![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vindt niet zomaar plaats. Citaat:
En tot hogere ethiek. Lees hiervoor met name mijn atoomtheorie, want de bestaande godsdiensten zijn verouderd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is niet alleen maar de schuld van de kerk. Citaat:
Maar wat doen ze: ze nemen me in de maling. Dus als mijn atoomtheorie later toch weer bij de hogere klasse terecht komt is het hun eigen schuld. Dan moeten ze niet klagen: eigen schuld, dikke bult. Citaat:
Ook in het volk is veel kwaad. Het volk krijgt die heersers die het zelf verdient. Citaat:
En het volk van nu heeft veel meer macht dan vroeger en zijn niet beter geworden, maar verpesten de boel evenzeer. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We leven nu in het heden en in de tijd van mijn atoomtheorie. Wat doet het volk nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Vreemdeling
|
![]() test
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Vreemdeling
|
![]() Dag allemaal,
Ik zal jullie zeggen wie is God. God is de vader van Jesus. Jesus is een man die gekomen op aarde is, om te tonen dat, al de mensen kunnen zich beschouwen als zoon of dochter van God. Jesus heeft de idee van God gedemocratiseerd. Al de christelijken zijn de zonen van God. De ganse geschiedenis van Europa en de westelijke landen zijn op deze idee gebouwd. Deze idee maakt alles. Voor de muslims, is de idee van godszonen een godslastering. Islam wil zeggen "onderworpen ". Voor hen kan God geen zoon hebben. Daarentegen, is elke muslim een slaaf van allah. Gehoorzamen en mond toe. De ganse geschiedenis van de oostelijke landen is op deze idee gebouwd. Maar er is nu een grote probleem. Onze "elite", al deze idiote politieke partijen hebben in Europa tientallen miljoenen allahslaven ingevoerd. Voor de slaven, zijn al de zonen van God een godslastering. De zonen en de slaven kunnen niet samen leven. Een dag in de toekomst, zullen de slaven de plicht hebben al de zonen te doden. Voor hen is het onaanvaardbaar met deze godslastering te leven. Deze concept is de afkomst van al het islamisch geweld in de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kwalijke zaak is dat. Beleid GOD in vrijheid als de heilige geest als de eenheid van GOD en Mens beiden, zodat ook de mensen als kinderen van GOD zelf goden zijn. Dat is de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 26 augustus 2012 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 26 augustus 2012 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele wetenschappers zijn ook gelovig. Ik noem bijvoorbeeld Einstein die in GOD geloofde. Ik noem ook Darwin. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen Darwin zijn beroemde reis maakte op het schip de Beagle stond hij bij de bemanning bekend om zijn orthodoxe geloof. Later in zijn leven was de dood van zijn dochter Annie voor hem een grote schok. Hoewel Darwin in veel opzichten loyaal was aan zijn familie, omgeving en de traditie, ging hij niet meer naar de kerk. http://www.youtube.com/watch?v=UzUva5MVIn4 En wat die wetenschappers betreft; In Amerika is daar een onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat slechts 1 op de 10 wetenschappers gelovig was terwijl de volledige bevolking 9 op de 10 gelovige telt. Toch wel een opmerkelijk verschil denk ik. Ook hier werd er al onderzoek gedaan op dat niveau met overeenstemmende resultaten. En ja, ik verwijs dikwijls naar het verleden, maar het verleden maakt nu eenmaal deel uit ven het heden en van de toekomst. Het ene is niet los te koppelen van het andere. Laatst gewijzigd door Garry : 27 augustus 2012 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel beter is het open te staan voor de toekomst en dat het geloof in GOD de hoogste waarde is van de mens en zijn cultuur. De moderne mens is veel te aards geworden en zakt daarin steeds dieper weg. Daaraan gaat de wereld ten onder. Wetenschap zonder religie is lam; religie zonder wetenschap is blind - (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door harriechristus : 27 augustus 2012 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 27 augustus 2012 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al die zever die ge soms hoort van mensen die in de zelfde situatie als ik gezeten hebben, van dat ze een licht zagen of een engel, of weet ik wat ook, dat is allemaal verzonnen truut. Ik heb juist niets gezien, zelfs nog geen konijn. Dood is dood, en dat is maar goed ook, anders zou de hemel barsten van al de slechterikken, de gangsters, hoerenlopers, alcoholisten en zo verder. Niet meer geluk op de wereld als voor al dat gespuis. Een arme brave ziel zal daar zeker niet binnen geraken, of het zou moeten zijn voor de rijstpap te maken voor die andere en de afwas te doen van de gouden lepeltjes( als ze al niet eerder gepikt zullen zijn door al dat crapuul) of de vuilmeid te spelen bij Godfather en zijne nest engelen, Maar gelooft gij maar rustig verder in al die onzin, blik op oneindig en verstand op nul en leven in een ballon vol hoop dat het leven verder gaat na de dood. Hoop doet leven, nietwaar? Hebt ge uw verzekeringspolis aan de kerk al betaald ? Anders is uw ticket voor de hemelpoort niet gedekt hoor. Maakt u geen zorg, betaald of niet, ze zal toch niet open gaan. Na uw dood is er R.I.P, rust in 't putteke! Laatst gewijzigd door Garry : 28 augustus 2012 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de microwezentjes bestaan, dat is een ding dat zeker is..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op onze huid, onder een elektronenmicroscoop, zie je ook allerhande wezentjes, gruwelijke monsters, die tussen de bomen (haartjes) zitten. Voor hen, die de grootheid niet kunnen vatten, zijn wij ook een planeet. Als hun planeet vergaat vergaan ze mee, die op dat moment nog in leven waren. Wie is dan hun God?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nog veel meer voor de 10^44 microwezentjes in ons lichaam voor wie ons sterven veel en veel erger is, want hun hele cultuur valt dan uit elkaar. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() de enige die zn eigen geheugen kan wissen
|
![]() |
![]() |
![]() |