![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld, parsprototem: - als jij naar het toilet gaat, weet je welke toverspreuk je moet prevelen bij het betreden van het vertrek? - weet je met hoeveel stenen je je billen moet afvegen als er geen water voorhanden is? - weet je of je altijd in de richting van Mekka moet kakken ofdat ook andere richtingen zijn toegestaan, en ongeacht de aggregatietoestand van je ontlasting? - weet je met welke hand je je billen moet afvegen? - ken je de toverspreuk waarmee je het toilet mag verlaten? - mag je op de grond spuwen, op het toilet roken, een kruisteken maken enz? Bekeer je tot de islam, en je krijgt een antwoord op al deze belangrijke levensvragen. Natuurlijk zul je veel gelukkiger zijn in de wetenschap dat Allah het allemaal zo goed geregeld heeft, en dat je billen geheel naar goddelijk inzicht zijn afgeveegd.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 22 september 2012 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() 'Waarom vergelijk je het Katholicisme met de Islam.????' (quote van Moor)
![]() Alleen blinde Freddy zou de twee niet vergelijken. PS: de eerste foto is een schilderij uit 1729 Laatst gewijzigd door Maori : 22 september 2012 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie wil er nu Jesus Dominguez-Santiago-Guzman-Salazar-Ruiz-Ortega-Diaz-Gonzales heten?
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je zegt dat wij uit de buurt van jullie meisjes moeten blijven, sorry dat ik het moet zeggen, maar ikzelf werd 3 maanden land gestalkt door een bloedmooie Belgische chick dat ik had leren kennen in een discotheek, evenals m'n vrienden, Laatst gewijzigd door Moor : 22 september 2012 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar er zijn ook verschillen, de tirannie die de kerk aan de dag heeft gelegd in Europa tart alle verbeelding en was gewoon heel erg, het Katholicisme heeft ook de drievuldigheid, We kunnen in geen geval het Katholicisme vergelijken met de Islam, uw foto's zijn een veel te simplistische verklaring, bovendien ben ik niet de Islam aan het opdringen aan niemand, ik praat gewoon over mijn geloof, ik dwing niemand tot iets, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat hebben Vlamingen toch met kakken en stront??? ![]() Waarom spreek je over bekeren tot de Islam? Heb ik jou dan gevraagd om je te bekeren tot de Islam? Neen toch? Je bent verplicht tot niets, ik praat gewoon over mijn godsdienst, en derbij nog ook al praat ik over andere onderwerpen, dan nog wordt ik terug in dat hokje gedreven van "Moslim met bekeringsdrang" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Recht op kennis zei je? http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-19665615 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hou niet van inertie op geen enkel vlak. En zeker niet als het gebaseerd is op een schroothoop ouwe dingen waar nooit eens een frisse wind door heeft gewaaid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Moor,
Noem jij een forumlid een 'piece of shit'? Heb ik dat goed gelezen? Laatst gewijzigd door Maori : 22 september 2012 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() De topic gaat daar niet over, niemand heeft jou gedwongen je te bekeren, ik stelde gewoon een simpele vraag, wat bedoel je met "wij" ben jij dan een vertegenwoordiger van al de Westerlingen en al de Belgen, neen toch, niemand spreekt hier over katholieke juk of wat dan ook, de Islam is niet zoals het Katholicisme, (Moor)
Wat zij verwoordt, gaat op voor het gros van de westerlingen: wij wensen niet terug te keren in de tijd. Been there, done that, sent the postcard. In geval van twijfel: de islam is nog een pak erger dan het katholicisme en ja, wij westerlingen zijn blij van dat achterlijke gedoe verlost te zijn dus voor ons geen 'Achterlijk Gedoe, deel II' maar toch bedankt om er aan te denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() [quote=Moor;6337406]Ja da geef ik eerlijk toe er is prostitutie in Marokko, maar het is geen "gelegaliseerde en wettelijke prostitutie" zoals in Europa of het Westen, in Marokko is het allemaal stiekem en underground, in Euopa wordt het algemeen aanvaard, erger nog, de staat int belastingen daarop
Je zegt dat wij uit de buurt van jullie meisjes moeten blijven, sorry dat ik het moet zeggen, maar ikzelf werd 3 maanden land gestalkt door een bloedmooie Belgische chick dat ik had leren kennen in een discotheek, evenals m'n vrienden,[/QUOTE] Een meid die nadien wel haar conclusies zal trekken. Alles op tijd in een mensenleven. Dat is in elk geval constructiever dan een moslimmeid die op haar achttiende in een huwelijk vastzit en op haar 24ste met vier kinderen opgescheept zit (een oud leerlinge van me). |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Ja da's Iran hé heb daar dan respect voor, zoals zij het ook raar vinden hier zo vind jij het daar ook raar, dus heb respect, of ga je hem proberen te veranderen??? In Europa hebben de vrouwen het voor het zeggen zeg je ? waarom zijn de meeste managers en ceo's mannen dan? Waarom zijn de meeste rechters mannen? Waarom zijn de meeste presidenten mannen? Waarom zijn de meeste ministers mannen? Jij beweert dat de Islamitische wereld vrouwonvriendelijk is haha laat me niet lachen, ik ken zat Belgische mannen, colega's van me die rasechte, autochtoonse Vlaamse vrouwen verfoeien en vervloeken, omdat ze gescheiden zijn en omdat ze als een "hond" behandeld werden en als een sloef, dus alstublieft, u bent niet de vertegenwoordiger van de Belen of van de niet-Moslims, er zijn zeeeeeeeer veel Belgische mannen die liever een ouderwetse, keukenprinsesje willen (Moor)
Waarom zouden wij Iran niet bespreken als jullie de hele wereld in brand zetten voor een cartoon??? Zeg mij dat eens beste. In de westerse wereld zijn er nog veel dingen die moeten veranderen, heel veel dingen zelfs, waaronder de positie van de vrouw in de zakenwereld. Net daarom moeten we de vooruitgang omarmen en niet een geloof dat de klok 500j wil terugdraaien. Wees blij dat de meeste staatsmannen...mannen zijn want de wereld heeft geen nood aan een tweede Merkel. Anderszijds kan je je afvragen dat indien er meer vrouwen aan de macht moesten zijn, er mss wat minder oorlogen zouden zijn wegens geen nood aan het constante voeden van huizenhoge ego's. Maar al te veel beta mannetjes willen eigenlijk alfa mannetjes zijn maar hebben niet de juiste genen in huis dus proberen ze die status op te eisen....tot groot vermaak van vele vrouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Hahaha jij een wetsvoorstel, piece of shit? Ben jij een minister of wat? Och jongen, al jullie Vlaamse vrouwen zijn zo heet en vol hormonen dat eender welke man dat het probeert haar heeft, ik zou zeggen ga eens een vrijdag op stap en spreek een vrouw aan, het is gewoon frappant hoeveel Vlaamse vrouwen vrijgezel zijn en geen man hebben, (Moor)
Als een vrouw niet wil, zul je ze moeten verkrachten. Dus als je ze niet verkracht hebt en je hebt er sex mee gehad, dan had zij ook zin. Ja. Onvoorstelbaar hé, een vrouw die zin heeft in sex! Waar gaat de wereld naar toe??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Als zij dan volgens u niet valselijk bekeerd was, waarom heeft zij dan de Islam achtergelaten? Dus met andere woorden zij beoordeelt de Islam aan de hand van de Moslims in plaats van aan de hand van de Islam zelf???? Jaja leg het maar eens uit, zij is puur bekeerd voor die jongen in te palmen, vrouwen kennende zij doen alles om een Marokkaanse jongen te verklooten, en te verprutsen, (Moor)
Ze heeft de Islam achtergelaten omdat ze heeft leren denken voor zichzelf. En een marokkaanse jongen heeft geen belgische meisje nodig om zichzelf 'te verkloten (1 O) en te verprutsen'. Daar zijn ze zelf heel sterk in, meestal is dat al gelukt tegen dat ze 18 zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() Ik begrijp niet waarom velen zich laten meeslepen in wazige draadjes van een lelijke moslim (sorry voor de woordovertolligheid). Dan nog wel een die hier ons komt vertellen dat onze vrouwen onderdrukt worden.
Mein Land Laatst gewijzigd door F.B. : 22 september 2012 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Wij hebben zulke hopeloze gevallekes niet nodig, ik althans niet, een hopeloos gevalleke dat zelf in staat is om zich te bekeren zonder na te denken tot een godsdienst dat zeer veel discipline vraagt om een Marokkaanse marginale junky te bemachtigen zo'n gevallekes mogen zich bekeren tot Satanisme of zo, dus NOPE NO THANKS (Moor)
Vreemd wat voor jullie de definitief van een 'hopeloos geval' is. 'Nadenken' en 'godsdienst' in één zin? Kan je het nog gekker bedenken?? Een godsdienst die discipline vraagt...laat dat nu net iets zijn dat veel islamieten in mijn ogen net niét hebben. Eén keer per jaar een maand niet eten tijdens de dag kan niet omschreven worden als 'discipline'. Op school goed studeren, een deftig diploma halen of een beroep leren, dát is discipline. Wat jij bedoelt, wordt omschreven als 'slaafs volgen'. Zonder dank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President