Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2012, 23:50   #61
modderfokker
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Walgelijke reactie.

Waarom pakken we niet iedereen aan die anders is?? Wat leuk! En we hebben het gelijk aan onze kant want afwijken van de norm is toch onaanvaardbaar! Eenheidsworst, dat is waar we moeten naar streven!
Nog maar een keer:
Is het normaal in Vlaanderen, om je te verkleden als lekker wijf?
Als je dat normaal vindt,..
In Nederland zouden dat soort studenten echt wel pakkie krijgen hoor. Van ons blanken het eerst, en daarna nog een keer van onze allochtonen.
Vekleden als een wijf!! Vind je het gek dat allochtonen schijt hebben aan Vlamingen en je land keihard overnemen??
Ik geef ze nog gelijk ook!!
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2012, 07:38   #62
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Nog maar een keer:
In Nederland zouden dat soort studenten echt wel pakkie krijgen hoor. Van ons blanken het eerst, en daarna nog een keer van onze allochtonen.
Vekleden als een wijf!! Vind je het gek dat allochtonen schijt hebben aan Vlamingen en je land keihard overnemen??
Tuurlijk wordt dat gedaan!!! Wat is het probleem?
Dat jij dat niet ziet zitten om zelf te doen, goed maar dat je dit soort geweld goedkeurt, maakt van jou een walgelijke vent.
En dan hou ik het nog proper.

Ofwel ben je een troll ofwel maak je deel uit van de nederlandse autochtone onderklasse, een soort dat wij in België haast niet hebben. Onze onderklasse heeft toch nog altijd een beetje meer stijl en is minder ordinair/vulgair.

Dus, laat het me weten: troll of maatschappelijke onderklasse?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2012, 08:53   #63
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Nog maar een keer:
Is het normaal in Vlaanderen, om je te verkleden als lekker wijf?Als je dat normaal vindt,..
Normaal. Bof, het komt voor.
Ik loop wel eens in rok over straat. So?
Alleen het is niet veel mannen gegeven zich te kleden als een knappe dame.

Maar dat maakt niet uit. Al zou het een naakte vrouw zijn die over straat wandelde, dan nog verkracht je niet.
Als ge dat niet in uw harsens krijgt, dan lijkt me het probleem bij U te zitten.

Citaat:
Wat U er persoonlijk van vind, maakt mij geen reet uit.
Het probleem zit in het feit dat de staat het geweldsmonopolie opeist, maar het niet afdwingt van de allochtonen. Maar O wee als een autochtoon zijn stem verheft.
Oud 8 december 2012, 09:38   #64
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Nog maar een keer:
Ja, zoals jij stammen ze af van het schijtersvolk dan nooit iets gepresteerd heeft, en, enkel een grote muil opzet als ze met 40 iemand van 75 willen verkrachten.

Bang dat we zijn!

Er is niemand ter wereld die een moer geeft omtrent wat allochtonen denken, als ze al denken.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2012, 01:30   #65
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Al zou het een naakte vrouw zijn die over straat wandelde, dan nog verkracht je niet.
Als ge dat niet in uw harsens krijgt, dan lijkt me het probleem bij U te zitten.
Helemaal mee eens !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2012, 06:13   #66
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog maar een keer:
Heb jij je als kind dan nooit verkleed? Nooit Batman of Spiderman gespeeld met een oude jurk? Nooit creatief gespeeld?Je nooit met vodden en oude kledij verbeeldt dat je iemand anders was? Peter Pan, Arendsoog, de Rode Ridder, Tarzan... of Jane?

Snap je het ludieke niet? De humor?

Ik heb compassie met u.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2012, 09:00   #67
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog maar een keer:
Dus je geeft ze gelijk dat ze een man verkleed als vrouw in z'n gat pakken. Leuk, is dat normaal in Nederland?

Je verkracht of molesteert toch niemand? Hoe kun je dat nu goed spreken, ik twijfel er sterk aan dat jij een blanke bent, je klinkt als een Marokkaan.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2012, 09:06   #68
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar dat maakt niet uit. Al zou het een naakte vrouw zijn die over straat wandelde, dan nog verkracht je niet.
Als ge dat niet in uw harsens krijgt, dan lijkt me het probleem bij U.
En we waren er bijna, meisjes begonnen erg weinig kleren aan te trekken, toen ik jong was speelden we buiten in zwempak. Dat is nu volledig gedaan, ze durven zelfs niet meer buiten in korte rokken door die eikels die denken dat de vrouwen dat speciaal doen om hen op te winden. Die denken dat elke mooie vrouw zich opmaakt en kleed speciaal voor hen, de nafluiters en uitschot van de straat. Hebben die nog werkende hersencellen?
Oud 9 december 2012, 13:40   #69
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog maar een keer:
Moet je vrijdag eens aan de moskee gaan kijken,tloopt er vol mannen in hun slaapkleed.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2012, 17:57   #70
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Moet je vrijdag eens aan de moskee gaan kijken,tloopt er vol mannen in hun slaapkleed.
Moslim vrouwen scheren allemaal hun poesjes, dat is toch omdat ze eens goed gepakt willen worden, waarom anders?
.

Laatst gewijzigd door BonBon : 9 december 2012 om 17:59.
Oud 9 december 2012, 18:38   #71
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Moslim vrouwen scheren allemaal hun poesjes, dat is toch omdat ze eens goed gepakt willen worden, waarom anders?
.
De islam schrijft voor oksel- en schaamhaar te verwijderen. Naast meer recente mode-overwegingen lagen hier oorspronkelijk hygiëne-overwegingen aan de basis (met name voor het tegengaan van parasieten die in haren leven).

Heeft dus niets met sexualiteit te maken.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2012, 20:22   #72
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
De islam schrijft voor oksel- en schaamhaar te verwijderen. Naast meer recente mode-overwegingen lagen hier oorspronkelijk hygiëne-overwegingen aan de basis (met name voor het tegengaan van parasieten die in haren leven).

Volkomen normaal dan, als je je vergist tussen een 9 jarig meisje en een geschoren 22 jarige.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2012, 23:28   #73
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

ok maar wat heeft het dan met godsdienst te maken?
Oud 11 december 2012, 23:59   #74
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:

De Islam is een hoop verbasterde levensregeltjes die in de 7de eeuw , lokaal voor de zandbak een betrekkelijk goeie leidraad vormden.
Alleen de veroveringsdrang, de bevesting van slavernij, de overheersende onbewijsbare almacht van een god, de mysogynie en de onveranderlijkheid zijn een verdomd zware hypotheek op de hedendaagse moslims.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be