Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2012, 18:53   #221
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
Duw maar rap op de rode driehoek
onnozele commentaar
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2012, 19:26   #222
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het wielrennen is zo rot dat het onmogelijk is om dat van nul terug op te bouwen. Het zou terug met dezelfde mensen gebeuren dus zouden er ook terug dopingtoestanden bij de vleet zijn.

Volgens mij zullen ze doen zoals ze altijd doen: verontwaardigd zijn, zeggen dat het nu echt gaat veranderen, enkele mensen straffen en dan gewoon verder doen zoals ze bezig waren. Jan met de pet wil immers op zondag naar het wielrennen kijken en die geeft er geen moer om dat daar veel doping bij komt kijken, dat is inmiddels al meer dan eens bewezen.
Er is nochtans een heel simpele oplossing om alle doping perikelen uit de wieresport te halen. De winnaar krijgt enkel nog een reep chocolade en een kus van de dochter van de lokale burgemeester. Er gaan er niet veel meer doping nemen.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2012, 19:15   #223
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het idee dat Armstrong de gebeten hond is in een zeer omvangrijk dopingschandaal.
Oud 5 januari 2013, 11:37   #224
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
"Hoogst onwaarschijnlijk dat Armstrong won door epo"

Weet je, ik kan je hier wel duizend keer quoten waar je je belachelijk maakt door Armstrong te verdedigen maar voor het gemak neem ik enkel één van je laatste posts.

Armstrong zou op het punt staan om te bekennen:

http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping...bekennen.dhtml

Als hij bekent dan zal jij hier de volle laag krijgen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2013, 12:33   #225
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet je, ik kan je hier wel duizend keer quoten waar je je belachelijk maakt door Armstrong te verdedigen maar voor het gemak neem ik enkel één van je laatste posts.

Armstrong zou op het punt staan om te bekennen:

http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping...bekennen.dhtml

Als hij bekent dan zal jij hier de volle laag krijgen.
De krant brengt weer iets uit met de beste bronnen natuurlijk (geen)...

En als u de moeite had gedaan om in deze draad m'n posts te lezen ipv als een fanatiekeling enkel op Armstrong te spugen zou u al van in 't begin gelezen hebben dat ik niet geloof dat hij de tour zuiver heeft gereden, kijk maar na. U zal zelfs zien dat ik geen enkele renner "zuiver" noem. Op een geuze rijdt je zo'n ding niet uit...
Wat men hier nog steeds niet wil inzien is dat Armstrong (en de rest van het peleton) jarenlang rondtourde zonder dat er positieve controles waren en dat daardoor geen enkel uitslag van eender welke renner geldig is.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2013, 07:58   #226
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Eens zien hoe rechtlijnig ze hier zijn als er andere namen aanplakken...
Sven Nijs
Citaat:
Sven Nys: Ook het gezicht van de Vlaamse cyclocross reageert op de heisa rondom zijn ex-werkgever waar hij van 1998 tot 2008 onder contract stond. ''Ik ken Geert Leinders als een eerlijk man'', vertelt hij aan Het Nieuwsblad over de Belgische wielerarts die de spil zou zijn geweest in het dopingprogramma van de Raboploeg. ''Hij was enorm belangrijk in mijn carrière.
Jurgen Van den Broeck flanst dringend een persconferentie ineen http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping...sinussen.dhtml Nu ja, daar gingen nogal veel sporters heen voor hun vallingske...
Citaat:
Plots vond Jurgen Van den Broeck het gisteravond nodig een persconferentie te geven, enkel om te melden dat hij weleens naar Mertens was geweest met ontstoken sinussen. Hij benadrukte dat hij nooit iets gedaan heeft wat verboden is
En het lijstje groeit hoor...
Maar, net zoals het hoofdtopic zijn ook deze mensen nooit gepakt na de koers zelf. En of ze nu uitblonken in de tour of de ene na de andere koers wonnen, als er iets van doping was moesten ze maar betrapt worden op de moment zelf. Falende dopingcontroles zijn dus nog steeds de schuldige.
Oud 7 januari 2013, 08:00   #227
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je moet hier echt niet over anderen beginnen, je hebt Armstrong altijd verdedigd, iedereen die jou postings hier leest die zal dat zien. Het is ook duidelijk dat je je staart al begint in te trekken.
Oud 7 januari 2013, 08:17   #228
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je moet hier echt niet over anderen beginnen, je hebt Armstrong altijd verdedigd, iedereen die jou postings hier leest die zal dat zien. Het is ook duidelijk dat je je staart al begint in te trekken.
Ik dacht wel dat ge uw gat zou draaien als er andere namen boven dreven... 't was te verwachten...
Er valt helemaal geen staart in te trekken, de laatste dopingberichten tonen enkel aan dat ik gelijk heb, dat ge geen tour kunt rijden op geuze alleen.
Ze tonen ook aan dat zowat alle renners, of 't nu in't veld is of op de baan zonder problemen in een potje kunnen pissen zonder dat er een positieve uitslag is. Net zoals Armstrong jarenlang in een potje kon pissen zonder gepakt te worden.
Maar 't is wel leuk om te zien hoe de zelfuitgeroepen dopingvervloekers zich in alle mogelijke bochten gaan wringen als't niet over Armstrong gaat. Bewijst nog maar eens dat het om de persoon gaat en niet het gegeven...
Oud 7 januari 2013, 08:20   #229
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik dacht wel dat ge uw gat zou draaien als er andere namen boven dreven... 't was te verwachten...

Maar 't is wel leuk om te zien hoe de zelfuitgeroepen dopingvervloekers zich in alle mogelijke bochten gaan wringen als't niet over Armstrong gaat. Bewijst nog maar eens dat het om de persoon gaat en niet het gegeven...
Het gaat hier specifiek over Armstrong, al eens naar de titel van dit topic gekeken de laatste tijd? Ik weet ook wel heel goed dat geen enkele andere profrenner op de weg of in het veld zuiver tot op de graat is maar daar gaat het hier nu niet om.
Oud 7 januari 2013, 11:54   #230
eno2
Banneling

Standaard

Lance staat op het punt om bloeddoping toe te geven...

Om verder te kunnen triatlonnen

En om zijn stichting te redden

Laatst gewijzigd door eno2 : 7 januari 2013 om 11:55.
Oud 7 januari 2013, 15:23   #231
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat hier specifiek over Armstrong, al eens naar de titel van dit topic gekeken de laatste tijd? Ik weet ook wel heel goed dat geen enkele andere profrenner op de weg of in het veld zuiver tot op de graat is maar daar gaat het hier nu niet om.
Ja, en net die titel staat er omdat de dopingcontroles onbestaande zijn, moesten er dopingcontroles zijn geweest de laatste decennia zou deze titel er niet zijn. Dan hadden we mss tien jaar geleden een draadje over een Armstrong in de tour gehad.
Net het aantonen en bewijzen van doping is de materie van dit topic, ook van Armstrong (en de rest)
Oud 7 januari 2013, 15:25   #232
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Lance staat op het punt om bloeddoping toe te geven...

Om verder te kunnen triatlonnen

En om zijn stichting te redden
In de stijl van : Beken of..... ?
Dat lijkt me al meer chantage te zijn...
Oud 8 januari 2013, 16:58   #233
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Pat Mcquaid zetelt niet langer in WADA comite

http://www.hln.be/hln/nl/5356/Doping...tml?show=react

Dure vliegtuigtickets "reden" vertrek

Citaat:
UCI-voorzitter Pat McQuaid is uit het hoofdbestuur van wereld-antidopingbureau WADA gezet wegens bezuinigingen op de vliegtickets. “Het scheelt gewoon veel geld als wij in plaats van twee, één afgevaardigde naar het WADA-hoofdkantoor in Montreal hoeven te laten vliegen”. McQuaid wordt opgevolgd door Ugur Erdener, voorzitter van de Internationale Handboog Bond.

http://www.sportprimeur.nl/wielrenne...rtrek-mcquaid/

Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 8 januari 2013 om 17:01.
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 07:44   #234
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Armstrong gaat volgende week donderdag bekennen en daarbij nog een boekje open doen over het wielrennen:

http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping...nterview.dhtml

Edit: en ondertussen komen er nog wat onverkwikkelijke verhaaltjes over de afgod van manta naar boven:

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...MF20130108_105

Laatst gewijzigd door Hypochonder : 9 januari 2013 om 07:55.
Oud 9 januari 2013, 17:44   #235
eno2
Banneling

Standaard

Armstrong heeft onder eed gelogen.
Als hij nu bekent, kan hij wel eens net zoals Marion Jones in de bak raken
Oud 9 januari 2013, 18:04   #236
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Er is nochtans een heel simpele oplossing om alle doping perikelen uit de wieresport te halen. De winnaar krijgt enkel nog een reep chocolade en een kus van de dochter van de lokale burgemeester. Er gaan er niet veel meer doping nemen.
2

Of ook, begin bij jezelf en hou je meer bezig met amateursporten.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2013, 18:09   #237
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Zelfs dan zullen er nog zijn die doping nemen. Er zijn zelfs amateurs die niks verdienen met wielrennen die gesnapt worden. De reden waarom ze doping gebruiken is omdat ze hun collega van op 't werk eens uit het wiel willen rijden...
Oud 9 januari 2013, 19:49   #238
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het interview met Armstrong wordt niet live uitgezonden, hij zou zich eens moeten verspreken:

http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping...gezonden.dhtml
Oud 9 januari 2013, 21:03   #239
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Armstrong gaat volgende week donderdag bekennen en daarbij nog een boekje open doen over het wielrennen:

http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping...nterview.dhtml

Edit: en ondertussen komen er nog wat onverkwikkelijke verhaaltjes over de afgod van manta naar boven:

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...MF20130108_105
Mijnen afgod is dat niet hoor. Wel een renner die ze niet betrapt hebben op doping, zeven (en meer)touren lang...
Niet slecht voor iemand die zo vaak in een antidopingpotje heeft moeten plassen. Moest men iets gevonden hebben zou hij uiteraard logischerwijze 's anderendaags niet verder gereden hebben.
Oud 9 januari 2013, 21:15   #240
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijnen afgod is dat niet hoor. Wel een renner die ze niet betrapt hebben op doping, zeven (en meer)touren lang...
Niet slecht voor iemand die zo vaak in een antidopingpotje heeft moeten plassen. Moest men iets gevonden hebben zou hij uiteraard logischerwijze 's anderendaags niet verder gereden hebben.
Kohl is een keer positief bevonden en honderden keren geplast terwijl hij wist dat hij op dat moment gepakt had.

Trouwens, in het geval van armstrong isnu al algemeen aanvaard dat hij betrapt werd, maar dat er dan 'vreemde dingen' gebeurd zijn
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be