![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wil trouwens niet zeggen dat de andere partijen die Geysels in het cordon gevolgd zijn communistisch zijn. Integendeel. die hebben dat uit louter opportunistische overwegingen gedaan en Geysels was iemand van het salonfähige Agalev dat toen nog meer een milieubeweging en -partij was dan nu. Groen heeft men willens nillens na de dioxine-affaire in het beleid opgenomen om er ook zo snel mogelijk terug mee af te rekenen. Terwijl Groen een mix van geitenwollensokkers en uiterst linksen is, is er aan de extreem linkerzijde altijd dat randprobleem van Amada en ral geweest dat zich schuchter vertaalde in een zwakke politieke stroming. Daar was dus niets van te vrezen en het zou belachelijk geweest zijnom extreem-linksen die dweepten met totaitaire regimes zoals de Sovjet-Unie van weleer, Cuba, Cambodja, Viëtnam of Noord-Korea, maar die nauwelijks politiek wat betekenden ook in een cordon te steken. Als nu de erfgenamen van Amada en Ral aan politieke macht winnen, lijkt het me aangewezen en consequent om ook extreem-links in een cordon te steken of elk cordon op te heffen en dat cordon tegen extreem-rechts als een blunder in de geschiedenis te beschouwen hoewel het de politiek de laatste 20 jaar enorm beïnvloed heeft. ik vraag niet meer dan consequentie, maar ik vrees dat men nu zal doen alsof de neus bloedt. Laatst gewijzigd door 'XIII' : 5 december 2012 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nva zal geen bestuurscoalitie sluiten of systematisch samenwerken (occasioneel gelijk stemmen ... bla bla ...is nog wat anders) met het Belang. Met de communisten van de pvda, moeten er zoveel als mogelijk coalities gevormd worden. Hoe meer de extreem-linkerzijde van de sossen versplinterd wordt, hoe beter. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Nog liever 2 FDF'ers kopen (zoals den dikke in Vilvoorde) dan 1 blokker erbij te nemen. Comme elle est belle la Belgique.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, die miljardair is geen nva'er. Dat is een ACW'er !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 5 december 2012 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zouden CD&V, N-VA en VLD niet met elkaar in zee gaan? Dat is 14 zetels op 25.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Communist/Agaleffer/Groene Jos Geyssels was de bedenker van deze ondemocratische beslissing. Daarvoor moet men uiteraard een linkse extremist hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Bij extreem vochtig weer groeien de planten, bij extreem droog weer niet. De natuur is bijgevolg inconsequent."
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier een foto uit een klimaat met extreme vochtigheid, nl. in Maleisië:
![]() Kapotte planten? Toch niet...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan je ook volgende foto laten zien. ![]() En nu? Geef je kamerplanten maar eens te veel water. Je zult er niet lang van kunnen genieten. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wakker worden aub. Het blok zit in een cordon omdat de rest van de politiek samen van oordeel was dat hun gedachtengoed dat ze zo eloquent neerpenden in hun 70 punten vod strijdig was met het europese verdrag voor rechten van de mens. En ze blijven erin totdat ze het publiek als fout en een historische vergissing zullen bestempelen. Zie jij veel politieke krachten in belgie die de bende grapjurken van pvda proberen te linken aan strijdigheid met datzelfde europese verdrag ? Ik niet. Zie jij slogans en posters in de stijl van "de poen van jouw pensioen zit in de pocket van mohammed" uitgaande van pvda ? Ik niet. Profileren zij zich al twintig jaar lang op één thema, namelijk " waale zèn teige de makakke.. " ? Heb je al veel flyers in je bus gekregen van pvda over heimweemigranten en dan een foto van een opstijgende boeing ? Ik niet. Campagnes met dochterlief in boerkini ? niks van gezien bij pvda . Dat ze volstrekte lulkoek proberen aan de man te brengen op politiek vlak is hun zaak, en interesseert mij niet. Want daar gaat het cordon niet over. Het gaat over racisme, xenofobie, over uitsluiting en rassenhaat, over superioriteiswaan en rassenscheiding, over een autoritair bewind dat mensen wil katalogeren en vervolgen op basis van ras, afkomst en geloof. De pvda kan wat mij betreft mijn kloten kussen, maar dat is geen reden om hen op een vergelijkbare manier te behandelen als het vlaams blok waarrond alle partijen om de juiste redenen een cordon bouwden. Als je verder wil geloven in je mythe van samenzwering om de vlamingen te kloten, doe maar gerust. Maar twijfel er niet aan, het cordon zal blijven bestaan totdat de leiding van het blok zelf toegeeft. Zolang Philip in het kransje van de macht blijft zitten, is dat overigens totaal uitgesloten. Annemans zal daar volgens mij niets aan veranderen. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grapjurken van de pvda zijn even gevaarlijk en onwenselijk als een beperkt aantal Belangers.
Zelfs gevaarlijker: geniepiger. Maar met hun huidige aantal vormen ze geen probleem. Dat is het enige verschil tussen beide extremistische kampen. edit: omtrent de racistische graad van "het Belang": het overgrote deel van hen is helemaal niet racistischer dan de gemiddelde Vlaming, dan de gemiddelde Waal, dan de gemiddelde Fransman of Engelsman en ga zo maar door. Er is enkel een zeer beperkte kern die het te bont maakt. De combinatie van die beperkte kern, met de grote (in aantal) aanhang, maakt het probleem. En het ergste is dan nog, dat vooral de sossen tesamen met de andere machtspartijen eigenlijk door het ontkennen van de gevoelens van de mensen, hen duwen in de richting van dat extreem rechtse. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 december 2012 om 22:17. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter