Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2012, 13:58   #61
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik zie nergens een wil tot integratie. Ze kennen dat woord niet en het interesseert hen geen bal. Ze hebben er geen behoefte aan want ze weten dat ze hier gewoon hun middeleeuwse mentaliteit kunnen doordrijven. Ze worden er zelfs om beloond want we moeten er begrip voor tonen door onze maatschappij aan te passen. Vooruitgang noemen ze (alvast de sossen toch) dat hier.
Dat is niet ernstig
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 14:15   #62
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Mag zo'n onderzoek niet uitgevoerd worden misschien?
Zeker datte, elk onderzoek is nuttig. Hoe meer hoe liever. Waarom dacht je dat ik daar tegen zou zijn?
Oud 6 december 2012, 14:27   #63
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Jouw bleitdraadje is slechts na mijn posts gesloten

Je slaagt er zelfs niet in om mij over te slaan, niettegenstaande jouw belofte mij niet meer te lezen. Ik geloof dus dat je aan mij verslaafd bent, oa om te kunnen schelden, iets wat je niet kan laten blijkbaar.

Ga je door mij uit te schelden, dan ga ik door met RD

Denk eens een keertje twee keer na.
wat ben jij een trol seg
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 14:31   #64
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
wat ben jij een trol seg
Ik scheld tenminste de mensen niet uit zoals Klarekijk deed noch verlink nicks van Mods zoals jij deed in die gesloten draad.

Jij bent m e heel licht en van ver opgevallen als een extremistje maar verder heb ik nog niet veel last van je ondervonden. Kan je het zo niet houden?
Oud 6 december 2012, 14:33   #65
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie nergens een wil tot integratie. Ze kennen dat woord niet en het interesseert hen geen bal. Ze hebben er geen behoefte aan want ze weten dat ze hier gewoon hun middeleeuwse mentaliteit kunnen doordrijven. Ze worden er zelfs om beloond want we moeten er begrip voor tonen door onze maatschappij aan te passen. Vooruitgang noemen ze (alvast de sossen toch) dat hier.
Die onwil tot integratie is net datgene wat gesteund wordt door de Edina's van deze wereld: de linkse politiek correctelingen.
Vandaar dat in het betreffende onderzoek nergens wordt verondersteld dat die mensen na drie generaties ook wel eens hun thuistaal zouden kunnen aanpassen aan de taal van het land waar ze verkozen te gaan wonen. Maar nee hoor: ze moeten op school die taal kunnen spreken, waarna de leerkrachten die taal moeten gaan leren omdat het toch wel interessant is om te weten waar de kinderen het over hebben.
Deze houding is rechtstreeks uit het toenmalige programma van het AEL getapt, die ook vonden dat het arabisch de lingua franca van Europa moest worden, waar weldegelijk" respect" zou betoond worden aan de plaatselijke talen van de kaffers.

Het zijn net die linkse wereldverbeteraars die Europa ten gronde richten en hopelijk zelf met de gevolgen van hun daden blijven zitten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 14:59   #66
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het zijn net die linkse wereldverbeteraars die Europa ten gronde richten en hopelijk zelf met de gevolgen van hun daden blijven zitten.
De kapitalisten zijn ons milieu voor onze kleinkinderen aan het vernietigen, de politiek correcten doen hetzelfde met onze samenleving. Maar geen van beide groepen zullen zelf aan den lijve de toekomstige gevolgen van hun wanbeleid voelen.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 15:27   #67
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
De kapitalisten zijn ons milieu voor onze kleinkinderen aan het vernietigen, de politiek correcten doen hetzelfde met onze samenleving. Maar geen van beide groepen zullen zelf aan den lijve de toekomstige gevolgen van hun wanbeleid voelen.
Heeft niks met kapitalisten te maken. De rotzooi die mijn buurman allochtoon op straat gooit is schadelijker voor het milieu dan wat kapitalisten uitvreten. En het feit dat die allochtoon zijn rotzooi op straat mag gooien is een gevolg van een typisch links politiek correct wanbeleid.
Of denkt u misschien dat het geld afnemen van de kapitalisten u een betere welvaart zal geven? Dat maken de sossen u wijs, maar ik heb daar in de praktijk nog niks van gezien. Geld afpakken en door het venster gooien. Gemakzucht. Ook weer zo'n linkse politiek correcte kwaliteit.

Laatst gewijzigd door kwantum : 6 december 2012 om 15:27.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 15:27   #68
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Die onwil tot integratie is net datgene wat gesteund wordt door de Edina's van deze wereld: de linkse politiek correctelingen.
Ik denk dat ze dat zelf zou tegenspreken
Oud 6 december 2012, 15:28   #69
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft niks met kapitalisten te maken. De rotzooi die mijn buurman allochtoon op straat gooit is schadelijker voor het milieu dan wat kapitalisten uitvreten. En het feit dat die allochtoon zijn rotzooi op straat mag gooien is een gevolg van een typisch links politiek correct wanbeleid.
Of denkt u misschien dat het geld afnemen van de kapitalisten u een betere welvaart zal geven? Dat maken de sossen u wijs, maar ik heb daar in de praktijk nog niks van gezien. Geld afpakken en door het venster gooien. Gemakzucht. Ook weer zo'n linkse politiek correcte kwaliteit.
Jij bent echt alle redelijkheid voorbij
Iemand om in een boogje omheen te lopen?

Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 15:28.
Oud 6 december 2012, 15:29   #70
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaar dat in het betreffende onderzoek nergens wordt verondersteld dat die mensen na drie generaties ook wel eens hun thuistaal zouden kunnen aanpassen aan de taal van het land waar ze verkozen te gaan wonen. Maar nee hoor: ze moeten op school die taal kunnen spreken, waarna de leerkrachten die taal moeten gaan leren omdat het toch wel interessant is om te weten waar de kinderen het over hebben.Deze houding is rechtstreeks uit het toenmalige programma van het AEL getapt, die ook vonden dat het arabisch de lingua franca van Europa moest worden, waar weldegelijk" respect" zou betoond worden aan de plaatselijke talen van de kaffers.

Juist, aan de ene kant wil men dat "pestgedrag" op school en op straat vroegtijdig gespot wordt om drama's te voorkomen. Aan de andere kant wil men het onmogelijk maken dat de kinderoppassers begrijpen wat de koters die onder hun verantwoordelijkheid staan allemaal vertellen onder elkaar.
Oud 6 december 2012, 15:30   #71
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Jij bent echt alle redelijkheid voorbij
Iemand om in een boogje omheen te lopen?
En wat ben jij?
Oud 6 december 2012, 15:31   #72
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Juist, aan de ene kant wil men dat "pestgedrag" op school en op straat vroegtijdig gespot wordt om drama's te voorkomen. Aan de andere kant wil men het onmogelijk maken dat de kinderoppassers begrijpen wat de koters die onder hun verantwoordelijkheid staan allemaal vertellen onder elkaar.
Je kan etnische groepen niet goed beletten hun moedertaal tegen elkaar te spreken
Oud 6 december 2012, 15:31   #73
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat ben jij?
Ik tracht redelijk te blijven
Oud 6 december 2012, 15:34   #74
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik tracht redelijk te blijven
Doe maar. Door een halve eeuw redelijk te zijn verzuipt onze westerse maatschappij onder middeleeuwse import. U heeft er duidelijk geen last van. Doe maar verder.
Oud 6 december 2012, 15:35   #75
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Je kan etnische groepen niet goed beletten hun moedertaal tegen elkaar te spreken
En waarom niet?
Oud 6 december 2012, 15:53   #76
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
En waarom niet?
Omdat het een natuurlijke zaak is. Vijftig jaar geleden kon men mij wel nog beletten dialect te spreken tegen mijn klasmakkers. Is dat nog steeds zo?
Oud 6 december 2012, 15:54   #77
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Doe maar. Door een halve eeuw redelijk te zijn verzuipt onze westerse maatschappij onder middeleeuwse import. U heeft er duidelijk geen last van. Doe maar verder.
Men is te slap geweest , akkoord.
Oud 6 december 2012, 16:06   #78
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Omdat het een natuurlijke zaak is. Vijftig jaar geleden kon men mij wel nog beletten dialect te spreken tegen mijn klasmakkers. Is dat nog steeds zo?
Neen. Dat is het probleem.
Let wel, ik heb niets tegen dialect, maar als we overeenkomen dat het een probleem is op school, dan moeten we aanvaarden dat er geen dialect wordt gesproken op school. Punt. Zonder ambras.
Maar in een allochtoonse mentaliteit kan dit nooit werken, want als zij hier op school geen arabisch of god weet welke taal mogen spreken, dan is't racisme, ambras en op de VRT allemaal sossen rond de tafel.
Oud 6 december 2012, 16:08   #79
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Men is te slap geweest , akkoord.
Om het eufemistisch uit te drukken.

En niet 'geweest'. Nu nog! En het verergert.

En u wil 'redelijk' blijven?

Doe maar.
Oud 6 december 2012, 16:09   #80
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Om het eufemistisch uit te drukken.

En niet 'geweest'. Nu nog! En het verergert.

En u wil 'redelijk' blijven?

Doe maar.
Je moet altijd redelijk blijven

Jouw extravagantie doet absurd aan
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be