![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() OK Als het enkel over babyboomers met een lening gaat, dan klopt het. Bovendien steeg de waarde van hun huizen dan ook nog eens. Stel je het omgekeerde effect voor: daling waarde van huizen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De reële waarde van hun afbetaling zou nog altyd dalen en dankzij de index maakt dit dus een kleinerdeel uit van hun budget. Waardoor ze meer ruimte hebben voor luxe. Dat was het punt.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Pa, kunt ge me het voorschot voor mijn nieuwe (BMW, Audi, Mercedes, kies maar) niet voorschieten, de rest leen ik wel. Is een Peugeot 207 niet goed genoeg. Pa, wie rijd nu nog met een Peugeot, ge zijt wel gek. Ik betaal het u wel (n)ooit terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Gij stuurt uw (klein)kinderen toch niet naar den Aldi ?
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben 24. Mijn (klein)kinderen zijn onbestaande
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En China is niet commy misschien ? Laatst gewijzigd door Stingray : 30 juli 2012 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ? Ik en mijn vriendin werken zelf hard genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
De wederopbouw schept wel weer werkgelegenheid en de werkloosheid daalt ook, omdat die het eerste sneuvelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Is een algemene goede raad.
Twijfel er echt niet aan dat jullie keihard werken, dat is dan nog een voordeel als opa en oma dat weten. Helpt misschien als dat met 2 werken abrupt onderbroken word door een of andere oorzaak. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() De loop der dingen kan je ook zelf voorspellen als je naar het verleden kijkt.
Binnenkort zijn alle Europese lidstaten, die niet door een Goldman Sachs technocraat bestuurd worden, "evil states". En o wee de mensen die durven klagen, dat zijn de nieuwe terroristen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat was met 10 % rente ja. Maar wtf, das nog steeds niks. Ge leende een miljoen frang en ge had een huis. Nu zijt ge het achtvoudige, minimaal, aan het betalen voor een huisJE. En het salaris is nauwelijks maar 2 gegaan. Laatst gewijzigd door Tavek : 30 juli 2012 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |