![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() West-Vlaanderen is voor een Limburger het einde van de wereld niet. Zeker niet langs de autostrades. Intussen zijn er in Limburg 7500 vacatures die maar niet ingevuld geraken... Heel jammer voor de Ford-arbeiders en de arbeiders van de toeleveringsbedrijven, maar een tegenslag betekent niet dat men op z'n lauweren moet gaan rusten. De VDAB en RVA moeten er kort op zitten, zoals bij alle werklozen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Het is geen leuk vooruitzicht voor zij die zich gehecht hebben aan hun omgeving, maar verhuizen lijkt me voor veel mensen aangewezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stingray : 24 oktober 2012 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad , men moet dergelijk drama niet comunotair gaan spelen dat is totale waanzin . En zeker de limburgers niet . Na het sluiten van de mijnen hebben duizenden bruggepensioeneerden hun dik brugpensioen opgeraapt , ik ken er die maat 42 waren . en verder hebben ze nog 25 in t'zwart gewerkt . de jobneukers . T'ziet er nu weer niet goed uit voor den bouw , Duizenden limburgers zullen weer hun dikke afscheidspremie oprapen in vervroegd pensioen gaan of op den dop hun centjes oprapen en verder in t'zwart werken als ze goesting hebben en ze verdienen dubbel , zonder belasting te betalen , daar zijn de die hard werkende limburgers ook altijd al goed in geweest . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor gezinnen is het op sociaal vlak zwaarder dan voor vrijgezellen uiteraard. Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 oktober 2012 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verhuizen daarentegen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 oktober 2012 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Noem mij dan maar een dromer die vervreemd is van de realiteit, maar ik heb in het verleden verdomd zware toeren uitgehaald om op mijn werk te geraken. Iedereen werkt liever in eigen streek, maar dat is niet altijd mogelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() En jij bent dus een vrijgezel, dus moet jij hier jouw mening niet over komen uitspuien als zijnde de waarheid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ik doe de baan en dat is niet quasi onmogelijk, dat is gewoon onmogelijk voor 10 u en na 15 uur. Om nog niet te spreken van de kosten.
Laatst gewijzigd door Stingray : 24 oktober 2012 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de auto of openbaar vervoer is men zo'n ongeveer zo'n 13 uur van huis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de ex-werknemers van Opel zijn er na 2 jaar 60% terug aan de slag, wat bijzonder weinig is voor een industriegebied als Antwerpen Het is niet omdat er een vacature is dat men die wil invullen met een 50-jarig laaggeschoolde Verhuizen ? mijn huis is net afbetaald..ik ga me niet meer in de schulden steken om te kunnen werken.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 24 oktober 2012 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het even geverifieerd op routenet.be. Afstand Genk-Oostende is 208km, of 2 uur reistijd. U gaat mij niet vertellen dat als u 's morgens ca half vijf vertrekt, u niet om acht uur van Genk in Oostende staat he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En qua cijfertjes...10.000 keer een werkloosheidsvergoeding is ook een pak geld. Daarom zou het geen slecht idee zijn om toch iets te doen. Want wat gaan we nu krijgen? Ontslagen werknemers die de site wat blokkeren tot ford wat centjes geeft. Daarna mogen de immokantoren een centje verdienen aan de verkoop/verhuur van de gronden, waar ford uiteraard ook nog een centje van krijgt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Ik bemerk een gigantische onwetendheid..het is amper mogelijk van in Brussel te geraken van limburg op die tijdspanne..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |