![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lukt het dan gaat ge hier de champagnekurken nogal zien vliegen zeg...lukt het niet dan staat de enige beginselvaste vlaams nationalistische partij klaar om jullie op te vangen, te troosten en een politiek onderkomen aan te bieden....het ga je goed bro...
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat er nog een deel binnen.
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhoog de kinderbijslag.
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onbeperkte gezinshereniging.
![]() |
#185 |
|
![]() Faoud Belkacem als premier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() HLN heeft het artikel naar een of andere onvindbare uithoek van z'n site verplaatst en meer dan de helft van de lezersreacties gecensureerd.
De regimepers heeft weer boze telefoons van de Wetstraat gekregen blijkbaar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
Zogenaamd religieuzen die zich zo agressief en extreem profileren als Moslims, die uniek zijn in de wereld qua heu ... aanpak, hebben echt niets meer vandoen met het aanbidden van één of ander vermeend figuur. Dit is zeer duidelijk profileringsdrang, poging tot dominantie, machtsvertoon, spierballengerol, aanstellerij, zich willen kenbaar maken en uiten (blijkbaar de enige manier waarop ze dit kunnen wegens gebrekkig talent op andere vlakken??), ... Ze zijn maar wat fier om te laten zien dat ze overal ter wereld zitten, stoer dingen durven die anderen nooit zouden bedenken, al ware het een stelletje slecht opgevoede 15-jarigen die het nog cool vinden om te rebelleren tegen de papie. De wereld pogen schrik aan te jagen, de wereld in hun gareel willen houden, in een keurslijf willen dwingen, wat enkel uitkomt naar hun, geen rekening houdt met anderen of diens mening ... Islam is geen vrede, Islam is een ziekelijke veroveringsdrang, kolonisatie, een poging tot wereldverovering met een religieus sausje dat zeer goed van pas komt omdat dit de énige manier is die is ingebeiteld in de mensenrechten, waarop ze hun nonsens-streken verkocht krijgen. Hun kleurtje, en het feit dat ze hun politieke strategie religie kunnen noemen, zijn hun sterkste wapens!
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
We zijn allemaal als de dood voor ... sterven. Iets waar zij totaal geen bang voor hebben en zij een spelletje van maken, overal. Gisteren nog is mijn zus samen met haar vriend bijna de dood ingejaagd door een Moslim-verrijker. Ze reden 's avonds met de wagen naar huis, na de film. Voor hun reed een auto zo traag en ging constant onverwacht op zijn remmen staan, dat voorbijsteken de enige optie was, al was dit gevaarlijk. Van zodra ze langs hem reden begon de kerel - die ze verschrikt aankeken door zijn reactie, en zo zagen ze dat hij Noord-Afrikaans was - op te trekken en hun snelheid te evenaren! Hij liet hun niet door en volgde hun snelheid constant zodat zij gedwongen waren links te rijden op een tweerichtingsweg, spookrijden dus! Ze hebben manoevres moeten maken en schijnbewegingen moeten doen om nog een plaats te krijgen terug rechts, die hun niet de dood in zou jagen!! !Ik bedoel ... ![]() ![]() Moet er dan nog zand zijn??? En laten we eerlijk zijn, proportioneel veel meer dan conform hun aantal zou mogen kunnen bij gelijke incidentie van de verschillende bevolkingsgroepen, maken we allen deze toestanden mee met deze mensen op de wegen, op het openbaar vervoer, in de winkels, te voet in de straten, ... En zijn we allemaal bang dat er morgen ons eentje omlegt, terwijl wij gewerkt hebben voor het wapen waarmee hij ons of onze geliefden neerknalt bv. ![]() Het grote probleem is natuurlijk dat het heel moeilijk is om te vechten tegen een vijand die al tussen je leeft .. en die je niet mag bestrijden omdat je dan van racisme of discriminatie beschuldigd wordt. (Terwijl het voor zich spreekt dat bv selecteren op huidskleur in dit geval bv iedereen buitenzetten van Noord-Afrikaanse origine, allicht leidt tot een zeer significante afname van Moslims, daar deze mensen heel vaak "Moslim" zijn. (Net zoals je waarschijnlijk niet veel Christenen meer overhoudt als je morgen alle blanken buitensmijt en geen Hindi's (?) meer als je alle tulbanden buitengooit ... Maar dat mag om vanzelfsprekende redenen niet. De vraag is: hoe pakken we het dan aan en hoe bestraffen we deze mensen en laten we ze merken dat het niet de bedoeling is zich op deze manier te gedragen in het westen?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 september 2012 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Dat de +50'ers er niet bij waren, kan ik ook enkel maar hopen. Idem met alle moeders die voor hun kroostrijke gezinnen moesten zorgen. Vrouwen mogen overigens sowieso niet meedoen, want die moeten achter de haard. Dan heb je er al de helft minder die kunnen komen opdagen. Dan heb je nog het taalprobleem: er is niet één Arabisch, en dan heb ik het niet over het onderscheid modern en klassiek maar de tientallen dialecten die men in ieder land spreekt. Hoe deze mensen allemaal te bereiken in de juiste taal in een mum van tijd? Het moge duidelijk zijn, het aantal Moslims dat is komen rellen is volgens mij zeer significant gegeven de aanwezigheid van de gemeenschap in dit land.
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Ebru Umar, een Nederlandse columniste van Turkse afkomst, heeft een vraagje of wat voor élke moslim:
Moslimmoe "Leg me uit moslims, waarom er geen film over het leven van Mohammed gemaakt zou mogen worden? Leg me uit moslims, waarom Colin Farrell, Jeremy Renner of Matt Damon niet zouden mogen vechten om de hoofdrol? Leg me uit moslims, waarom niemand een F*&^^%CKING mening mag hebben over jullie, jullie geloof, jullie gedrag? Leg me uit moslims, waarom Mo zich niet mag vergrijpen aan sex drugs en old school rock en roll: plunderen moorden verkrachten? Leg me uit moslims, waarom jullie zo gewelddadig zijn? Leg me uit moslims, waarom jullie toch nooit twijfelen aan je gedrag, jezelf en je geconditioneerde levenswijze? Leg me uit moslimmannetjes (o en vooruit, vrouwtjes), waarom jullie toch zo’n godvergeten kort lontje hebben? Ik ben ontzettend moslimmoe, maar heus. Doe een poging. Zoek ik ondertussen uit waar ik deze Jesus Action Figure kan krijgen. Misschien hebben ze ook wel een Mighty Mo Fighter." http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...emmo.html#more Is er een moslim in de zaal ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kwa arrestaties wel, niet dan
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vader heeft 20 jaar een winkel gehad op den drink in Borgerhout.Hij is 7 keer overvallen,er is drie keren een ramkraak geweest,alles wat niet vastgevezen zat werd gestolen.Hij is nu een vermoeide oude man.Kzal je niet vertellen over mn tante in Anderlecht,of over mn dochter op het openbaar vervoer. Kwil wel positief blijven en met moslims samenleven maar kvrees dat het onmogelijk is.Als er geen verbetering komt lopen we recht in de 3de wereldoorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar men moet geen angst hebben, hij is op komst en neemt een steeds grotere uitbreiding en steeds extremere vormen aan. En het zal een bloedige oorlog zijn. Eén waarbij bepaalde partijen niet verlegen zijn, om kindsoldaten te gebruiken. En ik bedoel kindsoldaten, kinderen van nog geen 10 jaar en jonger die worden aangezet om zichzelf op te blazen om de wereld te kunnen veroveren. Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Sydney.dhtml |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jup, op voorwaarde dat die multicullertjes er wel de huizen uitzoeken van VLD, SP.A groen en CD&V stemmers aangezien zij voor deze toestanden kiezen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Staatssecretaris
|
![]() Spijtig dat de twee V-partijen nog steeds in de verdeel en heers-techniek van belgique trappen, de een gedwongen de andere voor het smeer
![]() |