![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zelfs met het grootste leger erbij... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En Griekenland en een beetje later Spanje en nog een beetje later Italië en Amerika hebben ze nu samen met de Arabieren al half in handen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Had ik beter opgelet , dan had ik geweten dat ik midden de jaren 80 al lang meer dan drie kinderen had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() zie je wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 23 december 2015 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Als de mensen al zelf gaan vragen om 's nachts te werken voor de nachtpremie is het al ver gekomen. Nachtwerk is afzien. (volgens de werkgevers vragen mensen nachtwerk omdat het goed is voor de sector en de tewerkstelling lol)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Waarom zouden mensen geen nachtwerk doen voor de premie? Als ik zie op welke nachtelijke uren jongeren voor hun plezier rondcrossen zal nachtelijke activiteit toch wel niet zo 'erg afzien' zijn. Geef mensen vrijheid om hun leven te kiezen. Laat toe dat mensen die weinig hinder ondervinden van nachtarbeid iets extra verdienen. Laat toe dat mensen zelf beslissen of die extra premie voor hen opweegt tegen de eventuele nadelen van nachtarbeid. Laat toe dat mensen zelf nachtwerk verkiezen boven werkloosheid. Of hebt ge liever dat de Nederlanders met alle nachtelijke werkgelegenheid gaan lopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Luxe: auto, computer, kleuren-TV, mobiele telefoon, vaatwasmachine, bereide maaltijden, uit eten, meer dan één verwarmde kamer, etc...
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En als je geluk had stond er een juke box waar je kon kiezen tussen The Pebbles op D5 en Rita Deneve op F6 ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 december 2015 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Doe gewoon alles zelf en je leeft met de helft van je loon als God in Groot-Bijgaarden. Vooral je eigen huis zelf bouwen. Daar spaar je 5 jaar werken en de helft van de intresten mee uit. En zeg niet, dat kan ik niet, er staan huizen van 200 jaar oud, gebouwd door zogenoemde ongeschoolden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me dat begin jaren 60 de notaris in onze buurt naar de Canarische eilanden zou gaan (waarschijnlijk naar het allereerste hotel dat daar toen werd gebouwd ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 december 2015 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
kookvuur soms een frigo, meer niet en op reis gaan.....met de fiets naar zee of met vakantie bij familie, meer niet. Wie in de straat een telefoon had, moest veelal de buren verwittigen , want die werd door heel de straat gebruikt, een wasma chine moest gevuld worden handmatig met warm water......... Nochtans, wij woonden in de stad en in een nieuwbouwhuis, dus geen armelui... Tijdens mijn generatie is er enorm veel veranderd qua techniek en mogelijkheden, maar de meeste mensen kochten niet op krediet, eerst sparen en dan kopen! Ook dat is veranderd, nu wil men alles direct en liefst steeds de laatste snufjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
kookvuur soms een frigo, meer niet en op reis gaan.....met de fiets naar zee of met vakantie bij familie, meer niet. Wie in de straat een telefoon had, moest veelal de buren verwittigen , want die werd door heel de straat gebruikt, een wasma chine moest gevuld worden handmatig met warm water......... Nochtans, wij woonden in de stad en in een nieuwbouwhuis, dus geen armelui... Tijdens mijn generatie is er enorm veel veranderd qua techniek en mogelijkheden, maar de meeste mensen kochten niet op krediet, eerst sparen en dan kopen! Ook dat is veranderd, nu wil men alles direct en liefst steeds de laatste snufjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De jaren 50 en 60 waren echte goede jaren. |
|
![]() |
![]() |