![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() What else is new? De flikken zijn in ons land zo goed als onschendbaar. Het is een schande.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan je verzekeren dat je nu gewoon onzin aan het uitkramen bent.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 september 2012 om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Geen druppel is misschien kort door de bocht, maar zatlap zijn is onzin.
En als je aanspreek/ verantwoordelijke bent voor een fuif van 2000 man, dan drink je geen druppel, dan hoop je dat je de fuif zo snel mogelijk en zonder al te veel kleerscheuren doorkomt. Ik weet dit maar al te goed! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Trouwens de flikken weigeren enige commentaar op de aanteigingen van die voorzitter.
Lijkt me wel stront aan de stok te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt overduidelijk geen enkel besef over hoe het er aan toe gaat in sommige jeugdcafés. Dat is natuurlijk niet erg, maar kom dan niet hoog van de toren blazen als zou jij het klappen van de jeugdhuis zweep kennen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |