![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, dat lijkt me logischer...
![]() |
#503 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
|
![]() Citaat:
![]() (Maar dat er toch nog zoveel zijn die inderdaad die uitdrukking zo schrijven heeft me toch verbaasd.) Op den topic blijvende : lang geleden, toen ik nog naar school ging, hadden we in het handboek Nederlands o.a. een stukje over 'hoe een sollicitatiebrief schrijven'. Iemand enig idee wat daar met vette letters in stond ???? ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 18 augustus 2012 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, voor iemand met een IT-brein is het misschien even gemakkelijk om die aaneengeplakte cijfers te lezen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een CV maak je niet op vijf minuten. Bovendien is het altijd nuttig je CV eerst door een paar andere mensen te laten lezen.
Ik heb onlangs mijn CV opgefrist en laten nakijken door vier andere mensen: eentje op taalfouten, eentje op inhoud, eentje op uitstraling ervan en eentje op aantrekkelijkheid ervan. Twee van de vier zijn managers met minstens tien jaar ervaring in sollicitaties en CV's. Kwestie van een CV te hebben die minstens de eerste filters passeert.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overdreven titel heeft zijn werk gedaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
|
![]() Nee, d�*t stond in gewoon letterformaat...;
![]()
![]() |
#515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, referentiepersonen in het kader van je professionele loopbaan? Dan heb ik een serieus probleem. Als dat gewoon eender wie mag zijn uit je kennissenkring, ja, dan heb ik er geen gebrek aan.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Banneling
|
![]() Ik neem aan dat ze dat vragen om je status en/of je carrière te checken. Daarom gaf ik altijd mijn bankdirecteurs op. Die weten alles, maar de zwakke punten houden die wel achterwege of ik zeg mijn rekening op.
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 augustus 2012 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem een senario . Een vrij populair politicus ( van een partij die U helemaal niet ligt )had voor zijn politieke loopbaan een zeer belangrijke functie in een bedrijf of instelling . O Toen hij zijn Cv met betrekking tot die solicitatie heeft binnen gedaan blijkt , dat hij die toen zelf niet geschreven heeft of waarbij een persoon die hem toen geholpen of verbetert heeft , vandaag uitlekt in de pers dat politicus X zijn Cv niet zelf had opgesteld en of dat hij verbeterd was door een extern persoon . Ik wil de reactie's hier eens lezen op dit forum , maar ik ben er vrijwel zeker van dat u een heel andere reactie zal aansnijden dan vandaag . Daar gaat dan Uw objectiviteit mijnheer . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou mij volledig koud laten indien ik teweten kom dat hij zijn CV niet zelf opgesteld heeft. Het gaat er hem over dat je eerste indruk van je CV komt, blijkt die al niet te best te zijn zal je nooit de kans krijgen je te bewijzen tijdens een gesprek en/of test. Voor de laatste maal, je werft geen mensen aan op basis van een CV maar op basis van wat er nadien volgt. Het CV zorgt er voor of je die kans krijgt je te bewijzen. |
|
![]() |
![]() |