![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeker datte, elk onderzoek is nuttig. Hoe meer hoe liever. Waarom dacht je dat ik daar tegen zou zijn?
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ik scheld tenminste de mensen niet uit zoals Klarekijk deed noch verlink nicks van Mods zoals jij deed in die gesloten draad.
Jij bent m e heel licht en van ver opgevallen als een extremistje maar verder heb ik nog niet veel last van je ondervonden. Kan je het zo niet houden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat in het betreffende onderzoek nergens wordt verondersteld dat die mensen na drie generaties ook wel eens hun thuistaal zouden kunnen aanpassen aan de taal van het land waar ze verkozen te gaan wonen. Maar nee hoor: ze moeten op school die taal kunnen spreken, waarna de leerkrachten die taal moeten gaan leren omdat het toch wel interessant is om te weten waar de kinderen het over hebben. Deze houding is rechtstreeks uit het toenmalige programma van het AEL getapt, die ook vonden dat het arabisch de lingua franca van Europa moest worden, waar weldegelijk" respect" zou betoond worden aan de plaatselijke talen van de kaffers. Het zijn net die linkse wereldverbeteraars die Europa ten gronde richten en hopelijk zelf met de gevolgen van hun daden blijven zitten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() De kapitalisten zijn ons milieu voor onze kleinkinderen aan het vernietigen, de politiek correcten doen hetzelfde met onze samenleving. Maar geen van beide groepen zullen zelf aan den lijve de toekomstige gevolgen van hun wanbeleid voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of denkt u misschien dat het geld afnemen van de kapitalisten u een betere welvaart zal geven? Dat maken de sossen u wijs, maar ik heb daar in de praktijk nog niks van gezien. Geld afpakken en door het venster gooien. Gemakzucht. Ook weer zo'n linkse politiek correcte kwaliteit. Laatst gewijzigd door kwantum : 6 december 2012 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand om in een boogje omheen te lopen? Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2012 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Let wel, ik heb niets tegen dialect, maar als we overeenkomen dat het een probleem is op school, dan moeten we aanvaarden dat er geen dialect wordt gesproken op school. Punt. Zonder ambras. Maar in een allochtoonse mentaliteit kan dit nooit werken, want als zij hier op school geen arabisch of god weet welke taal mogen spreken, dan is't racisme, ambras en op de VRT allemaal sossen rond de tafel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |