Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2012, 15:46   #21
t-boneSteak
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Laat er dan maar een paar executeren . en laat mij dan maar in een stad leven waar ik om 11 uur s'avonds nog zonder schrik op straat kan lopen .
Waar woon jij wel? Borgerhout of St Gillis?
t-boneSteak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 15:47   #22
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee , ik ben geen communist . Ik ben een liberaal die heel graag vrijheid van handel wil maar die wel het beland en de noodzaak ziet van een overheid met gezag en verantwoordelijkheid .

Kriminelen weren uit onze menswaardige samenleving i daar een van . en dat is hier echt heel anders . Hier gaat men criminelen met belastinggeld van de burger beschermen en onderhouden . de brave mens moet zwijgen en verder werken . de crimineel heeft rechten en vrijheden en bescherming .

Laat er dan maar een paar executeren . en laat mij dan maar in een stad leven waar ik om 11 uur s'avonds nog zonder schrik op straat kan lopen .
Mensen standrechtelijk executeren op bevel van de vader van de burgemeester is geen liberaal gedachtegoed. Ik ben liberaal, dus dat maakt jou met je rare gedachten iets in de extreme hoek. En als het geen communisme is dan ben je vermoedelijk fascist.

Maar noem jezelf ajb geen liberaal. Ik verban je bij deze uit het wereldgenootschap van liberalen.

- simsalabim -
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 15:48   #23
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee , ik ben geen communist . Ik ben een liberaal die heel graag vrijheid van handel wil maar die wel het beland en de noodzaak ziet van een overheid met gezag en verantwoordelijkheid .

Kriminelen weren uit onze menswaardige samenleving i daar een van . en dat is hier echt heel anders . Hier gaat men criminelen met belastinggeld van de burger beschermen en onderhouden . de brave mens moet zwijgen en verder werken . de crimineel heeft rechten en vrijheden en bescherming .

Je post op 'n forum van 'n land waar de crimineel meer rechten heeft dan 't slachtoffer, ga je je dan verbazen dat men opkomt voor de crimineel?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 15:51   #24
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Hoeveel hoofden van politici denk je dat je in dit corrupte Europa en België, per dag zou moeten binnenbrengen?
En waarom zo een hoge beloning, ik ken er veel hier, die zouden het gratis doen.
Hier zet men ook beloningen op tips .

daar komen de tips gratis binnen .

Het feit waar het hier inhoudelijk over ging is zeer vervelend voor Duterte .
Binnen de stad en zijn district is er nagenoeg geen misdaad meer onder de bevolking van Davao zelf , maar nu wordt de stad geplaagt door een bende die uit de bergen komen in central Mindenao , dus buiten zijn regio waar hij kan optreden . maar die bende komt wel misdaden plegen binnen de stad , daarom heeft hij een belonng uitgeloofd voor wie hem levend, dood of enkel het hoofd brengt .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 15:51   #25
t-boneSteak
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je post op 'n forum van 'n land waar de crimineel meer rechten heeft dan 't slachtoffer, ga je je dan verbazen dat men opkomt voor de crimineel?
Daar gaat 't niet over. Ik zei toch dat justitie langs alle kanten hapert.

Maar je moet volgens mij wel minstens recht op verdediging hebben. Dat je die gasten niet kan pakken ligt ergens anders aan, flikken die meer op kantoor zitten dan op straat door de administratieve vereenvoudiging bijvoorbeeld.
Oud 26 oktober 2012, 15:51   #26
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t-boneSteak Bekijk bericht
Waar woon jij wel? Borgerhout of St Gillis?
Davao
Oud 26 oktober 2012, 15:53   #27
t-boneSteak
Burger

Standaard

Citaat:
Davao
Ok, je zei dat je de situatie kende, als je er woont is het misschien iets anders.

Ik wens het in ieder geval niet hier in te voeren.
Oud 26 oktober 2012, 15:55   #28
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Mensen standrechtelijk executeren op bevel van de vader van de burgemeester is geen liberaal gedachtegoed. Ik ben liberaal, dus dat maakt jou met je rare gedachten iets in de extreme hoek. En als het geen communisme is dan ben je vermoedelijk fascist.

Maar noem jezelf ajb geen liberaal. Ik verban je bij deze uit het wereldgenootschap van liberalen.

- simsalabim -
Ik heb als echte liberaal mijzelf zonder uw simsalabim al teruggetrokken uit de liberale gang hier in België . de politiek die zich hier liberaal noemt , heeft niets meer liberalen / zelfstandigen en vrijheden te maken . het zijn volksverraders die alle kleine zelfstandigen mee uitmelken on de mom van hun liberalisering .
Oud 26 oktober 2012, 15:58   #29
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
zo is het .

Hier mag je niets meer zeggen of je bent rasist , extremist , simpatisant van doodseskaders enz .

De crimineel heeft hier rechten , de mensen niet meer .

Weet je er werden rijke dames hun juwelen gestolen en een politieker in dit kloteland sugereerde . Dames geen juwelen meer . hoe ver kan je zakken ?
Oud 26 oktober 2012, 15:59   #30
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Ok, je zei dat je de situatie kende, als je er woont is het misschien iets anders.

Vertel mij eens wat het nadeel zou zijn .

Uitgaande van het feit dat het geen dictatuur is die gewoon mensen elimineerd omdat ze een ander idee hebben natuurlijk , enkel misdadigers.
Oud 26 oktober 2012, 16:06   #31
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar gaat 't niet over. Ik zei toch dat justitie langs alle kanten hapert.

Maar je moet volgens mij wel minstens recht op verdediging hebben. Dat je die gasten niet kan pakken ligt ergens anders aan, flikken die meer op kantoor zitten dan op straat door de administratieve vereenvoudiging bijvoorbeeld.
Flikken die niet (meer) mogen doen (van PC politici) wat ze horen te doen.

'n Tekort aan gevangenissen, crimineeltjes die eerder terug buiten staan dan de flik z'n rapport heeft kunnen schrijven, incompetente rechters (aai over 't bolleke & nooit meer doen hoor) en dies meer...

Hoera, we leven in 'n rechtstaat waar criminelen recht op 'verdediging' hebben, itt hun slachtoffers...
Oud 26 oktober 2012, 16:07   #32
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

Laat ons stellen dat ik de situatie ken , en er vaak verblijf en familie heb .

Mag ik stellen dat ik diep oprecht in mijn binnenste hoopte dat dergelijke maatregelen niet nodig waren .

Maar ik ben uit angst voor eigen leven , jaren niet mijn familie en vriend meer bezocht omdat die regio heel gevaarlijk was .

Blanken moesten er vaak de taxi nemen liggend op de achterbank of in de laadbak van een pickup met een deken of een karton over hen .

Nu rij je in je korte broek met teenslippers een een t'shirt op je brommertje door de stad en langs het strand , en ga je gewoon in een bar of op terassjes een Bacardi drinken om 11 uur s'avonds .

Wat kies jij ?

Als jij met een 4 puntenslot , en stalen deur , vanaf 19 uur voor Uw tv blijf zitten en niet meer durf buiten komen , waan dan niet te zeggen dat je gelukkig bent .
Oud 26 oktober 2012, 16:11   #33
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Flikken die niet (meer) mogen doen (van PC politici) wat ze horen te doen.

'n Tekort aan gevangenissen, crimineeltjes die eerder terug buiten staan dan de flik z'n rapport heeft kunnen schrijven, incompetente rechters (aai over 't bolleke & nooit meer doen hoor) en dies meer...

Hoera, we leven in 'n rechtstaat waar criminelen recht op 'verdediging' hebben, itt hun slachtoffers...
Voila , ik ga er van uit dat U ook niet het onmensje bent die moordende motorrijders in zwarte pakken in de straten als ideaal pretendeerd .

Maar de aanpak in het westen is crapuul kweken , en geen maatregelen treffen om het in te dijken .
Oud 26 oktober 2012, 16:12   #34
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voila , ik ga er van uit dat U ook niet het onmensje bent die moordende motorrijders in zwarte pakken in de straten als ideaal pretendeerd .

Maar de aanpak in het westen is crapuul kweken , en geen maatregelen treffen om het in te dijken .
Zo is dat!

Niemand wenst zulke dingen in te voeren, maar justitie, politici e.d. moeten wel hun werk doen opdat de onschuldige burger veilig kan leven, zich veilig kan bewegen waar dan ook, dat gebeurt niet.

Vervolgens zal diezelfde burger - ooit - 't recht in eigen handen nemen en 'n burgerwacht opstellen met alle gevolgen van dien.
Oud 26 oktober 2012, 16:31   #35
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo is dat!

Niemand wenst zulke dingen in te voeren, maar justitie, politici e.d. moeten wel hun werk doen opdat de onschuldige burger veilig kan leven, zich veilig kan bewegen waar dan ook, dat gebeurt niet.

Vervolgens zal diezelfde burger - ooit - 't recht in eigen handen nemen en 'n burgerwacht opstellen met alle gevolgen van dien.
Paaseiland is een mooi eiland om door Europa aangekocht te worden als gevangenis.
Gratis cipiers, wat haaien en per 10 man een vislijn, zodat ze zelf voor de kost kunnen zorgen.
Uit verveling leren ze dan misschien steen kappen.
Hoe heet dat spel, waar ze dat voor hun plezier doen ook alweer, mijn vrouw zegt, Robinson eiland.
Probleem opgelost zonder te koppensnellen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 16:35   #36
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo is dat!

je kan ook advocaten die bij bewezen misdaden, procedurefouten inroepen dezelfde straf geven als hun cliënt.
Kijken hoe de rechtspraak dan verloopt.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 16:36   #37
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo is dat!

In Vietnam en op de Filipijnen zijn er heel veel woonwijken met een muur of afsluiting rond en waar je de wijk niet inrijd als je er niet woont , en bezoekers moeten zich identificeren aan de ingang en dan wordt de bewoner per telefoon gevraagd of die wagen met x aantal personen en de identiteit van de bestuurder binnen mag .

We hebben dat hier nog niet , maar hoe lang gaat het duren eer de noodzaak zich opdringd .
Oud 26 oktober 2012, 17:02   #38
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je kan ook advocaten die bij bewezen misdaden, procedurefouten inroepen dezelfde straf geven als hun cliënt.
Kijken hoe de rechtspraak dan verloopt.
Daar zie je de incompetentie van justitie.

In rechtszaken horen er geen procedurefouten gemaakt te worden.
Oud 26 oktober 2012, 17:05   #39
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Paaseiland is een mooi eiland om door Europa aangekocht te worden als gevangenis.
Gratis cipiers, wat haaien en per 10 man een vislijn, zodat ze zelf voor de kost kunnen zorgen.
Uit verveling leren ze dan misschien steen kappen.
Hoe heet dat spel, waar ze dat voor hun plezier doen ook alweer, mijn vrouw zegt, Robinson eiland.
Probleem opgelost zonder te koppensnellen.
Frankrijk had reeds zo'n strafkolonie.
Oud 26 oktober 2012, 17:07   #40
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Vietnam en op de Filipijnen zijn er heel veel woonwijken met een muur of afsluiting rond en waar je de wijk niet inrijd als je er niet woont , en bezoekers moeten zich identificeren aan de ingang en dan wordt de bewoner per telefoon gevraagd of die wagen met x aantal personen en de identiteit van de bestuurder binnen mag .

We hebben dat hier nog niet , maar hoe lang gaat het duren eer de noodzaak zich opdringd .
Hier wel; gated communities.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be