![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1181 |
Banneling
|
![]() [quote]Voor Saabs
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 december 2011 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1182 |
Banneling
|
![]() Nog vijf jaar sparen voor een electrische auto (tegen die tijd kan ik toch niet meer overal naartoe rennen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() openbaar vervoer rentabiliseren en vrijgekomen budgetten investeren in veiligere wegen, heb je minder agenten nodig en kun je met minder 'overhead' kostprijs de maatschappij managen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1186 |
Banneling
|
![]() De auto is een noodzakelijk kwaad dat je stelselmatig minder noodzakelijk en minder kwaad moet maken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel ja, ik wil wel van 160 naar 110 pk gaan.
![]() |
#1189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook goed als ik dat zowat even groot is als deze auto dan is dat goed genoeg.
![]() |
#1191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Openbaar vervoer. In Vlaanderen, waar jij niet verblijft, is de Lijn aan het knippen in het aanbod. Besparingen. Het openbaar vervoer is een dure dienstverlening, niet kostendekkend. Dan kan je moeilijk spreken van investeringen, in die context zelfs een loos begrip. Laatst gewijzigd door Rudy : 21 augustus 2012 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 augustus 2012 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Het marktaandeel van de elektrische auto blijft dan ook nagenoeg onbestaande. In het eerste semester van dit jaar werd slechts 0,15 procent van in totaal 285.116 verkochte auto’s aangedreven door een elektromotor." Nochtans blijkt uit een studie van het Vlaamse Departement Leefmilieu, Natuur en Energie dat de elektrische auto in de toekomst een belangrijk deel van het wagenpark zal uitmaken. Tegen 2050 zou ruim een kwart van de Belgen zich elektrisch voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel je moet zo een beetje redeneren als smart. Hun redenering was en is: 50% van de mobiliteit van de mensen gebeurt alleen... Dus denken wij als we een auto maken waar 2 mensen kunnen inzitten dat dit voldoende is... Idemdito: 80% van de verplaatsingen gaat over geen 10km, of zeg maar woonwerk verkeer. Dus Een elektrische wagen kan in 80% van de gevallen de mobiliteit oplossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste elektrische auto's zijn daarentegen dagelijks bruikbaar voor het wonen-school-werk-boodschappenverkeer. En je hoeft er geeneens een compacte auto voor te kopen, zie maar naar de Renault Fluence ZE of de Kangoo ZE. Die auto's kosten bovendien niet veel duurder dan de conventionele versies. Je huurt de accu's voor een redelijk bedrag per maand en als ze leeg zijn, kan je ze in minder dan vijf minuten laten vervangen bij de Renaultverdeler. Spaart urenlange oplaadtijd.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of je kan er eentje nemen met 70 km. rijbereik en een range extender voor de langere ritten. Eentje zoals deze:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |