "multiculzeveraar" die multicul tot in de wortels steunt. Ik spuw op uw soort. Een schande voor het blanke Europees ras.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Snap je dus... |
||
![]() |