![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen begrepen te hebben dat die nieuwe maatregel in de eerste plaats bedoeld is voor gepensioneerden uit de privé-sector. Ik twijfel eraan of het ook geldt voor de ambtenarij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het hele zootje mag tegengehouden worden en afgevoerd. DE pensioenen van de privé-sector worden ook door de staat uitbetaald. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 januari 2013 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen op pensioenleeftijd hebben kennis en ervaring die jongeren volstrekt niet hebben. Bovendien, je mag het draaien of keren hoe je wilt, we leven allemaal langer en het is dan ook niet abnormaal dat we langer blijven werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik weet niet goed wat het ene met het andere te maken heeft. Als mensen binnen dertig jaar door de vooruitgang van de medische wetenschap 110 jaar worden, gaan we dan met zijn allen werken tot onze 95 jaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Heel unfair, vind ik dat.
![]() |
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hadden ze de boeken maar moeten neerleggen en gaan werken voor een klein preke zoals de rest.
|
![]() |
![]() |