![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het idee dat Armstrong de gebeten hond is in een zeer omvangrijk dopingschandaal.
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je, ik kan je hier wel duizend keer quoten waar je je belachelijk maakt door Armstrong te verdedigen maar voor het gemak neem ik enkel één van je laatste posts. Armstrong zou op het punt staan om te bekennen: http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping...bekennen.dhtml Als hij bekent dan zal jij hier de volle laag krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En als u de moeite had gedaan om in deze draad m'n posts te lezen ipv als een fanatiekeling enkel op Armstrong te spugen zou u al van in 't begin gelezen hebben dat ik niet geloof dat hij de tour zuiver heeft gereden, kijk maar na. U zal zelfs zien dat ik geen enkele renner "zuiver" noem. Op een geuze rijdt je zo'n ding niet uit... Wat men hier nog steeds niet wil inzien is dat Armstrong (en de rest van het peleton) jarenlang rondtourde zonder dat er positieve controles waren en dat daardoor geen enkel uitslag van eender welke renner geldig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens zien hoe rechtlijnig ze hier zijn als er andere namen aanplakken...
Sven Nijs Citaat:
Citaat:
Maar, net zoals het hoofdtopic zijn ook deze mensen nooit gepakt na de koers zelf. En of ze nu uitblonken in de tour of de ene na de andere koers wonnen, als er iets van doping was moesten ze maar betrapt worden op de moment zelf. Falende dopingcontroles zijn dus nog steeds de schuldige. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet hier echt niet over anderen beginnen, je hebt Armstrong altijd verdedigd, iedereen die jou postings hier leest die zal dat zien. Het is ook duidelijk dat je je staart al begint in te trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er valt helemaal geen staart in te trekken, de laatste dopingberichten tonen enkel aan dat ik gelijk heb, dat ge geen tour kunt rijden op geuze alleen. Ze tonen ook aan dat zowat alle renners, of 't nu in't veld is of op de baan zonder problemen in een potje kunnen pissen zonder dat er een positieve uitslag is. Net zoals Armstrong jarenlang in een potje kon pissen zonder gepakt te worden. Maar 't is wel leuk om te zien hoe de zelfuitgeroepen dopingvervloekers zich in alle mogelijke bochten gaan wringen als't niet over Armstrong gaat. Bewijst nog maar eens dat het om de persoon gaat en niet het gegeven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() Lance staat op het punt om bloeddoping toe te geven...
Om verder te kunnen triatlonnen En om zijn stichting te redden Laatst gewijzigd door eno2 : 7 januari 2013 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net het aantonen en bewijzen van doping is de materie van dit topic, ook van Armstrong (en de rest) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Pat Mcquaid zetelt niet langer in WADA comite
http://www.hln.be/hln/nl/5356/Doping...tml?show=react Dure vliegtuigtickets "reden" vertrek Citaat:
![]() http://www.sportprimeur.nl/wielrenne...rtrek-mcquaid/ Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 8 januari 2013 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Armstrong gaat volgende week donderdag bekennen en daarbij nog een boekje open doen over het wielrennen:
http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping...nterview.dhtml Edit: en ondertussen komen er nog wat onverkwikkelijke verhaaltjes over de afgod van manta naar boven: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...MF20130108_105 Laatst gewijzigd door Hypochonder : 9 januari 2013 om 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Armstrong heeft onder eed gelogen.
Als hij nu bekent, kan hij wel eens net zoals Marion Jones in de bak raken |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ook, begin bij jezelf en hou je meer bezig met amateursporten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs dan zullen er nog zijn die doping nemen. Er zijn zelfs amateurs die niks verdienen met wielrennen die gesnapt worden. De reden waarom ze doping gebruiken is omdat ze hun collega van op 't werk eens uit het wiel willen rijden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het interview met Armstrong wordt niet live uitgezonden, hij zou zich eens moeten verspreken:
http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping...gezonden.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet slecht voor iemand die zo vaak in een antidopingpotje heeft moeten plassen. Moest men iets gevonden hebben zou hij uiteraard logischerwijze 's anderendaags niet verder gereden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, in het geval van armstrong isnu al algemeen aanvaard dat hij betrapt werd, maar dat er dan 'vreemde dingen' gebeurd zijn |
|
![]() |
![]() |