![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De oorspronkelijke boodschap van 'Vrede, Vrijheid en Verdraagzaamheid'! Een beetje anders dan 'Nooit meer oorlog, Zelfbestuur en Godsvrede', maar bon, wat historisch revisionisme voor de goede zaak. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op een manifestatie waar voor verdraagzaamheid gepleit wordt heeft het Brussels Gewest wat mij betreft alvast niets te zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, de Christelijke waarden zullen wel reeds van jou vervreemd zijn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn de Christelijke waarden en waarom zijn ze belangrijk?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga hier niet meneer pastoor uithangen of je trachten de Christelijke waarden op te leggen. Het is ook niet aan mij om deze te verduidelijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als begrafenis van de IJzerbedevaart kan het wel tellen natuurlijk. Gelukkig is er nog de IJzerwake om het Vlaamse vuur brandend te houden.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) U bent wel degene die hier met 'de Christelijke waarden' kwam leuren. Als u niet wilt verduidelijken wat die 'Christelijke waarden' zijn, kan ik alleen maar besluiten dat u ofwel deze draad om zeep komt helpen, ofwel om uw portie aandacht komt bédelen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Nu vraag ik me toch af vanwaar dat Waals lijk ineens vandaan komt. Jarenlang staan we hier te ouwehoeren over de eenzijdige inzet van de Vlaamse soldaten, zowel tijdens de 1ste als de 2e WO (zonder over Groeninge te spreken). Zelfs zelfverklaarde historici repten met geen woord over dat 3e lijk. Moeten we ook aannemen dat die Waal gevallen is omdat hij de vlaamse bevelen niet verstond ? In ieder geval is het jarenlang negeren van soldaten die hun leven lieten voor de glorie van Vlaanderen een mooi staaltje van hypocrisie is.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha ja, "de christelijke waarden". In de gemiddelde discussie is dat een volstrekt lege en nietszeggende term van het niveau "gij racist" of "ik ben democraat".
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is 'we'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Jij, ik en al diegenen die dat Ijzergedoe met hand en tand verdedigden.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja de grove leugen van de Vlaamse beweging over de geschiedenis van de gebroeders Van Raemdonck. Decennia-lang werden de Vlamingen voorgelogen met het verhaal dat de gebroeders Van Raemdonck in mekaars armen waren gestorven. Niets van! Het was een Waalse korporaal,Amé Fiévez, die zijn eigen leven opofferde om sergeant Van Raemdonk te redden. Deze laatste was gekwetst geraakt buiten de loopgraven. De Waalse korporaal sloop er naartoe om één van de gebroeders Van Raemdonck terug naar de loopgraven te slepen. Fiévez vond sergeant Van Raemdonck maar schoot er het leven bij in. Later vond men korporaal Amé Fiévez in de armen van sergeant Van Raemdonck, beiden gesneuveld, terwijl de andere Van Raemdonck, ook gesneuveld, wat verder lag. Maar dat mocht de Vlaams (nationalistische) goegemeente niet te weten komen. Stel u voor: een Vlaming gestorven in de armen van een Waal die hem kwam redden! En daarom fantaseerde men het verhaaltje dat de gebroeders Van Raemdonck in merkaars armen gestorven waren. Historisch een grove leugen en doelbewuste vervalsing van de geschiedenis om de Vlaams-nationalistische zaak te dienen... Laatst gewijzigd door system : 25 augustus 2012 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, een lelijk voorbeeld van leugens en propaganda in dienst van nationalisme. Zo worden ook de gebroeders Van Raemdonck vuil gemaakt, gebruikt om de Waal kapot te maken, hen die met een Waal zijn gesneuveld.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ga ik niet ontkennen maar AVV-VVK is wel meer gerelateerd aan de Christelijke waarden dan de gemiddelde discussie.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ga eens te raden bij je lokale meneer pastoor of een parochiemedewerker.
|
![]() |
![]() |